Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

billigste postkasseklubb

pål

over 20 år siden

pål

Lurer på om noen har tips til billig og grei postkasseklubb. bor for tiden i danmark til utpå høsten, så jeg får ikke spilt så mye i norge uansett, så da er det like greit å ikke betale skjorta til en bane som man ikke spiller på uansett.

Tips mottas med takk!:)

600

over 20 år siden

600

legk.no

runis

over 20 år siden

runis

www.voldagolf.no 650 rask utskriving av kort!

Solum

over 20 år siden

Solum

690 inkl. en greenfee

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Dette ble diskutert tidligere i vår. Se tråd lenger ned på siden

Soon GK må vel være Norges billigste vel?

På hjemmesia står det medlemskap, vedtak for 2006 Kr. 200,-

dasse

over 20 år siden

dasse

på soon gk får du ikke utsendt hcp kort eller grønt kort. Skrev en mail og spurte.. Så liten vits og melde seg inn der hvis man vil spille...

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

dasse
Var da et merkelig medlemsskap. Alle trenger vel hcp kort i en eller annen utgave?
Tydeligvis noe der jeg ikke har fått med meg..

Takk for svaret ihvertfall

ole gregert terjesen

over 20 år siden

ole gregert terjesen

hei

Det fins en rekke ulike løsninger på nettet til hyggelige priser.
Prisen varierer mellom 20-30 usd

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

dollar? Kan man være medlem i utlandet og ikke i en norsk klubb, lei f eks en spillerett og likevel bli godtatt? Skjønner det med å være medlem i utlandet er ok i seg selv, men er det godkjent som eneste medlemsskap. Man får vel ingenting fra forbundet da regner jeg med?

Hvis noen vet noe om dette så kom igjen med litt info.
OGT, du vet kanskje mer?

Urkin

over 20 år siden

Urkin

Selvfølgelig, skal du bare spille på greenfee kan du være medlem hvor som helst i verden. Ingen ville finne på å nekte en utlending å spille på greenfee.

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Jeg var kanskje litt utydelig, jeg mente om jeg kunne være medlem bare i utlandet, og likevel leie en spillerett her og så er det greit. I så fall høres jo $ 20 for et medlemsskap i utlandet helt ok ut for meg.

Hva sier ekspertene? OG forbundet? Vi hører jo aldri noe derfra, men dette kan jo være ulovlig og da er de vel på banen.

Slagstovel

over 20 år siden

Slagstovel

Billigst kommer vel an på hvordan du regner. Melder du deg inn i Hakadal (http://www.hakadalgolf.no/publish.asp?avd=1&pt=news&nid=977) betaler du 1500, men får to gratis greenfee-billetter i tillegg til 100 kroner i rabatt på videre spille. Da er du raskt nede i under 650 om du likevel har tenkt å spille noen runder i Oslo-området.

Ø

Jan O. Ormseth

over 20 år siden

Jan O. Ormseth

Aurskog-Finstadbru GK tar 1500 for FRITT SPILL på 9-hullsbanen. 20 min fra Lillestrøm.

A-F

over 20 år siden

A-F

Helt eni. Aurskog finstadbru Grener bedre enn Miklagard og flott omeråde. Banene er tegnet av de beste arkitekter og er riktige i forhold til at som kan ønskes av alle golfere som liker utfordringer.Hygelige folk over alt å dette blir norges nye storbane.Grenkeperne står på, vedlikehole er maks.Bli medlem nå før det blir fullt for det blir det fort.

sving

over 20 år siden

sving

regner med at det går noen liter bensin når man skal spille på Finstabru. Og kutt ut usakligheter med at Findstabru har bedre greener enn Miklagaard A- F. da skjønner du tydeligvis ikke hva dette dreier seg om. Beste arkitekter skriver du !!! VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSSSSS

A-F

over 20 år siden

A-F

sving: gå inn på http://www.afgk.no/app/default.asp?chaid=28 og døm selv.

