Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Snø og annen dritt!

Dukkefjols

over 20 år siden

Dukkefjols

Synes det er forferdelig at snøen kommer så sent som i April! Noen som har noen innvendinger?

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

vi er jo vanntette, så hva er problemet :-)

husker 17 mai på 60 tallet snø - snø, og jeg fant den største vann/snøkulpen å kosete meg godt i følge far.

vent deg noen snøfjoner i mai også, eller kanskje isgolf på svalbard kan friste.

dyyyyrt og gøy.

Skjønner ikke problemet

over 20 år siden

Skjønner ikke problemet

Her i Rogaland spiller vi golf på flotte sommergreener så svetten siler.
Nesten alle baner er åpne.

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

nope, det vet jeg at vi ikke gjør, regnet elger seg inn i hver åpne pore :-)

snappy

over 20 år siden

snappy

Snø... Hvor da???

Har spillt golf hele helgen jeg, mange 4 baner innen en halvtimes kjøring har sommer greener nå... Endelig vår... aaaaahhhhh

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

halve hagen min..... og din ;-)

Flyktning fr VEST

over 20 år siden

Flyktning fr VEST

Delige å være vestlending i april.
det er sammen med november eneste månedene det finnes et snev av fordel å være golfspiller på vestlandet.
Fordelen består i 3-4 fine og 5-8 brukbare dager å spille golf på.
Jeg flyktet fra regn og vind tidlig på 80-tallet, og har ikke angret et sekund. Passer selvfølgelig på å legge inn et par hjemturer i nevnte måneder for å nyte godt av vinteråpne golfbaner, men når jeg snakker på telefon med de hjemme resten av året når det er enten fiin vinter eller hærlig sommer på østlanmdet så regner og blåser det der borte. Regner og blåser og regner og blåser, i beste fall overskyet og opphold, men uhyre sjelden sol og vindstille. Fordi det regner og blåser hele tiden uansett årstid.

snappy

over 20 år siden

snappy

Som skrevet i innlegget i diskusjon:

http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=40541

Ville jeg: Vært på vestlandet okt-mai, og Østlandet mai-oktober.

Enig at det er mye finere og mer stabilt vær på Østlandet. For å si det slik elsker jeg østlandet på sommeren. Var det å spilte mange turneringer i fjor, men hadde faktisk litt dårlig vær der da. (P4-Losby/Nes og Lag NM)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her