Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Valg av køller

Aragorn

over 21 år siden

Aragorn

Vurderer å kjøpe nye køller til neste sesong og trenger i den forbindelse litt hjelp til aktuelle sett. Har vært inne på nettogolf.com, men blir litt usikker på hva jeg skal velge av både jern, skaft og grep. Har noen alternativer men er på utkikk etter noen anbefalinger. Ligger på den øvre halvdel av hcp-skalaen og har en middelssving mtp hastighet (hverken hurtig eller langsom sving) Noen som har noen tips? Skal også ha en ny wood, men er usikker på om jeg skal ha driver eller 3er. Tips mottas med takk her også.

Lasses evige disippel

over 21 år siden

Lasses evige disippel

Er du i Oslo så vil jeg vel anbefale deg å stikke innom golfverkstedet på Sandaker og faktisk prøve noe av det de selger.
Greit å faktisk teste det du skal kjøpe og ikke bare se på en nettside eller høre på forslag på dette forumet.
Han er en fagmann og kan helt sikkert hjelpe deg på rett spor.

Ta med en pose non-stop til læregutten hans om du stikker innom, hørt noe rykter om at Lasse har indratt lørdagsgodtet hans.

Høh

over 21 år siden

Høh

Hvem gidder vel å gå til Lasse når man får like bra greier til en tredjedel av prisen hos Børje, eller direkte fra USA.
Lasse og andre grådige proshoper er snart på vei til et liv i slummen.
Nå er det slutt på golfboomen, og golferne har fått vett.

Takk for innsatsen så langt

Aragorn

over 21 år siden

Aragorn

Kan ikke heller folk svare på det jeg spør om og ikke krangle om hvorvidt fyren på Sandaker er billig eller ikke, men takk for tipset fra "Lasses evige disipler".

Steinar

over 21 år siden

Steinar

Jeg venter på et sett med Dynacraft Progressive Irons med AccuFLEX Tour Stepless ironshaft, og en SMT 455 Deep Boore med Stealth 70 Wood Shaft (alt med Midsize Tour Velvet grep), som skal være i huset fredag eller lørdag. Jeg kommer med tilbakemelding så snart jeg har prøvd det.
Ellers tror jeg ut i fra det jeg har lest på nettet at Dynacraft’s new Pro Cavity irons skal være bra greier.
Når det gjelder skaft, så kan det sikker være en god ide og ta en protime og få anbefalinger derfra(med hensyn til materiale, stivhetsgrad, bend point, etc.).

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her