Stoony

over 20 år siden

Stoony

Like syd for Drammen ligger Sande golfklubb som reklamerer med norges billigste familiemedlemsskap (sandegk.no).

sving

over 20 år siden

sving

hei A-F
Ja nå har jeg tatt meg tid til å dømme selv. Stedet i seg selv ser hyggelig ut med låven etc. men ikke prøv å kall dette en toppmane. Det jeg så av greener som er helt flate og helt kjønnsløse bunkere tyder på at dett er en bane som er lik de fleste midt på tre i Norge. Du må ikke prøve en gang å påstå at denne banen er i kategori Miklagard, Losby, Haga. Det blir bare tull !!!!

Korrekt

over 20 år siden

Korrekt

Fordi: Haga er en dårlig bane mens miklagard og losby er gode baner.

A-F

over 20 år siden

A-F

Du finner nok ut etter en runde hos oss at denne banen er like god hvis ikke bedre enn Haga miklagard og Haga og mye biligre enn dem også, pluss vi ligger like langt fra Oslo som dem med en bane som utfordrer skikkeli fra alle teer. Kom å bli medlem før det blir fullt snakker med flere i styre i klubben og det fyller seg fort.

Tøff I Trynet

over 20 år siden

Tøff I Trynet

HAHAHA. Utrolig hvor mye man får for ingenting. Jeg skjønner at du har lyst til å få i gang salget, men jeg vedder nicket mitt på at du bare er full av crap.

"Kom og bli medlem før det blir fullt, snakket med flere i styret i klubben og det fyller seg fort..." Mihihi

Ikke drit deg ut, da. Alle vet at de som bygger bane på østlandet nå ikke kan være særlig smarte.

A-F

over 20 år siden

A-F

Hei tøff i trynet tøft nick for en dustemikkel.Kom til Aurskog i sommer å se på banen så skal vi se hvem som er tøff i trynet hvem som er full av crap hva det nå betyr og jeg skal vise deg hvem som er ikke er smarte og hvem som driter seg ut. Du sier at alle vet at de som bygger bane på østlandet nå ikke kan være særlig smarte,det blir jo en bane til som du kan spille på hvis du vill det.

sving

over 20 år siden

sving

hei A-F

Først må jeg spørre hvor du var når du hadde geografitimen på skolen. Påstå at Aurskog er mer sentralt enn Haga tyder vel på at jeg ikke lenger kan ta deg seriøst. Du får ha lykke til med Pebble Beach på Aurskog. (det er vel heller ikke så langt unna ) der hvor du bor.

Tøff i Trynet

over 20 år siden

Tøff i Trynet

Til A-F. Er det mulig? Prøver du å skremme meg?
Anbefaler markedsføringskurs for nybegynnere, før det allerede hardt prøvede styret ditt ringer på døra di og ber deg jekke deg ned et par hakk.
Hilsen dustemikkelen :)

Scizo

over 20 år siden

Scizo

A-F og Tøff i Trynet er en og samme person. Som man roper i skogen får man svar, hvordan er det å snakke med seg selv? Tipper dere har det skikkelig artig.

Pjotr

over 20 år siden

Pjotr

Jeg tipper at Pål (som stilte et enkelt spørsmål) har stor nytte av denne interne neandertalerdebatten...?
Jeg ble forøvrig medlem i Sande GK i fjor. Rimelige avgifter, hyggelige folk og fin 9-hulls bane...

Tøff i Trynet

over 20 år siden

Tøff i Trynet

Til Scizo. Kan du gi meg en eneste bare bitteliten forklaring på hvordan du klarte å resonnere deg frem til at A-F og meg er samme person? Hva skulle han/jeg/vi oppnå med det?

Det klarer i hvert fall ikke jeg. Så enten er du MYE smartere enn meg, eller så er du ikke det nei. Bill.merk. Spent på svar.

