Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

SMT drivere

Anders

over 21 år siden

Anders

Hei !

Noen som har gode eler dårlige erfaringer med SMT drivere? Vurdere å skaffe meg en slik. Hvilken modell er best? Jeg har i dag en Titleist 975 D som jeg synes der vanskelig å treffe sweetspoten på, men når jeg treffer går den langt. Men jeg ønsker å bli mer stabil på de lange lengdene. Jeg har en sving som gir meg mye høyde, og lite rull. Noen som har noen tips?

mvh

Anders

Johann

over 21 år siden

Johann

Jeg gikk fra Titleist 975 d til SMT Chinnecock 9 grader og er veldig fornøyd. Sliter selv med høy ballbane. Chinnecocken penetrerer bedre og gir meg mer rull. Den har også stor sweetspot og god trampolineeffekt. Tror jeg uten å skryte kan si at jeg har lagt på ca 15 meter i snitt og treffer flere fairwayer.

Skaftet er vel mer avgjørende enn hodet. Jeg slår medium langt og er veldig godt fornøyd med grafalloy prolite regular 45.

Anders

over 21 år siden

Anders

Takk for svar. Er selvfølgelig også interesert i forslag på skaft alternativer. Har en litt over medium svingast skulle jeg tippe, uten å ha målt den.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her