Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Gunnar Bull traff ballen klokkerent!

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

På en matte på Fornebu traff Gunnar Bull ballen klokkerent med et 7er jern ved halv 6 tiden i går. Øyenvitner kan fortelle at ballen fløy av gårde som et prosjektil og landet ikke før det var nesten helt ved veggen på andre siden av hallen!!! Da hadde den fløyet godt og vel 90 meter uten å lande en eneste gang.

Gunnar Bull var henrykt og kunne fortelle at det hadde bare tatt ham 14 ballkort å opparbeide dette ene balltreffet. Noe som skulle tilsi at vi må vente 15000 baller til neste balltreff fra Gunnar. En odds tilsvarende Fjosok sjanser for å ikke schanke under årets klubbmesterskap.

(NB. Sjekk dato)

704

over 20 år siden

704

Så det er bare en aprilsspøk at han faktisk traff ballen rent...??!?

(Syns det hørtes litt voldsomt ut å slå nesten helt over på andre siden av hallen)

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Hva tror du???? Gunnar med rent balltreff etter bare 15000 baller, ja det skulle tatt seg ut. Hihihi

Flipper

over 20 år siden

Flipper

Hvorfor er Scangolfdabattforumet blitt et internt morsomforum for onanister fra Miklagard og resten av stygge-Oslo?

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

åååååå sååå sint.... så veldig veldig sint duttebass

Geir Preben

over 20 år siden

Geir Preben

jeg vil også være med i den klubben. Onanistene fra Miklagard høres ut som en flott gjeng Flipper.
Er du misunnelig for at ingen vil ha det gøy med deg?

Fjosok,

sjansen for at Gunnar Bull, også kjent som mannen med den skjeve stance, har truffet klokkerent på fredag er omtrent like stor som at jeg skulle vinne i Lotto.
med andre ord, enten så lyver du, ellers har jeg faktisk blitt millionær...

:O)

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

vil også være med på morroa på MIKLAGARD

Rolfern

over 20 år siden

Rolfern

Hvem i h...... er Gunnar Bull?!? FOrklar den som kan!

Jai ikke forstår!!!

Hehe. Noen som er keene på gratis ballkort på Fornebu?!? Finner de i boksene ved inngangen til nærspillsområdet hele tiden. De bestiller 120 baller og bruker 60 eller 90 av dem. Kjekt å ha... Gratis baller:D:D:D:D Husk foresten å se filmen Lange Flate Ballær (sånn apropos gratis baller:P)

Jai ikke forstå!!!

Nye Gunnar Bull

over 20 år siden

Nye Gunnar Bull

Her kommer jeg hjem fra en fredelig fjelltur med min sønn og opplever en sjikane av en annen verden. Dette sier jeg dere: Fjosok har akkurat tråkket i et vepsebol, og kan nå grue seg til HEVNEN!!!!!

Den kommer en eller annen gang innen neste 1. april. JEG SIER IKKE NÅR...

- Kjem Gunnar Bull til å få hevn over Fjosoks hjartelause angrep? Er sjansen til å vinne i Lotto mindre enn 1:15000? Og er det verkeleg mogleg å ha det moro saman med onanistar på Miklagard?

Forvirra? Følg med i neste episode av FORVIKLINGAR!

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

Hvilkern RETT smaker best, servert kald ? HEVN !

Gleder meg til vol 3.

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Beklager Gunnar, jeg visste jo egentlig at balltreffet ditt er litt for seriøst til at det kan spøkes med... Men shit samma, jeg gleder meg til hevnen! Skal vi si snøballkrig på Miklagard 8.juli?

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

Fjsok kryper til korset....ikke godta Gunnar, den blir for enkel. Innen den tid har jeg fjernet snøen på miklagard, med salt.

Salt Gunnar... gni det i såret - etter HEVNEN er , om den blir fullbyrdet.??

Jeg skriver gjerne manus til FORVIKLINGAR. narvestad suger seere.

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

tør ikke skrive manus ble skremt av SNAPPY :-)

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Jeg blir alltid litt betenkt når personer vil være med på moroa. Spesielt når de har nick som antyder at de identifiserer seg med barte-menn i skinnlue som er litt for glad i andre barte-menn i skinnlue. I want to break free...

Geir Preben

over 20 år siden

Geir Preben

kan ikke tenke meg at du sikter på meg, Fjosok..... ;O)

nei fortenk, jeg er ikke bög, og jeg har ingen skinnluer, men mange i ull. er det bedre?

Nye Gunnar Bull

over 20 år siden

Nye Gunnar Bull

Snøen falt i tunge flak på nye hull 1 og la seg som et mykt teppe over det grønne gresset. Hvis du sto helt stille kunne du så vidt høre en hvislende lyd oppe fra klubbhuset, GPS-målt til 215 meter fra midten av greenen. Var det suset fra en sølvgrå Mercedes på en snøvåt E6, eller kunne det være stekepanna til kokken som varmet opp årets første vaffelrøre?

Uansett, rundt greenen lå det fortsatt opp mot en meter med snø. Og hvis du sto stille enda litt til, kunne du høre enda en lyd. Var det et menneskerop? Eller var det bare en frossen mus som skrek ut sine lengsler etter en ny vår med sol og varme.

Hva er det som ligger der under snøen? Hva er snøens hemmelighet? Hvem vet hva som kommer frem når snøen forsvinner?

Følg med i neste episode av FORVIKLINGAR!

Albert Einstein

over 20 år siden

Albert Einstein

Gunnar,

nå har det rablet for deg. have you lost your marbles?

if so, they are probably lying under the snow as well. side by side with the screaming mice....

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

Hei Fjosok, mr. mercury, ja. Han er jo død og kommer neppe etter deg med støvsugeren. I want to break free from your lies,..... but I need you.

Hilsen f bulsara uten bart og, sjeldent støvsuger. :-)

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

burde kanskje brukt k bulsara :-(

vel ..bulsara

over 20 år siden

vel ..bulsara

tror faktisk på at Gunnar traff klokkerent.......den saken hender meg en gang i h......., og det vakre suset......100 m fram mot mål, og 20 m tilbake som en bumerange. J...... nifst, men sant.

mini org. uten onani, ikke sant !!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her