Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Miklagard er en dårlig bane!

Miklagard kritikker

over 19 år siden

Miklagard kritikker

Er det virkelig noen som syntes at Miklagard er en bra bane? Jeg har sett at det er noen her som forsvarer Miklagard med nebb og klør, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Det er jo en vanvittig kjedelig bane uten noe sjel, et vanvittig trist og kjedelig landskap, greenene er jeg heller ikke spesielt imponert over, det er flere andre baner som bedre greener etter min mening.
Syntes også at det er dyr og meget dårlig mat der. Hvorfor er det noen få som hyper opp denne banen sånn, den er jo ikke i nærheten av å være like bra som skikkelige internasjonale toppbaner!

Gjetter

over 19 år siden

Gjetter

Gjetter at du har hcp langt oppå 20-tallet, kanskje tilogmed grøntkort og har spilt en 5-6 baner i løpet av det knappe året du har drevet med golf.

Miklagard kritikker

over 19 år siden

Miklagard kritikker

Har hcp 4,6 og har spilt over 100 baner over hele verden.

snappy

over 19 år siden

snappy

Det tror jeg lite på...

Hvilke baner har bedre greener???

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

"Dette er en kopi av det jeg skrev på golfsiden"
Jeg er ikke medlem, har ikke hatt råd til å spille banen, men vet jo at den er best i Norge. I hvertfall utfra de rangeringer som er gjort fra andre medier i utland. Men tråstarter har rett i en ting, og som romeriking kan jeg si at landskapet er dødskjedelig. Resten av argumentene håper jeg å få råd til å sjekke denne sommeren.

Faktisk er jeg litt kritisk til Miklagard og den måten de fremstiller seg som "best". Blir litt for amerikansk for meg, og dere der oppe får jammen tåle Litt kritikk for all den uhemmede skrytingen dere gjør i dette mediet. Kan virke nedlatende til tider.

På tross av det er det vel sånn at mange ser på andre ting enn banedesign, greener og fairways når de snakker om hvem som er best i Norge. Men sett at British open måtte spilles i Norge, da er det vel ingen med hodet øverst som ville velge en annen bane enn Miklagard.

hmm

over 19 år siden

hmm

Miklagard er en bra bane, det er ikke noe si ¨på det , men er helt enig , den kan være litt kjedelig, men det er jo ikke det som er poenget med golf. det er jo og spille og lære og elske alle baner og greener. Pris. allt for dyrt.

Miklagard kritikker

over 19 år siden

Miklagard kritikker

Tro hva du vil, det er mange baner som har bedre greener.

Hjelp

over 19 år siden

Hjelp

Miklagard kritiKKer. Nevn noen toppbaner du har spillt verden over.
Det er trolig ingen her som tror noe på deg.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Here we go again ;) Men jeg skal absolutt ikke si hva jeg synes, fordi da er man medlem av den onde miklagardmafian som bare er medlem på miklagard for å ha kult badge på bagen.

Jeg velger å leie aksje og kjører fra Sandvika 3-4 dager i uken for å spille på nettopp miklagard. Men jeg er sikkert gal.

Bare et spørsmål til mr 4,6 i handicap: har du lest de andre trådene om banen? Burde du ikke skjønt hva de som setter pris på banen har å si om den? Les trådene i så fall.

Niels

over 19 år siden

Niels

Miklagard kritikker:
Ja kom med eksempel på bare EN bane i Norge med bedre greener. Jeg har spilt 50 baner her til lands. Bare Kragerø og Losby har vært noe i nærheten. Finnes det andre baner i Norge som har klart å ha 12,3 på stimpen? Eller som klarer å beholde hastigheten fra green til green så jevnt som Miklagard?

Få nå høre eksempler da.

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Hauger har til tider hatt superraske greener, men selve banene ligger vel langt etter Miklagard. I fjor høst tror jeg stimpen lå over det du nevner. Men det er jo ikke sånn gjennom hele sesongen. Innser selv for det at Miklagard er den beste banen i Norge. De som sier annet, snakker mer med hjertet enn med analytiske fakta.

