Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Stygge premier

Jørgen

over 20 år siden

Jørgen

Kan ikke unngå å legge merke til de ufatelig stgge premiene de får de som vinner på PGA-touren. Det er nesten så HB kan håpe han heller blir nummer 2. Jeg tør ikke tenke på hvordan peishylle til Tiger ser ut. Jaja, dollarne oppveier vel byrden av å ta i mot de monster-nips-greiene der.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Interessant innlegg.

Nico

over 20 år siden

Nico

1MUSD pynter godt nok for meg. Kan grave både peishylla og bøttene langt ned i hagen for det!!

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Jepp. Får du førsteplassen, så vinner du DOBBELT så mye cash som nr 2... og da har du råd til å grave ned alt du har/får av premier...eller, som en normal person ville gjort, lage et eget premierom...

MEN, jeg er enig med Jørgen, Premiene er ofte STORE og STYGGE...
Feks den LILLE røykekanna i Dubai... hvor i alle helv.... skal man ha noe slikt?? :D Må evt. bruke den til daglig da... Littegrann Opium har vel aldri skadet (mange...) hehe

mr pang

over 20 år siden

mr pang

he, he greit me opiomkanna, men premia ser for støgge ut uansett konkoraser. Ikje nåe å ha i et minimalistisk hjem. Eg he kasta alt me untag av et par blomstervaser som va kule

Bøtta

over 20 år siden

Bøtta

Det er vel ingen av de gutta som tar med seg pokalen hjem. De får gravert inn sitt navn i den, så står den i klubbhuset til neste år...

Forrest player

over 20 år siden

Forrest player

Det er ikke alle som er like stygge da. Claret Jug i The Open, og Green Jacket i U.S. Masters er jo dritkule!

Innmari serriøs

over 20 år siden

Innmari serriøs

ja, jeg har alltid ønsket meg en grønn selvlysende blazer

Jørgen

over 20 år siden

Jørgen

Sikker på at de har blazere på Dressmann som lett kan forveksles med Masters-jakka.

Fin? Vel.... Tradisjonsrik og ettertraktet ja. Men fin...?
http://www.opengolf.com/history/claret_jug.sps

Og om noen tror at jeg egetlig bare er misunnelig, så er det selvsagt helt riktig.

mr pang

over 20 år siden

mr pang

eg he ei sånn jakke, den redda live mitt, ikje unervurder ;)

Pål

over 20 år siden

Pål

Christie Kerr syntes i hvert fall premien hun fikk for sin første LPGA-seier i 2002 var veldig fin... (ps. Longs Drugs Challenge har byttet design på statuetten sin siden dengang...)

http://www.strangecosmos.com/images/content/4694.jpg

golfman

over 20 år siden

golfman

haha værste jeg har sett pål. hehe.
Vel må si meg enig. forfedelig stygge premier. Men HVEM BRYR SEG? Dem spiller for moroa og spenna, hvordan premiene ser ut driter man helveis i

Jørgen

over 20 år siden

Jørgen

I Ford championship fikk vinneren en Ford GT (som Tiger gav til caddien sin). Hvordan blir det i John Deere Classic i juli. Får vinneren en feit traktor der. Får vi se HB cruise rundt i et gul/grønt glis i Drøbak neste vinter?

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Har en pent brukt grønn blacer som kan overdras til en som fortjener den. Kan foresten stille den som premie til neste Scangolfturnering.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her