Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tuttas caddieproblematikk

drittlei

over 19 år siden

drittlei

Jeg har akkurat lest VG og klarer ikke la være å få ut min mening....tutta må komme seg ned på bakken og forstå livets realiteter...
for oss vanlige dødelige, som ikke har fått ting tredd opp bak siden fødselen, så vet vi at penger styrer det meste....at hennes caddie velger å gå med HB kan jeg ikke skjønne at hun kan være overrasket over....han tjente mer penger på fire dager med HB enn tutta klarte å dra sammen i hele fjor !!!

hun virker på meg som en sutrete liten drittunge som ingen skal fortelle noe, hadde jeg vært Aalbu hadde jeg kicket henne ut av TeamNorway!
hvis hun er "vant til å klare ting alene" så la hun fortsette med det og bruk pengene på noen som vil noe....

vanlige folks intresse for golf har økt med 3000% etter HB`sinntog på PGA touren, få satt denne jentungen på plass så ikke hun klarer å dempe den intressen....

H

over 19 år siden

H

Huff Drittlei

Det er da noe som heter respekt for andre.
Ser ut som du mangler det.

Selvfølgelig har hun rett til å være oppgitt når hun hjelper HB med å komme i gang, for så å bli sviktet som hun ble.
Kanskje man kan si at hun var litt naiv, men hun fortjener ikke all dritten fra deg. Og HB var nok litt egoist, og Aalbu danset rundt den gullkalven som skinte mest. Slik er det og det har sikkert Tutta lært nå.
Bra Nick forøvrig

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Tutta sier jo selv at hun skjønner Mark som så sin sjanse til å komme inn på den store gutte-touren. Det hun imidlertid reagerer på er tidspunktet og måten det ble gjort på, og det er det vel ikke så vanskelig å skjønne.

Tutta har klart seg selv i alle år, og har ikke behov for eller ønsker daglig oppfølging fra Aalbu. Bjørnstads problem med negative tanker etter dårlige slag og uttrykt skepsis til mental trening gjør derimot at Aalbu må følge han opp som en annen junior.

Det er selvfølgelig ingen grunn å sette Tutta på plass. Hun spiller flott golf, har en vinnervilje og fighterinnstilling som er helt unik, og er et glimrende forbilde for golfjentene i Norge.

Line

over 19 år siden

Line

Det morsomme er at Tutta har spilt langt bedre ETTER at hun skiftet caddie.

Johan

over 19 år siden

Johan

dritlei - kjenner du Suzann? Bare et spørsmål siden du uttaler deg sikkert om hennes oppvekst...

Jeg tror vi alle er glade for at du ikke er Aalbu. Eller kanskje ikke...han gjorde ikke noe spesielt imponerende stykke arbeid i denne saken.

Kan ikke forstå at Suzann absolutt MÅ ha hilseplikt på ham, og hvis Suzann blir presset, klarer hun seg sikkert utmerket uten Team Norway, og tar det valget selv:-)

dritlei, lær oss litt om prosentregning er du snill! Det virker som det er noe du virkelig kan.

Dritlei dritlei

Titten Tei

over 19 år siden

Titten Tei

Man stjeler ikke dama til vennene sine og man stjeler heller ikke caddien til vennene sine.
Hvorfor skal de sparke Tutta ut av TN når hun i særklasse og med kjempemargin er den beste kvinnelige spilleren vår.
Tutta har tæl og vilje, hvorfor slenge dritt om henne fordi hun ikke vinner.
I motsetning til Henrik klarer Tutta av og til å gå runder langt nedpå 60-tallet, mens Henrik sliter med å komme under 70.
For meg ser det ut til at Tutta har mye mer ubrukt kapasitet enn Henrik har.

backtee

over 19 år siden

backtee

"drittlei" du presterer å skrive: så la hun fortsette med det og bruk pengene på noen som vil noe....

