Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tusen takk for meg!

Cleese

over 19 år siden

Cleese

Dett har vært noen spennende timer. Noen innlegg med litt kritikk av en tydeligvis elsket sport og jeg har fåt i nærheten av 40 svar og meninger om det jeg skrev.
Det mest interessante med svarene var at de fleste gikk nærmest "bananas" når noe de selv driver med, og som de tydeligvis liker, ble kritisert.
Det triste er jo den manglende evnen endel har til å se at andre kan ha andre meninger enn dem selv. Enkeltes krav om å ikke skrive i deres eget "hellige"(den var kanskje litt på kanten, beklager den) forum for da sårer jeg dem med min kritikk.
Så det er altså ok å nekte eller hindre noen i å si sin mening om golf, men når muslimer reagerer negativt på karikaturtegninger av noe de setter hellig, så skal de ikke ha lov til å kreve sensur.
Til de av dere som har reagert så negativt:
Gå litt i dere selv. Golf har, på lik linje med Islam eller politikk eller fallskjermhopping eller hva det enn er både positive og negative sider. Lær dere å akseptere at de negative sidene er der, lær dere å akseptere at negativitet er subkjektivt og at meninger er noe vi alle har lov å ha.
Tolerer andres meninger og forsøk å lære av dem, det kan kanskje komme noe godt ut av det også.

LYKKE TIL MED GOLF SOMMEREN. VI SEES HELT SIKKERT. JEG VIL GJERNE HA GLEDE AV MIN STORE HOBBY, NEMLIG GOLF!

Jeg ler

over 19 år siden

Jeg ler

Neimen se. Han tar en Bernt. Nei han tar en TigerLili. Nei. Han tar en Erik.

Jeg ler også

over 19 år siden

Jeg ler også

Haha. Fantastisk eksempel på å se splinten i andres øyne, i stedet for bjelken i sine egne.

Cleese! Cleese! Cleese!

We want more!!!

Jeg ler også

over 19 år siden

Jeg ler også

Du Cleese tror at det er du som har skapt rabalderet. Rabalderet er her uansett, du er bare en kjærkommen huggestabbe.

Lurix

over 19 år siden

Lurix

Hvilket nick skal du bytte til nå da, Cleese?

Lo

over 19 år siden

Lo

Jeg synes Cleese var morsom jeg og. Men det ror jeg også har vært meningen hans hele tiden. Ler enda mer av de som har tatt noe av det som han har skrevet seriøst.

.

over 19 år siden

.

Lurix er jo lurt.

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Er vel greit å ikke like golf, men hva er poenget med å fortelle golfelskere at sporten deres suger????

.

over 19 år siden

.

Feil.

hehe

over 19 år siden

hehe

Med henblikk på disse 2 trådene er det nærliggende å foreslå grønt kort kurs i ironi for enkelte. Ser ut til å være noen høy-hcp'ere her i den sporten.

Fine innlegg Cleese!! Det er enkelte som trekker fritidssysselet golf ned. Er innom på mange forskjellige forum (annet enn golf), men golf-foraene må definitivt kåres til de med lavest takhøyde og ser ut til å tiltrekke seg personer med høy arroganse og lav selvinnsikt. Morsomt er det uansett !!!

Klaus

over 19 år siden

Klaus

Ha en strålende sommer hr. Cleese. Du har nok tråkket på enkelte såre tær her inne. Spennede å lese svarene som varierer fra usaklige fjortisytringer til seriøse motargumenter.
Jeg synes dine meninger har vært friske, om enn noe usaklige enkelte ganger, men et friskt pust har du vært.
Velkommen tilbake med dine meninger. En eller annen gang skal jeg finne ut hvilke andre nick du bruker her inne, for jeg tror du er her ofte!

Erik

over 19 år siden

Erik

Meget kloke betraktninger cleese.
Sagt av en mann med høy intellekt.

nico

over 19 år siden

nico

Faen, så ikke dette innlegget før det var forseint. Vel, det finnes da tullinger nok på dette fora til at et slikt innlegg kunne vert seriøst ment!!

Erik, Hvor var du? tenk hvor mye penger som kunne gått til de fattige dersom vi kutter ut GK????

Cleese

over 19 år siden

Cleese

Erik!
Jeg bøyer meg i støvet og takker for et flott kompliment.

Immi Grant

over 19 år siden

Immi Grant

Hihi, hva er det man sier? Den halte hjelper den blinde..?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her