Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lanzarote / Fuertenventura

sydenfarer

over 21 år siden

sydenfarer

Er det noen som har erfaringer med golfing på de to øyene? Gjerne kombinasjon av hotell/golf?

Middelsvingeren

over 21 år siden

Middelsvingeren

Har spilt på Lanzarote for 3-4 år siden. Vet ikke om det er flere baner, men vi var en gjeng som spilte på en bra bane, men mye lavastein utenfor fairway noe som i min golfbarndom førte til hard medfart på køller. Mitt råd er å ta med seg et gammelt loftet jern å bruke i roughen - eller kjøpe en billig brukt wedge slik at ikke gromkøllene blir ødelagt. Ingen av vi gjorde det, men alle angret...

Sverre

over 21 år siden

Sverre

Spilte på Lanzarote rundt nyttår i fjor og året før der. Det er som sagt mye lavastein istedefor tjukk røff. Anbefaler faktisk å låne deg et par køller der nede. Hvis jeg ikke tar feil heter banen Costa Teguise. Relativt billig å spille der. Finnes et par golfhotell i nærheten, men du kan like gjerne ligge en annen plass, og ta taxi til banen.

De godtar grønnkortspillere, eller dvs de godtar nok hvem som helst. De sjekket iallefall ingenting. Sendte mail til dem via en hjemmeside jeg fant ved å søke på Coosta Teguise, og fikk hyggelig svar tilbake. Så det kan du jo prøve hvis du finner frem til hjemmesiden.

Gunnar

over 21 år siden

Gunnar

Fikk spillt en runde på FuerteVentura i fjor høst, og banen der var veldig fin. En god del utsatt for vind, og har en del vann, men ellers var det morsomt. Jeg vet ikke noe om hoteller rundt der, da vi bodde helt i nord enden, og bare kjørte ned for en runde golf. uansett er banen helt klart å anbefale

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her