Niels

over 19 år siden

Niels

Det var i tiden rundt Klubbmesterskapet stimpen lå over 12. Ellers i sesongen lå dem på 10,5 - 11,5. Losby hadde også svært bra greener i fjor med cirka samme hastighet visstnok, men jeg var der bare en gang dessverre.

Hvis miklagard-kritikern synes greenene er dårlige på miklagard, så er det ganske åpenbart at han ikke spiller på 4,6 ;)

Miklagard kritikker

over 19 år siden

Miklagard kritikker

Losby, Oslo og kragerø har minst like bra greener. Og i utlander er det hundrevis, hvis ikke tusenvis av baner som er bedre, de fleste vet jo at Valderrama, St Andrews, Carnusti osv er bedre på alle måter, mener det blir litt dumt å ramse opp alle banene som er bedre, for det blir mange! 12,3 er det sjelden det er på Miklagard, hvis det har vært det noen gang, jeg var med under lag NM i fjor og da var det på det raskeste, og da var det 11 på stimpen.

Knurrik

over 19 år siden

Knurrik

Miklagard er Norges beste bane. Med god margin.
Den er så bra at noen få Miklagardere tror de er i himmelriket, og predikerer i det lange og det breie.
Resten av Miklagarderne er hyggelig, og som sagt, banen er helt topp når den er i perfekt stand.

Men, Miklagard har også satt en standard som mange andre baner sakte beveger seg mot. Miklagard i 2002 var et hav foran de andre.
Miklagard i 2006 har ikke blitt særlig bedre på disse 4 årene, men det har mange andre baner.

Miklagard-kritikker er bare en dårlig vits. En kar som kjeder seg.

x

over 19 år siden

x

At det går an å la seg trekke opp på denne måten igjen og igjen ---og ja igjen - helt ufattelig. Gratulerer til Kritikeren med "trekket"

Miklagard kritikker

over 19 år siden

Miklagard kritikker

Det er riktig det, jeg kjeder meg når jeg spille på Miklagard.

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Knurrik!
Du har nok rett i det du sier, men hva da med fremtiden? Hvis de andre banene blir bedsre og bedre og "tar" innpå Miklagard hva da?

De fleste andre banene ligger jo et "hav" av kroner under i årkontignt også. Vil ikke dette gi sterk konkuranse til Miklagard.

Mange baner i Norge er jo rene prospektkort å regne, men de har ikke greener og fairwayer ennå. Hva da når forskjellen blir liten eller ubetydelig?

Det er jo begrenset hvor mye bedre Miklagard kan bli også?

Miklagard kritikker

over 19 år siden

Miklagard kritikker

Alle dere Miklagard disippler, hva er det som er så bra med Miklagard, og hva er det som gjør den til en topp internasjonal mesterskapsbane?

Niels

over 19 år siden

Niels

Hehehehhehehehe. Jeg må bare le. Kjeder du deg i kveld kritiker?

Nei denne tråden gidder jeg ikke disklutere i mer. Ser du har kastet opp på Golfsiden.com også. Du får det sikkert morro i kveld og i morgen :) Lykke til.

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA............

en med 4,6 som mener at St. Andrews er bedre på alle måter enn Miklagard, og som klager på blinde utslag på Miklagard.....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....

Til deg.
St. Andrews er en by.... ikke en bane.... dersom du hadde 4,6 hcp og faktisk hadde vært i St. Andrews og spilt golf, du ville aldri i verden kalt The Old Course for St. Andrews....

Det er 9 baner(eller noe sånt) i St. Andrews, og The Old Course er den banen med flest blinde utslag der.
Visste du at de har markører for idealsikte på "St. Andrews" ? De er der for å hjelpe folk å slå rett vei på de blinde utslagene.
Old Course er en flat, kjedelig bane, rent landskapsmessig, hvor bunkere så dype som en kjeller, samt noen piggtrådbusker er de eneste elementene som gjør spillet vanskelig.
banen har en stimp på mellom 9,5 og 11,5 gjennom nesten hele sesongen, med unntak av når det er internasjonale turneringer, hvor de skrur opp stimpen noen hakk.

