Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Morten Orveland

4real

over 19 år siden

4real

Leste i Norsk Golf at Morten Orveland har fått forskudd på arv (Malerier for 20 mill...!!!) han skal bruke deler av pengene på et år i USA, hvor han skal prøve å kvalifisere seg til PGA touren.

Hvordan tror dere dette går da..? Er han god nok? Og seriøs nok? Eller har han bare fått alt på sølvfat gjennom barndommen...?

Eddie

over 19 år siden

Eddie

Jeg kan godt tenke meg å male en ny versjon av "skrik" når jeg ser klærne til Orveland

5real

over 19 år siden

5real

Man skal aldri si aldri, men så vidt jeg veit greide han vel ikke å hevde seg på P4 i år, og det kan hende at nivået er litt høyere på PGA touren...

Calle

over 19 år siden

Calle

Orve er en av mange norske som er helt konge på rangen og på det 19 hullet, stor i kjeften men har aldri levert noen ting. Håper vi snart er ferdig med den generasjonen som prater mer enn de leverer, Henrik har vist vei håper Torp og andre holder kjeft og viser resultater før de blir bråkjekke.

Etter å ha observert Torp noen ganger i vinter tror jeg han er mer Orve typen enn Henrik typen, jeg håper inderlig at dette er feil inntrykk....

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

bråkjekk, mener du da sånn som deg selv?

Calle

over 19 år siden

Calle

Ja, ikke å anbefale hvis du vil leve av golf...

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

hehe, den satt....

Eddie

over 19 år siden

Eddie

Den fikk du skikkelig klem på.

Anne Kari

over 19 år siden

Anne Kari

Hehe

jalls

over 19 år siden

jalls

Synes nå Torp allerede har vist litt resultater. Hadde jeg vinni EM skulle nå hvertfall jeg vært bra stor i kjeften

hmm

over 19 år siden

hmm

Morten er jo en spiller som kan gjøre det bra , men han trenger en del trening, evt og gi seg noen år før han prøver deg på pga.
tror på morten jeg da, kanskje. Men da er det golf hver dag mange timer om dagen.=)

Flipper

over 19 år siden

Flipper

Hvis Orvis vil spille er det bare å si lykke til.
Har han spenna så er det bare å satse.
Bedre det enn alle guttene som satser på alt på ett kort i ET-kvalifiseringen og må reise hjem etter MC i første steg.

Edvard

over 19 år siden

Edvard

Er det galt å satse nå også? Å ja. Jeg glemte meg. Vi er jo i Norge.

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Topp at han har fått en ny mulighet til å satse, talentet er der vel basert på resultat for 4-6år siden.

Lykke til!

tiggern

over 19 år siden

tiggern

Jeg håper virkelig at Morten Orveland fikser dette. Det blir litt spennende å se hva pengene kan gjøre for Orveland.
Han har jo ikke hatt muligheten til å satse 100% tidligere pga. av sin økonomiske situasjon.
Er det kanskje sant at man må ha r$!a full av cash for å kunne gjøre det bra i idrett?
Lykke til!

seb

over 19 år siden

seb

hyggelig for han , håper han lykkes . synd folk skal hakke på ham . er vel ikke hans feil at han arver .

the boss

over 19 år siden

the boss

har jobbet både på pga og nationwide. kjenner morten godt og vet at han har det som skal til:) økonomisk trygghet gjør seg både i arbeidslivet og privat. man leverer mye bedre prestasjoner, men det er selvfølgelig ikke alt. Husk Morten er den eneste i norge som har vunnet nordic league samt det svenske pga mesterskapet! på den vandrepokalen er det maaange store navn som vijay mfl.
Good luck "fritz". Raka Puckar!

konge?

over 19 år siden

konge?

Er han helt konge på rangen?
Hvordan da?

Driver han snorrett over 300 meter hver gang?

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Hvem faen er du "The Boss" ??

Til konge?

Er det kun driveren du spiller golf med?. Morten slår ballen svært bra, men slår ganske kort. Iallefall i fjor. Han har mange slag i baggen, men har sviktet litt på banen. Men kan ha oppvisninger på rangen, slik som Thomas Nielsen (hans slpr laaaaangt).

konge?

over 19 år siden

konge?

Calle påstår at Orveland er konge på rangen.
Så da lurer jeg selvsagt på hvorfor?
Slår han snorrett opp mot 300 meters merket?

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

til konge?:

hva har snorrett mot 300 meters merke med om han er konge på rangen?
klarer du ikke å se ironien i det Calle sier her?
han sier at Morten er konge på rangen, og viser frem sine talenter der, og ikke i form av resultater på banen.
d.v.s. det nytter ikke å komme med 6 år gamle trofeer når han skal kvalifisere seg i dag.

til calle

over 19 år siden

til calle

calle sånne som deg så får blått øye på byen, så jeg tror ikke du skal kritisere andre.

snappy

over 19 år siden

snappy

Til til calle:

Må si du er primitiv som tyr til knyttneven... Herregud så Harry

konge?

over 19 år siden

konge?

En som er konge på rangen, slår både lengre og rettere enn alle andre.

Dette til din orientering !

Luna

over 19 år siden

Luna

Konge på rangen betyr at det er kun der han er konge

DeLutte

over 19 år siden

DeLutte

Og hva har så denne "kongen" gjort på rangen ??

Luna

over 19 år siden

Luna

Slått baller antageligvis

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her