Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skam at Pilotputtern ikke gikk videre!!!

Golf=fore

over 20 år siden

Golf=fore

Det beviser bare at det programmet ikke har noe med virkelige gode ideer å gjøre. Ett talentløst panel som ikke ser det virkelige potensialet, og ikke tester produktene på riktig måte, samtidig som en lar de mest ivrige smsbrukerne i landet være med å bestemme. Rent brød og sirkus!! Lykke til videre, Bernt!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Tusen takk G=f.
Det er TV.
Det som er dumt er at det ikke kommer fram at prosjekter som gikk videre ikke er utviklet av de som står fram heller, og har vært igjennom Innovasjon Norge systemet for mange år siden.....Dessuten så finnes produktene allerede og er ikke en nyvinning. DET er det eneste sure - for det blir dumt, ikke annet. Jeg driter i om jeg gikk ut, fikk forresten en ny investor igår;)

Virker som det kun er én nyvinning blant de siste 6 og det er ille! Igår gikk to virkelig nyvinninger ut, sånn er det. Synd ikke DET teller mer.

Jeg visste jeg hadde et problem med sms-stemmer pga at jeg kjempet mot helseprodukter, og golf er uvesentlig for de fleste dødelige. Derfor vil ingen forstå hva banebrytende er i golfsammenheng og det er greit og logisk. Så det gjør ingen ting.

Stein

over 20 år siden

Stein

Hva er nyvinninger og hva er ikke nyvinninger av de idéene som var med i programmet?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Vil ikke svare på det, men om du søker rundt på chatsidene/debattsidene så kommer det fram linker som viser dette.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Men nå må dere også huske at det ikke er veldig mange golfere i Norge. Nordmenn er heller ikke opptatt av golf, og ser med et nødskrik på golf som sport. Snobbesport-stemplet står nok ved lag ennå - hvis ikke hadde dem ikke kledd opp de to gjestene med hvite sko og rutete bukser :) Hva tror folk da? jo bare rikinger med fancy klær spiller golf.

Med tanke på folk flest så er vel helse og medisin viktigere enn golf ;) men hvem som burde gå videre er jo en debatt som kan gå i evig tid.

TeeVee

over 20 år siden

TeeVee

Skaperen Bernt forteller om hva som er nytt med putteren i video på golf.no: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article1260305.ece

Geir Arne

over 20 år siden

Geir Arne

Du er veldig entusiastisk, Bernt! Det er morsomt å se :) Synd du ikke gikk videre igår. Ser på aftenposten sin side at det samme siktesystemet skal brukes på jernkøller og wooder. Hvordan funker det egentlig? Jeg forstår at et slikt siktesystem kan være fornuftig på spesielt korte putter. Men på lengre putter er det vel heller greenlesing og selve slaget som er av størst betydning for prestasjonen? Øyet er jo generelt ganske bra på å peile ut retningen og se for seg en puttelinje.

Pingla

over 20 år siden

Pingla

Ja, er jo lesing av greenen og lengde som avgjør om du setter putteren.. Og hvordan du slår den. Mange som stiller seg riktig opp, men klarer og ta køllene i riktig takaaway og får et dårlig treff.. Men men. Skal ikke dømme dette nord og ned før vi har sett det videre..

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Det står ingen steder at samme siktesystemt skal brukes til jernkøller og woods, i så fall er det feil. Er helt annen teknologi som blir patentert der.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Alle sikter på et mellomål/intermediate target på lange putter.
For å kunne sikte riktig og stille opp riktig må øynene over ballen.
Ingen forskjell på korte eller lange putter.

Jo lengre putten er jo viktigere blir dette, for konsekvensen ved feiloppstilling er ofte en pull.

Skal øyet se for seg puttelinjen, må de over planet som består av puttelinjen (starten) og ballens senter.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her