Losby, Oslo og Kragerø har alle gode greener, ja, men du svarer ikke på hvilke baner(mange i følge deg) i Norge som har bedre greener!

Tipper du er en helt ordinær kranglefant som ikke har spilt banen, og som bare vil skape enda mer diskusjon rundt norges beste bane.

lykke til med det. det er lett å få opp tempen her inne, så det skal nok gå bra.

Amatøren

over 19 år siden

Amatøren

At dere gidder å svare

Niels

over 19 år siden

Niels

Jeg syns det blir for galt å la slik uberretighet kritikk stå ubesvart. Er kjipt at banen får så mye pepper bare fordi ... ja hvorfor?

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Enig med innmari serriøs bortsett fra en ting. Trekk ingen parallell mellom St. Andrews og noen bane i norge. Den stiller vel i en særstilling uansett hvem bane den sammenlignes med.

Alle på Miklagard innser sikkert at de mest berømte banene i verden er bedre enn Miklagard, men det betyr ikke at Miklagard ikke er norges beste.

Nivået i Norge er bare ikke bedre. Å si at en annen bane i Norge er bedre enn Miklagard er å føre "den" banen opp sammen med de beste i verden og ingen bane i Norge er på det nivået.

Så morro da

over 19 år siden

Så morro da

Nordmenn er prima eksempel på sure misunnelige støvskaller. You go homies!!!!!!!!!!!!!

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Så morro da!
Tror egentlig ikke det er så mange som tror at "deres" bane er bedre enn Miklagard, det bare er de samme som holder på hele tiden.

Tror nok majoriteten i Norge anser Miklagard som norges beste bane. De som snakker om utsikt og slikt har jo et poeng, men i en slik disusjon er det tre ting som teller, design, fairways og greener.

Dronningen av Saba

over 19 år siden

Dronningen av Saba

Hvis Miklagardkritiker har 4,6 i hcp så er jeg Dronningen av Saba... å si at greenene på Oslo GK er like bra som på Miklagard er så langt på jordet at du er nødt til å være nybegynner... Greenene på Bogstad er bra, bevares, men av så forskjellig type når det gjelder oppbygging og gresstype at det ikke går an å sammenligne med Miklagard sine. Sorry Miklekritikker, du er avslørt.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Enig med Haugerfantomet ja. Jeg gir nå en lang faen i hva som er den beste banen i Norge. Helt håpløs diskusjon. Nå har vi fått Evje, Holtsmark, Kragerø, Nøtterøy og Miklagard i Norge som er glimrende nye baner. Skal vi virkelig prate drit om dem? Nå har Oslo GK vært beste bane i Norge i evigheter. Larvik, Meland, Hauger har vært bra veldig lenge. Kan man virkelig ikke bare si ja takk til flere baner og benytte de man ønsker?

Det er nøyaktig like forståelig å ha disse diskusjonene som det er å telle antall non-stop i en non-stop-pose 8 ganger på rad.

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

Haugerfantomet.

Det er helt riktig at The Old Course(ikke kall den St. Andrews da... jeg får fnatt... :) ikke kan sammenliknes, men parallellen trakk jeg kun fordi denne kritikeren dro den inn i samtalen. det er ingenting å sammenlikne, for det er 2 helt forskjellige typer baner.
Miklagard er en moderne bane, mens Old Course har en ærbødig gammel design, som gir oss tårer i øynene når vi slår ut fra tee 1.

Ellers er vi nokså enige ja.... :)

Yngve

over 19 år siden

Yngve

hihi, jeg må le......

Miklagard kritikeren prøver bare å forsure forumet med piss, og som flere nevner her, så virker det ikke som om han på noen måte kan forsvare et slikt handicap med den holdningen.

Miklagard kritikker

over 19 år siden

Miklagard kritikker

Det er fortsatt ingen som sier hvorfor dere syntes at Miklagard kan fortjene og bli kalt en mesterskapsbane i toppsiktet. Hvor blir det av de gode argumentene deres?

bruno

over 19 år siden

bruno

Miklagard er en bra bane, men det er åpenbart at Evje og Larvik "puster" Miklagard i nakken som landets beste, både layout-messig og kvalitet på greenene

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Hehe, fnatt? Joda jeg skjønner, men jeg tenkte mer i det vide at hele området St. Andrews er jo en "annen verden" så jeg dro med de andre også, selv om The old course er i en særstilling mot hvilken som helst bane i verden.

