Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sure oppstøt av drittunger

Voksen med folkeskikk

over 20 år siden

Voksen med folkeskikk

Ser stadig at noen legger igjen ekskrementene sine i form av små innlegg bestående av stygge ord som ikke hører hjemme i en saklig diskusjon.
Nick som "Idiot", "Hahaha", "Pendel-Penis", "Dust", "Tosk" osv bare forsurer debattene og skremmer bort de med seriøse meninger.
De som står bak slike innlegg burde utestenges fra debattforumet (vha ip-adressen). Webmaster, her har du en jobb å gjøre.

idiotoskuk

over 20 år siden

idiotoskuk

tja, stygge ord for noen er ikke så stygge ord for andre...

Overgitt

over 20 år siden

Overgitt

Diskusjonstapere tyr lett til usaklige skjellsord. Det er ikke så vanskleig å se hvem det er når man leser diskusjonen bakover. Bare kritiser Miklagard, Holtsmark eller puttern til Bernt så kommer barnerumpene på banen med usaklig skittslenging med en gang.

Underbitt

over 20 år siden

Underbitt

Til Overgitt. Det var et spennende og interessant innlegg, tenkte jeg. Er det da den kommer...? Så prøvde jeg å sjekke, men fant ærlig talt ikke så mange eksempler. Kan du nevne en tre-fire innlegg som verifiserer påstanden din?

ROTC

over 20 år siden

ROTC

det er ikke overskriften som er problemet, men innholdet webmaster bør se på.

at det er mer en en er klart, minst en webmaster som liker det hot og må bees om å stoppe dritremser.

ROTC

over 20 år siden

ROTC

merkelig (u)fotmulerigg, grunnet feil. Håper det forståes likevel.

ROTC

over 20 år siden

ROTC

rett webmaster på jobb?

Måkeschitt

over 20 år siden

Måkeschitt

søk på ”idiot”, fant 410 innlegg…..

søk på ”tosk” ga 115 innlegg

søk på ”dust” ga 217 innlegg

Jajaja

over 20 år siden

Jajaja

er nok ingen webmaster på jobb her. Dette er gratisarbe.

Bare å herje i kveld folkens, Jarle er på party!!!
Gæææægh!

Webmaster

over 20 år siden

Webmaster

Følger nok med (innimellom) ja...

F Bulsara

over 20 år siden

F Bulsara

Voksen med folkeskikk, er drittunger et ord som er forenelig med folkeskikk?

ellers enig!

Voksen med folkeskikk

over 20 år siden

Voksen med folkeskikk

Nei, drittunger er ikke et ord som er forenlig med folkeskikk.
Drittunger er forenlig med innleggene jeg refererer til....
Håper på et debattforum uten drittungeinnlegg og helst også uten fjortisdiskusjoner.
Greit at noen emner er bare tull, som Gunder sitt Beklager-innlegg, men andre er seriøse selv om noen av skribentene ikke alltid har spesielt god kunnskap om emnet.
Det er lov å være uenig, og greit å angripe andres meninger.
Men ikke spesielt kultivert å angripe andres person fordi man har ulikt syn på en sak, selv om det dreier seg om hemmelige nick.

Nico

over 20 år siden

Nico

Voksen med folkeskikk
Det du gjør nå er nettopp å angripe andre personer med ulikt syn på en sak. Fjortisdiskusjoner er sikkert OK blant det du kaller "fjortiser" og "drittunger", selv om vi "oldiser" ikke liker det. Enig med deg at direkte ukultiverte person angrep ikke er spesielt spennende lesing, men det er da veldig enkelt å la være å lese et innlegg eller skippe en hel tråd? Forumet er vel fritt for alle alders grupper? At noen bruker nick som "hahaha" (!!!) eller verre ting, klarer jeg ikke å iritere meg over, ei heller forsurer det debatten. Den er da uavhengig av Nick.

Sol

over 20 år siden

Sol

Golfmestern (31.03.06 kl. 11:19)
dust

dustegolfmestern (31.03.06 kl. 21:32)
Fint at du innrømmer det...

bruker av kgk (31.03.06 kl. 22:39)
fint at du likte hull 12............................hallo

Her er en god samling kommentarer på en tråd hvor det "Barnslige" innslaget har vært overhengende fremtredende innimellom og som forumet gjerne kunne vært foruten.

jeg er derfor helt enig i at innleggerene gjerne kunne sortere litt - er man ikke enig så si gjerne meningen, men slike kommentarer uten sammenheng er bare ødeleggende.
Jeg er ikke for å sensurere og noen ganger kan faktisk en sånn kommentar også være på sin plass, den bør da være begrunnet med debattgrunnlaget eller minst ett av de siste innleggene som referanse. Fjerning av disse er jo ikke sensur i det det ikke er meninger som fjernes,kun useriøse kommentarer uten mening

Altfor mange gode og faktisk svært godt gjennomtenkte og gjennomarbeidede innspill blir ødelagt av slike tullete innlegg som gjerne kan fjernes som (Useriøse innlegg.... som det står under.

H

over 20 år siden

H

Helt enig Sol.
Det er lov å være uenig, men innspill som bare går på å drite ut andre er null verdt.

Men, det blir litt dumt å forlange at Webmaster skal være vaktbikkje hele tiden. Brukerne av forumet må vise folkeskikk og sunt vett.

bruker kgk

over 20 år siden

bruker kgk

fint at du..... til De Lutte, var ment som netopp det som ble sagt først.

Jeg sa at jeg syntes det var fint at han likte hull 12, som han skrev. punktum. Helt unødvendig, men vennlig ment

men mannen virker som han sitter i en boble og ønsker å kjatte med en ryggslikker og kaller andre .......akkurat (tullinger)? hallo.

der var alt takk :-(

sol

over 20 år siden

sol

Bruker kgk
Du hadde ett haleheng som virkelig gjore det korte innlegget ditt egnet til misforståelse. .........................Hallo

Skjønte ikke det halehenget ditt der gitt

bruker av kgk

over 20 år siden

bruker av kgk

får kappe av halen da, det må jo bli misfotståelser hvis jeg prater romani og du oslo vest.

Venlig hilsen haleløs.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her