Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Jeg beklager

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Beklager for et dumt innlegg, men jeg er bare nødt å gjøre dette ellers blir jeg hardt straffet.

King Ben har den kuleste svingen, slår lengst, er best å putte, og er kulest som person av alle jeg kjenner inkludert meg selv.

Nye Gunnar Bull

over 20 år siden

Nye Gunnar Bull

Haha, tapte et veddemål nå Gunder?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Ler meg ihjel ( selv om King Ben er ganske så kul) :)

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Jeg får ikke lov å si noe annet enn at King Ben er dritkul! Sånn nå kan dere hysje. SJT!

Yngve

over 20 år siden

Yngve

Gunder, jeg har medfølelse med deg......

hihihihi

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

GUnder, du er så SUR!!!

Og hvordan er det mulig å drite så på draget da, at du taper et veddemål med den skeivest slående på forumet her???

AHA , du tapte på PUTTING???

oioioi

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Ikke mulig, han har jo en PP :)

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Desverre Bernt!
Det hjalp ikke det grann....Hverken pilotputter eller hans gode gamle....

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

OK. I går kom det en sjekk på 500 kroner i posten - lett tjente penger. Nå gjør jeg meg fortjent til dem:

King Ben er kul og sinnsykt flink til å spille golf - helt uavhengig av om han vinner veddemål med Gunder. Det er bare sant.

Men døh Ben - den siste 500 lappen sender jeg i retur. Ikke ti ville caddier skal få meg til å gå ut offentlig med at du er den vakreste golfspilleren i verden. Det får være grenser for å lyve........

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Ok da! Det var kanskje litt mye forlangt.... ;-))

Yngve

over 20 år siden

Yngve

Kingus Bennus,
kommer du på fornebu en tur på torsdag? jeg lurer på å booke en haug med simulatorer og spille om heder og ære!

King Ben

over 20 år siden

King Ben

torsdag er jeg i Polen, men i dag derimot.......???

Yngve

over 20 år siden

Yngve

vel, i dag må jeg rett og slett hjem og trene sånn at musklene mine blir like gode som teknikken min....

hihihihihihihiiiiiiiiiiiiii

hmm

over 20 år siden

hmm

hvem i huleste er denne king ben som er så god i golf eller er det bare en fløte ironi?????

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

til hmm, snik på gutta, det skal jeg gjøre med alslags uhumsheter som middel, for å nå målet. HEhe.

King Ben

over 20 år siden

King Ben

til hmm!

Der er meg... ;-))

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

stor kos! King Ben! love you, mot mitt mentale uintelekt, men med mitt stoooore hjerte :-)

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Hmmmmm
Nå ble jeg litt usikker......

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her