Hjelp

over 19 år siden

Hjelp

Jeg tror ikke folk giddder å diskutere med deg. Du er rett og slett for dum

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Ja bruno, det skal bli spennende å se om et par tre år om Miklagard er i en slik særstilling da. Og hvis ikke, kanskje de må tilpasse seg markedet med en kraftig reduksjon av avgifter.

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

den er god Haugerfantomet.... hehe.... jeg får nok litt for lett fnatt er jeg redd... hehe, henger meg opp i bagateller....
Jeg har spilt alle banene i St. Andrews, og noen i nærheten, så jeg vet hva du snakker om.

Ulrik

over 19 år siden

Ulrik

Hvis kritikeren spilte lag-NM på MG med 4,6 i hcp, så er han nok en liten junior som ikke helt har vokst til inni hodet sitt. Gi han litt tid da. Finner nok ut av ting.

Jugenissen

over 19 år siden

Jugenissen

Jeg er enig med Miklagard kritiker.

vent litt.... sa jeg det høyt?
merkelig hvordan dette omvendt-serumet virker på tastaturet mitt også......

Niblick

over 19 år siden

Niblick

I think this is one of the most intelligent answers I have seen for a long time:

"Alle på Miklagard innser sikkert at de mest berømte banene i verden er bedre enn Miklagard, men det betyr ikke at Miklagard ikke er norges beste. Nivået i Norge er bare ikke bedre. Å si at en annen bane i Norge er bedre enn Miklagard er å føre "den" banen opp sammen med de beste i verden og ingen bane i Norge er på det nivået."

To Innmari Serios,

"Det er 9 baner(eller noe sånt) i St. Andrews, og The Old Course er den banen med flest blinde utslag der."

There are 6 golf courses run by the Links Trust (7th is being built as we speak by David Kidd) Kingsbarns has nothing to do with The Links Trust.

"Visste du at de har markører for idealsikte på "St. Andrews" ? De er der for å hjelpe folk å slå rett vei på de blinde utslagene"

This proves that you have not played the course as there are none of what you are saying or you have played the course on a very different day to the rest of us. I have lost count the number of times I have played it as well as playing it 'backwards' and I have never seen anyone or anything showing me the way even the first time I was there with a caddie.

"Old Course er en flat, kjedelig bane, rent landskapsmessig, hvor bunkere så dype som en kjeller, samt noen piggtrådbusker er de eneste elementene som gjør spillet vanskelig."

I agree that the course is flat and can be very boring the first time you play it but It is an awesome course once you begin to understand it. It is an easy course on a good day but it absolutely crushes you on a bad...that is to a brilliant course.

"Banen har en stimp på mellom 9,5 og 11,5 gjennom nesten hele sesongen, med unntak av når det er internasjonale turneringer, hvor de skrur opp stimpen noen hakk."

The greens could not have a stimpmeter reading more than you have quoted because of the slopes on the greens. I would be surprised if any greens on The Old Course get over 11 ever. They are the greatest greens in the world and every architect in the world uses the greens as inspiration. The green on the 2nd hole is probaly the greatest green in the world bar none.

Fast greens do not mean good greens. The faster the green is to be the flatter a green must be. If that is a good thing then golf is going to get even more boring than where we are going now.

Miklagard has some of the best modern greens I have seen (not because of the speed but the design) and we are lucky to have them, the course is another story that I cannot be bothered discussing anymore.

Hjelp

over 19 år siden

Hjelp

Det virker som at Miklagard kritikker har blitt lagt

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Ja det meste av dette er jo sagt før og jeg har en snikende følelse at du sitter der og ler så du rister av alle de du klarer å trekke opp. Tror ikke du tror selv på det du skriver en gang så du har vel hatt moroa di nå da.

På tide med noe nytt da kanskje? Hva med et forslag om nærspilltrening eller noe. Det er ihverttfall noe nyttig å finne på. Ikke denne diskusjonen om at og om at.