A-F

over 20 år siden

A-F

Denne er til alle dere akademikrene som tror dere er så smarte på denne internetten dere må sette dere ned å tenke litt mer og ikke være så negaive mot alt og alle fordi det er ikke er hjemmebanen din som blir pratet om.Aurskog ruler å vi kommer til å vise det til sommern når alle ser hvor rått det blir med tomme baner på miklagard og losby å lang kø hos oss.Alle som er negative er ikke ønsket fordi vi klarer oss godt uten dere

Nico

over 20 år siden

Nico

Tror denne Aurskog banen trenger en ny markedsføringsstrategi :-)

Tøff i Trynet

over 20 år siden

Tøff i Trynet

Haha, du sa det Nico. Vi får håpe A-F ikke blir lønnet for "jobben" sin.

Rema

over 20 år siden

Rema

Håper banen overlever , men tror det ikke.
AF: du lever i en egen verden, kom deg ned på jorda!

sving

over 20 år siden

sving

hei rema

jeg regner med at det bare er en skrivefeil når du sier at A-F må komme seg ned på jorda. Her skal det vel være jordet, For da er han vel hjemme på Aurskog.

Tøff i Trynet

over 20 år siden

Tøff i Trynet

Jeg kjenner ikke bakgrunnen til Aurskogs baneprosjekt, kan godt hende de har skjønt noe som jeg ikke har. Så unnskyld at jeg spør, men trenger vi flere nye baner på sentrale Østlandet? Er det ikke en realitet at hele bransjen sliter på grunn av stor overetablering?

Ja, jeg er faktisk mot nyetableringer så lenge situasjonen er som den er. Har ikke noe personlig mot Aurskog-banen, men hva godt kan det føre til?

Gikk inn og så på prosjektet. Enig med Sving, ser ut som en typisk norsk midt-på-treet bane. Sikkert grei nok, men å gå ut i 100 slik som A-F gjør er bare så dumt at det bare er han sjøl som ikke skjønner det.

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Ikke nok med at det er ny bane på Aurskog, men det kommer ny 18 hull på fetsund, noen km unna også.

Tøff i Trynet

over 20 år siden

Tøff i Trynet

Jøssenam. Løp og kjøp før det blir utsolgt, folkens!=)
Hva i all verden tenker de på?

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Ja det kan du si, men om det er nok så planlegges det en 18 huller i Lillestrøm i tillegg. Og det kun få km unna fetsund igjen.

Tøff i Trynet

over 20 år siden

Tøff i Trynet

Hahaha. Nei, det er ikke mulig. Jeg vet at for tre-fire år siden vurderte Hauger å lage 18 hull i tillegg til de som er i dag. Men de planene ble lagt på is, sikkert av flere grunner,l men jeg er temmelig sikker på at syltynt marked var en av hovedårsakene.

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Det finnes jo positive sider til en slik oppblomstring av baner også.
Det blir god plass på banen, ingen adm til å foreta starttider, man slipper å lage startboder, osv. På minus siden kan vel kanskje problemet med at man føler seg ensom på banen bli et problem som blir et problem.

A-F

over 20 år siden

A-F

Haugerfantomet du skriver "På minus siden kan vel kanskje problemet med at man føler seg ensom på banen bli et problem som blir et problem."Jeg hadde vel tatt en telefon til norsklærern din på barneskolen å spurt og om å få tilbake penga!

Norsklærern

over 20 år siden

Norsklærern

A-F:
"OG spurt om å få..."

Tøff i Trynet

over 20 år siden

Tøff i Trynet

Mihihihahaaa

Tøff i Trynet

over 20 år siden

Tøff i Trynet

Seriøst, A-F. Nå har du skutt deg selv i foten så mange ganger at det må da begynne å gjøre vondt. Det er jo moro da, men sannsynligvis mest for oss andre. For din egen del kan det kanskje være en fordel om du tar en pause og tenker deg litt om. Så kan du jo komme tilbake på ny frisk med nytt nick og rent rulleblad... (?)

Whahahahahaha

over 20 år siden

Whahahahahaha

A-F påpeker andre sine norsk kunnskaper... ler så jeg griner:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her