Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

TaylorMade LT

4real..

over 19 år siden

4real..

Kan man kalle TM LT for blades? Jeg har HCP-13 og har prøvd de køllene..de føles veldig gode..tror dere de kan passe meg..? Eller er det noen andre køller jeg burde prøve før jeg kjøper de?
Takk for svar!!

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Hvordan er det uttrykket igjen...

Som man roper i skogen får man svar..?

Yngve

over 19 år siden

Yngve

men Gunnar da.... han fikk jo ikke svar...... :P

TM LT er ikke blades, og da kan man ikke kalle det for blades heller.
Hvorvidt de passer for deg er det vel ærlig talt ingen her inne som kan vite ut ifra det du skriver. oppsøk en proshop og spør der.
test noen flere før du bestemmer deg, men TM LT er uansett veldig gode køller.

ikke sant, Gunder?

Erik

over 19 år siden

Erik

forstår dere ikke sakarsme

hmmmm

over 19 år siden

hmmmm

Nei jeg forstår ikke sakarsme.... .

Gunder

over 19 år siden

Gunder

4real: Jeg har selv LT-køllene og er stoooorfornøyd med dem. Tror nok de kan passe alle under 18 i hcp, alt ettersom hvordan man slår ballen. Jeg slår stort sett høye fader og får hjelp av LT-køllene for å få ned ballbanen litt. Blir ikke å bytte ut disse på lenge tenker jeg.

Helst prøv litt forskjellige før du handler

Erik og hmmm: hva vævler dere om?

SAR

over 19 år siden

SAR

Gunder: Det er riktig at LT- køllen(den gamle) kan passe for alle under 18 i hcp, de kan faktisk også passe for folk med 30 i hcp. Jeg hadde hcp 29 da jeg fikk dem og nå, snart to år senere har jeg 6,7 i hcp. Med andre ord, de kan, jeg understreker, kan passe for alle.

4real...

over 19 år siden

4real...

Takk-Gunder og SAR for ordentlige svar....dere hjalp meg til å bestemme meg helt..bestillte nettopp TM LT jern-TM r7 425 og 2 cleveland CG10 wedger..fra USA..tror jeg blir fornøyd..! :)
(spørsmålet mitt var for dårlig) (skal ikke gjenta seg) ;)

SAR

over 19 år siden

SAR

Bare hyggelig real! Prøvde forresten TM r7 425 i går og den var bra, den også! Cleveland CG10 er også bra wedger!! Lykke til med det nye utstyret!!

SAR

over 19 år siden

SAR

mente 4real!
Sorry!:-)

Gunder

over 19 år siden

Gunder

oh yes CG10 er fine wedger. Lykke til med nye køller ja - jeg tror helt sikkert du blir fornøyd ;)

Yngve

over 19 år siden

Yngve

bra beslutning tipper jeg også.

jeg tror det er stor mulighet for at TM LT er mine neste køller også :O)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her