Hadde hatt glede og nytte av å være med i en gjeng som drev målrettet trening med det for øyet å bli en bedre spiller. Vet at det ikke er lett å organisere så det hele faller kanskje i fisk.

Kanskje mulig å starte en tråd som bare tar for seg noe sånt? Mulig jeg gjør det etterhvert, men jeg oppfordrer alle til å engasjere seg. Er ihvertfall med hvis noen starter tråden.

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Ja jeg mente å si det til kritikeren altså, det med at han har hatt moroa si....

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

Brian,

well, if you read my post well, you must understand that I am not trying to be negative about the old course, I am trying to put his words in perspective.

on the other hand, I would expect a more serious attitude from you actually. you claim that I cannot possibly have played the old course because of what I say about the markers.

I have played the old course 3 times, and the markers have been there all three times.
I am not saying they are on all holes, but there are markers there, do not even think about saying that I am lying about this.
I know you, and I respect you for what you do, and for the golf knowledge base you are at some times, but that was not a very nice thing to say.

Regarding my talk about stimp, I know they are not measuring stimps in the same manner there as on a regular course, but againg, I have played there 3 times, and I have a friend who has been working as a caddie on the old course for 15 years.
He is the one who told me about the "stimp" on the course. I did not bring in all details, because I actually didn't find it necessary, but when you claim I am lying, I will of course explain.
He said to me that when they do tests on the greens, they assume the stimp, and try to hold the same speed on all greens at all times.
when they say they assume, they are not assuming just from thin air, they have good knowledge in stimp measurements, and are usually not claiming more than fact just to make a good front page.

ok?

when it comes to courses in and around St. Andrews, I counted in Kingsbarns and The Dukes Course as well as the ones in the links trust.
I did not, by the way, mention the links trust at all.

I am not going to challenge you when it comes to the qualities and speeds of these greens, but my experience, was that Kingsbarns had the fastest, and absolutely best greens of them all.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Lurer på noe.

Hvis det ikke er prisen på greenfee som er galt på Miklagard, så er det restauranten, eller kvaliteten på maten, eller prisen på maten, eller medlemsavgiften, eller servicen, dårlig klubbhus, eller prisene i proshoppen, eller designet av banen, eller naturen rundt som er kjedelig, eller greenene, eller fairwayene ...

Finnes det i det hele tatt noe dere ikke-medlemmer synes er bra på banen? :) Og syns dere den suger, så la være å spille den da.

Vi medlemmer er storfornøyde. Såpass fornøyde at vi står fram og reagererer når det kommer dårlige ord om banen vi (tro det eller ei) er glad i.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Jeg er overbevist, Miklagard er egentlig en dritt-bane fordi utsikten er så dårlig. Spiller heller på Bogstad for der er greenene bedre... Eller Kvinesdal, eller så flytter jeg til Bergen og spiller Meland. Hvis jeg ikke drar til Molde...

Disse Miklagard-trådene er herlige, og jeg vedder på at det er et miklagard-medlem som har startet denne tråden forresten.

balla

over 19 år siden

balla

hvor er du medlem da miklagard kritiker da?

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

hehehe, din fjøs-sokk.... kanskje det er du?

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Makan.
Jeg har spilt Mikla én gang og ble i nesegrus beundring. Ble kledd naken "to da bone" av en god lay out og en forferdelig dag(personlig), men allikevel smilte jeg hele dagen.

Miklagard er en fantastisk bane. Men hvorfor klager folk på den, det er vel bare å velge andre baner om de ikke liker den. JEG tror det er de som ble kledd like naken som meg, som klager ;)

Niblick

over 19 år siden

Niblick

Inmari,

Sorry, it was late last night and I didn't mean to be so harsh.

Where are these markers you talk about?

Are you thinking about the stone pillars that can be found on some of the fairways (covered by green felt)? If it is then you are mistaken. Those are have nothing to do with the course. They are old survey pillars and have always been there. They are not used to mark or show the fairway.

