Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nærmeste åpne drivingrange til OSLO

VårYr

over 19 år siden

VårYr

HVor lang må jeg dra for å slå baller ??

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Fornebu er greit eller må det være utendørs??

VårYr

over 19 år siden

VårYr

Det må være utendørs, er lei av å slå i taket

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Utendørs?
Vært ute det siste halvåret? :-)

Er jo 1,5m snø her jeg bor og jeg bor i Oslo

VårYr

over 19 år siden

VårYr

Jeg vet det, derfor spurte jeg hvor langt jeg må dra for å finne bar mark.

Flipper

over 19 år siden

Flipper

Sotra G utenfor Bergen er åpen.
hahahaha

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Så et webcam fra Malmø tidligere i dag og det er ikke helt snøfritt der nede engang...

Men du må nok til sørvest-vest i Norge før det blir bart tror jeg

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Sørvest-vest, da havner du vel i Kvinesdal da. Har hørt så masse flott om den banen og de som er med der her på forumet.......

I Arendal ligger det nok rundt metern fremdeles.

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Du må nok helt oppover mot Stavangerkanten før det er noe særlig åpne drivingranger. Vet ikke hvor langt du må nedover i Sverige, men tipper du må et godt stykke.
Mulig det er noen åpne drivingranger her og der, men banene er ikke åpne på denne siden av Gøtebeorg tror jeg. Selv Dynekilen som har åpent bare de kan se litt gress her og der er stengt pga snø.

Joda, Kvindølen har klart å lage blest om banen sin, men tipper de går på ski der ennå. Hvis ikke er det ikke lenge før jeg får så hatten passer :-)

b

over 19 år siden

b

I Rogaland er banenene begynt å åpne nå - Kvinesdal har fått mye snø i vinter så der er det en stund til banen blir åpnet ser det ut som. Synes det er synd at en person kan ødelegge så mye som Jørgen og Haugerf... gir uttrykk for, banen er bra den og folka med.

Nico

over 19 år siden

Nico

b
Slapp av. de er bare misunnelige, og dessorientert. "oppover" til stavanger?? fra Hauger?

Kom et par cm snø i natt, men det er nok borte før dagen er over.
Tror alle ranger er åpne, og også baner, men jeg tror de fleste med vinter greens. Ikke lenge til greenene kan åpnes håper vi, men trenger noen varmegrader først. Uvanlig mye kalde dager her også desverre.

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

"oppover" til Stavanger var tenkt fra kvinesdal da, siden det var sagt i innlegget før meg. Og jeg har ingenting mot kvinesdøler eller banen deres.
Har sett på banen (kvinesdal) på nettet og den ser riktig bra ut.

Har tenkt meg en tur for å prøve den og flere andre baner en gang i sesongen. Så det var ikke negativt ment. Men mye blest om banen ble det jo. Vel, "misunnelig" er ikke rette ordet, og jeg kunne godt tenkte meg å flytte til de kanter jeg. Mest pga klimaet, og at jeg har vært der mye så jeg liker meg der.

Midt i Jotunheimen

over 19 år siden

Midt i Jotunheimen

Lærdal GK har åpen bane og åpen range ifølge www.legk.no

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her