Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Holtsmark

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Hører mye bra om Holtsmark og gleder meg til å prøve banen. Regnet litt på priser og kom fram til følgende. Vurderer sterkt å bli medlem her også.

Idet man spiller den 8. runden på Holtsmark blir vanlig greenfee dyrere enn medlemskap. Spiller man 20 runder blir årskostnaden 5.500,-. Vanlig greenfee for 20 runder blir jo 8 lapper. Blir man medlem og spiller rundt 20 runder blir greenfee'en rundt 275.

For min del spiller jeg rundt 100 runder på hjemmebanen, og sikkert 20-30 på andre baner i sesongen. Derfor vurderer jeg sterkt å ta et medlemskap på Holtsmark i tillegg, slik at man får litt variasjon.

Dere som har spilt Holtsmark, kan dere fortelle litt om hvordan layouten er her sammenlignet med miklagard, nøtterøy, evje, kragerø? Det er jo en Trent Jones-bane, så det må jo være bra der ute ;) Hvor lang kjøretid fra Sandvika sånn cirka?

King Ben

over 19 år siden

King Ben

Banen ser fin ut den! Må bare bli ferdig først.....
Du bruker ca 30-40 min fra deg.....

Hafslund

over 19 år siden

Hafslund

Banen blir fin men klubben har ingen fasiliteter. Det er heller ikke bra at deler av områet ligger rett under strømledninger. Foruten dette blir nok dette en fin golfbane inntill økonomien kveler prosjektet, eller medlemsavgiften høynes betraktelig.

sving

over 19 år siden

sving

hei Hafslund

Ingen deler av banen ligger i nærheten av høyspentlinja. Banen er ferdig sådd. Er selv medlem og spilte 10 runder på de første 6 hull i fjor. Blir de resterende hull like bra blir dette en toppbane !
Det er enkle fasiliteter i dag med proshop og toalett. Klubbhus skal hvist være ferdig våren 2007.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Hvordan er tidsplanen for de resterende hull?

Hafslund

over 19 år siden

Hafslund

Hei Sving. Mener å huske at store høyspentledninger passerer mellom driving range og banen. Det kaller jeg i nærheten !!! Enig i at banen ser ut til å bli veldig bra, MEN skal de oppretthole kvalitet, vedlikehold og bygge videre ut bl.a med klubbhus så duger det ikke med 1500 pr medlem. Mitt tips er at denne øker allerede fra neste år, og minst dobles.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her