I am not disagreeing with you that they do not stimp the greens (they even stimped the fairways before The Open last year) but what I am saying is that the greens on The Old Course cannot have a stimp much higher than 11 otherwise the ball would stay still in windy weather. This is one of the main reasons that links courses have a lower stimp than a modern course with creeping bent.

It is interesting what you say about Kingsbarns. It is modelled on the same theory as TOC in that it has wide fairways and large undulated greens. Mark Parsinen who built/owned the course moved to St.Andrews to understand TOC more before commencing with the project.

Stuart McColm who is the Super at Kingsbarns once told me that they have to 'reduce' the stimp at Kingsbarns for when the pros play there as they do not want them looking stupid on TV!! So us amateurs play the greens faster than when the pros turn up for the Dunhill.

Kingsbarns is probably one of the greatest engineering achievements in golf course construction. Two flat farm fields turned into a links course is outstanding. Stuart said that it nearly killed him (he was also the construction manager for Southern Golf when it was being built)

One of the things that makes me chuckle about golf ratings is the comparison of courses. If you look in the Peugot Guide, Miklagard gets 18 points....only one point behind Kingsbarns...now that is a joke...

Is there anyone on here that has played both courses and believe that?

Miklagard kritikker

over 19 år siden

Miklagard kritikker

Jeg velger å ikke spille der når jeg kan, de gangene jeg har spilt der har det vært turnering, det er ikke så mye jeg kan gjøre med det.
Også du Gunder, du må ikke kategorisere sånn, "ikke - medlemmer", det er jo ikke alle ikke - medlemmer som missliker Miklagard, og det finnes sikkert noen medlemmer som ikke er fornøyd med alt heller.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Du kan virkelig dette med å debattere ;) Du som er kongen av anti-kategorisering, du lager en tråd med tittel "Miklagard er en dårlig bane!".

Hvor er du medlem?

God bedring.

Stian

over 19 år siden

Stian

Bare for å hive mer ved på bålet: Miklagard kritiker, du mener kanskje "generalisere" og ikke "kategorisere"? :)

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

Apology Accepted Brian :O)......

when it comes to the markers, I must admit that I do not remember whether they are wooden or stone, but my caddie on my last round there told me that these markers were the way to play the ball.

They are quite thin, so my guess would be that they are wooden, but like I said, I do not remember this exactly.

What you say about Kingsbarns is very interesting. This is the best course I have ever played, both when it comes to quality and layout.
We talked to one of the greenkeepers there this last fall, and he confirmed just what you said. however, the speed on those greens are amazingly stabile, and they are magnificently challenging.

putting Miklagard just 1 point behind Kingsbarns is not right in my opinion, but what do I know... I am just a mere player.... :O)

Nick

over 19 år siden

Nick

Niels=> Hehe morsom måte du måler hvor bra greenene er...

Stimpen. hehehe... Dert er jo kanskje bare 20% av det som gjør en bra green =)

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

det er helt sikkert riktig, men hva mener du en overskrift som "Miklagard er en dårlig golfbane" hører under da? konstruktiv kritikk?

Stian

over 19 år siden

Stian

Nå sklir jo denne diskusjonen ut litt, og enig i at det er litt det samme, men mener "generalisere" er mer presist enn "kategorisere" i denne sammenhengen.
Norsk språkråd sier om generalisere:
gi allmenn gyldighet; stille opp allmenne regler på grunnlag av enkelttilfeller

Niels

over 19 år siden

Niels

Nick:
Hehe jau. Det er ikke bare stimpen som gjør en bra green nei ;) Sorry bout that. Men desto kjappere greenen er, desto bedre holder ballene linja man putter på. I tillegg er greenene bra designet på miklagard. Skulle gjerne hatt litt mer onduleringer, men de er bra designet med tanke på strategi, og risk/reward. Tar man sjanser på å gå over bunkere får man en mer mottakelig green for innspill. Slikt synes jeg er kult.

Webmaster

over 19 år siden

Webmaster

Flere av innleggene er fjernet fra tråden da det viser seg at den såkalte "Marius Gebhardt" ikke var den navngitte personen. Jeg vet nå hvem som utga seg for å være denne personen og velger som følge av dette å stenge tråden!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her