Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Spania - Cost Blanca

Tomba

over 19 år siden

Tomba

Noen som har vært i Torrevieja området og spilt golf i det siste?
Hvordan er forholdene nå(påske)?
Noen baner og anbefale?

freki

over 19 år siden

freki

Er stadig i Spania og det området!

Mine favorittbaner er La Finca (litt dyr), Mosa (the stone course) og Hacienda Del Alamo. Den siste er kanskje den flotteste!

God tur!

(Ønsker du litt modererte priser http://golfcb.com/no/index.php)

pekka

over 19 år siden

pekka

Har akkurat kommet hjem fra tur i området.
Disse ligger vel litt nord,men?
spilte følgende baner med rangering
1. La Finca, Meget bra,noe anleggsarbeider
2. El Plantio, Bra bane
3. Bonalba helt ok
4. Alicante helt ok 4 prov greener mye bilkjøring
5. Alenda grei med meget raske greener

God tur

Tomba

over 19 år siden

Tomba

Takk for info.

Har selv hørt om banene Villa martin, Las Ramblas og Compamaor.
Noen som vet hvordan disse er også?

Hvor langt er det (ca) til de forskjellige banene?

704

over 19 år siden

704

Las Ramblas var i veldig dårlig stand i fjor høst, men det er en morsom bane. Villamartin og Campoamor er begge bra baner (foretrekker Villamartin).

Ellers er La Marquesa i Rojales en ok bane. Jeg har ikke spilt der på et par år, men hørte at den var forbedret i fjor.

Hvis du bor i Torrevieja kommer du til alle disse tre banene innen maks en halvtime. Det samme gjelder vel La Finca, som skal være veldig bra (og noe dyrere enn de andre som de sier ovenfor).

Megaslice

over 19 år siden

Megaslice

Har nylig spilt La Finca og La Marquesa. Sistnevnte er "rimelig" og enklere enn La Finca som er dyr, men utfordrende og meget bra. Pågikk en del arbeider på banen uten at det påvirket spillet nevneverdig. Begge banene kan imidlertid anbefales.

Har tidligere spilt Las Ramblas og Villamartin, og dersom jeg skulle velge bort en bane ville det helt klart blitt Las Ramblas.

Dersom du har tilgang til bil er det relativt korte avstander til banene fra "Torvika" - maks 30 minutters kjøring. La Marquesa kan være litt tricky å finne fram til...

God tur!

freki

over 19 år siden

freki

Marquesa er en kjedelig bane, frem og tilbake. Ville jeg ikke brukt noe tid!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her