Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Storslåtte planer på Borre

Bantoni

over 20 år siden

Bantoni

Einar Nagell-Erichsen investerer på Borre atter en gang :-)!. Nå vil han bygge helt nytt gedigent klubbhus samt "Hotell" med både suiter og vanlige rom. Les mer i artikkel i Gjengangeren fra 30.03.06:
http://www.gjengangeren.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060330/SPORT/103300097&SearchID=73240138327225

Snedd

over 20 år siden

Snedd

Hvor mange er det som drar til Borre for å bo på hotell? Det må jo være de som bor langt unna, altså i en annen landsdel. Og da kan de like gjerne dra til bedre baner som ligger nærmere mer spennende steder enn landsbygda i Vestfold.
Men nytt og fint klubbhus er jo greit.

b

over 20 år siden

b

Det er bra at vi har folk som Snedd blandt oss slik at vi kan få den folkelige, gjennomtenkte og velfunderte vurderingen av prosjektet slik at ikke Einar Nagell-Erichsen gjør noe dumt med pengene sine.

Snedd gjør det gratis også, i motsetning til mange andre analytikere.

Mange takk Snedd

"Snuten"

over 20 år siden

"Snuten"

Nagel er i papirene vare sa jeg vet ikke hvor smart han er. Men panger far han sikkert tak i. Banditten.

Svein O.Larsen

over 20 år siden

Svein O.Larsen

Hotell er ingen daarlig ide hvis det blir normale priser.
Hva med aa prove aa snu trenden aa faa britiske golfere til aa fly Ryanair til Torp aa spille i vestfold?? Det storste problemet er pils prisene og green fees, da DB&B stort sett er rimelig i norge , men man kan kjope tax free slik som normenn kjoper naar de kommer over hit.... Roykeforbud har vi ogsaa i Skottland fra 27.mars saa det er ingen hindring. Er jo nesten like mange baner i vestfold som rundt Prestwick/sydvest Skottland ..... ( Nesten .. 104)

Snedd

over 20 år siden

Snedd

Hei, B! Jeg har ingen formening om det er lurt eller ikke med hotell ved Borre. Om Nagells penger multipliserer seg eller ikke, er jeg ikke opptatt av. Første setning i det forrige innlegget mitt ble litt feil. Det er sikkert et marked for et slikt hotell.
Jeg ser det kun fra golfspilleres side, og for oss har det vel ikke veldig mye å si om det kommer et hotell ved banen. For som sagt, de fleste som er interessert i å spille på Borre, som de som bor i Vestfold, eller jeg, som bor i Oslo, er vel ikke veldig opptatt av muligheten for hotellovernatting.
Folkelig er forresten kult. Tar det som kompliment.

April spøk

over 20 år siden

April spøk

Hvis du tror noen fra storbrittania drar til norge for å spille golf så har du tatt feil.
Darligere baner, saktere spill, ekstremt dyrt alkohol priser, ekstremt dyrt mat priser, ekstremt dyrt bil leie.
Når man kan ha en uke til sør europa til halvparten av det du bruker I norge så velger alle pris bevisste britter der det er billigst.

31. Mars-narr

over 20 år siden

31. Mars-narr

artikkelen lå ute på golferen i går, så det er nok ingen april spøk.

f bulsara

over 20 år siden

f bulsara

Neppe noen som spiller golf, som reiser noen plass, kun for å spille golf. (se bort fra" konkuranser")

Slett ikke umulig at mange kommer til norge med golfutstyr i bagasjen, samtidig som de ønsker å se vår vakre natur som ekstra- bonus.

Norge er dyrt, men du blir temmelig loppet for penger på bl.a.Cuba også, men vil du oppleve cuba, betaler du enten det er for pizzaen eller for golfrunden.

At noen vil invistere på Borre bør vel alle være glad for. Takk til Nagell-Erichsen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her