Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfballer med logo

Gamebreaker

over 19 år siden

Gamebreaker

Hei alle samme!
Har tenkt å kjøpe inn baller med firmalogo. Hvor kan dette skje billigst samt best kvalitet på ballene?

King Ben

over 19 år siden

King Ben

de fleste nettbutikker har dette.
blir ingen forskjell i kvalitet fordi man har logo på.....

hmm

over 19 år siden

hmm

Snakker du med en som heter frederik, så ordner han logballer til deg.
Han ordner titleist baller som er det beste.
Ønsker du dette, så må jeg nbare få en liten mld på denne siden.=)

H

over 19 år siden

H

Hvorfor ikke bestille i Sverige?

357 NOK pr dusin for Pro V1 ved kjøp av mer enn 12 dusin.
Du kan jo få dem sendt til et postkontor nær grensen og hente dem slik at du slipper norsk mva. Som privatperson lønner det seg. Kanskje noe annet hvis du har firma du skal føre dette på.
http://www.greeneagle.se/

mr pang

over 19 år siden

mr pang

he flere hundre balla me logo, koste nesten ingenting, men som nybeg. bety ikje kvaliteten nåe.

Sukk

over 19 år siden

Sukk

Kan ikke du skrive bokmål? :) væææææææææær så snill!

snappy

over 19 år siden

snappy

Trodde man slapp å betale MVA dersom man handler fra Sverige og Danmark... Finnes det ikke en avtale på dette (Handelsavtale)???

Man få iallefall ikke kjøpe tax free i Sverige dersom man er fra Norge.. Med Tax free mener jeg ikke flyplass ting..

hei sukk

over 19 år siden

hei sukk

i detta lande kan eg vel skriva på romani, samisk, dialekt eller nynorsk??? dialekta e rare, men vel...

Baccus

over 19 år siden

Baccus

Jeg kan ikke se noen fordel i å få svenske varer sendt til et postkontor nær grensen. I det tilfellet blir det belastet svensk merverdiavgift.
Dersom varen sendes til Norge, selges den uten svensk merverdiavgift, mens norsk blir tillagt her i landet.

Siden momssatsene er like i Norge og Sverige, oppnår du kun:

1.Lang tur og reiseutgifter for å hente produktet.
2. Du tilgodeser den svenske staten merverdiavift, og snyter den norske.

H

over 19 år siden

H

Må tillegge at du også kan oppnå en fin runde på en fin bane med billig lunch da hvis du drar over grensen -;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her