Hørt på makan a??? Hvordan kan du prestere å si at tutta ikke vil noe?????
Mer tid kan ikke bruke på deg

god bedring

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

jammen godt at dere har oversikt i hvertfall.
hvorfor skal dere blande dere oppi saken mellom HB og Tutta?
kan de ikke få være i fred nå som de tross alt har skværet opp? hva er problemet?

eldrick

over 19 år siden

eldrick

problemet er at de som støtter Bjørnstad i denne saken ikke forstår at det Bjørnstad som har oppført seg dårlig. De argumenterer for at M.F gjorde noe som alle andre ville ha gjort, nemmelig å tjene mere penger ved å jobbe på PGA- isteden for LPGA-toren.
Jeg tror ikke Suzann noen gang har vært sint på M.F sitt valg, (skuffet, men ikke sint). Derimot har hun all grunn til å sette H.B på plass som regelrett stjeler caddien hennes. Han skulle aldri ha tilbudt M.F. jobb før han hadde snakket med Suzann. Han kan velge og vrake i gode caddier, men valgte av alle M.F som var caddien til en gammel venn. Hvis han ikke forsto at dette var grunnlag for en konflikt er han jo ikke helt klar i toppen.
At det er H.B, vår store nasjonale golf helt som oppfører seg slik gjør det ikke noe bedre. Jeg ønsker selvfølgelig både H.B og S.P alt det beste, men reagerer på at det er mulig å oppføre seg på denne måten.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

enig med deg eldrick.

Joda

over 19 år siden

Joda

Veldig drittlei drittlei
Veldig enig med eldrick

Roger

over 19 år siden

Roger

Bjørnstad stjal ingenting, og tilbydde ingeting. M.F spurte Bjørnstad om han kunne få gå fast med ham, Bjørnstad sa at dette M.F avklare med Tutta, så lenge det var greit for Tutta var det greit for Bjørnstad. Da kan ikke Tutta komme i ettertid og si at det ikke var greit alikevel.

Hjeeeelp

over 19 år siden

Hjeeeelp

Ikke denne diskusjonen igjen.
Den er diskutert opp og ned, ut og inn.
Lan oss være ferdig med denne saken. Den er GAMMEL

cleese

over 19 år siden

cleese

Trenger hun Caddie?? Er hun så dårlig trent at hun ikke klarer å bære køllene sine selv???? Stakkar

snappy

over 19 år siden

snappy

Til Roger:

Hva skulle Tutta si da?? At han ikke kunne slutte?? Om han vil slutte er da hans valg, hun kan ikke stoppe han.

Henrik skulle snakket med Tutta om dette. Sagt at M.F hadde spurt osv. Da hadde Tutta fått sagt hva hun mente, dersom hun ikke var så gira på å miste sin caddie så hadde hun sagt det til Henrik. Da hadde Henrik sagt til M.F at stillingen ikke var ledig for han. Tror ikke M.F hadde sluttet å gå for Tutta dersom det ikke sto en jobb klar til ham hos H.B.

De kunne kommet opp med en løsning som var mye bedre en det som ble utfallet.

Jeg fikk en dårlig følelse inni meg da jeg hørte historien første gang... Og ingen kan si at dette ikke har påvirket spillet til Henrik.

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

cleese klarer jammen å komme med en lur kommentar her også han..

Slutta hos Tutta

over 17 år siden

Slutta hos Tutta

Hvor ble det av caddien som stakk fra Tutta til Henrik?
Han dreit på feil hest !!!!

Donald

over 17 år siden

Donald

Tror fortsatt han er på PGA. Mner han linket opp med Elkington eller en annen "Aussi"

Tuttafan

over 17 år siden

Tuttafan

Han hooket opp med Stephen Leaney sist.

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Noe hardt å påstå at han "dreit på feil hest". Med forbehold om at han fortsatt er Leaney-caddie, har Leaney spilt inn en mill og er ranket som 93 på touren. Ikke langt unna Tutta. Det bør vel være bred enighet om at Leaney spiller i en tour med større inntektspotensiale enn lpga. Tror han totalt sett gjorde et godt valg!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her