Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Overgang til kvitt kort

Gazza

over 19 år siden

Gazza

Stemmer det at det frå og med i år er lov å etablere handicap (kvitt kort) berre ved hjelp av 9-hols runder?

704

over 19 år siden

704

Ja, har forstått det slik

Gazza

over 19 år siden

Gazza

Har du ein link til ei side som kan bekrefte dette 100%

PøttFøkker

over 19 år siden

PøttFøkker

www.ngf.no

soppskalle.....

PøttFøkker

over 19 år siden

PøttFøkker

bare for å pynte på..... jeg tulla bare......... :D

Gazza

over 19 år siden

Gazza

Før du PøttFøkk er så vanvittig bråsikker, sjekk ut linken du oppgir...

Gazza

over 19 år siden

Gazza

Når det er gjort, kan du kanskje fortelle meg litt nærmare kor eg kan finne ut det eg spør om. Norges Golfforbund sine sider veit eg adressa til, skal prøve å leite litt meir der.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

http://ngf.golf.no/wip4/ngf_golf_no/detail_wide.epl?id=65184&cat=2605

Så du kan altså spille 9 hull legge til 18 poeng (på en 9-hullsbane). Får du ta to runder over 31, og en runde over 36 kan du lekre deg med hvittkort på byen ;)

PøttFøkker

over 19 år siden

PøttFøkker

hahaha, sorry Gazza... jeg bare var inne i en flyt fra den tråden hvor det stilles spørsmål til hvor mye skittkasting en skal tolerere... da syntes jeg det var hysterisk morsomt å svare akkurat det.........

igjen.... sorry...... du ble den uskyldige som fikk hammern i bakhodet...

Gazza

over 19 år siden

Gazza

Tusen takk

Anne Kari

over 19 år siden

Anne Kari

Pøttføkker - holder ikke med unnskyldning. Du må betale penger for dette! Hører du: PENGER!!!

PøttFøkker

over 19 år siden

PøttFøkker

Anne Kari,

jeg kan betale i naturalytelser.... det er det beste jeg kan tilby.
jeg spiller fortsatt med mine Olyo nybegynnerkøller, og har ikke råd til nye, og heller ingen bot for dårlig oppførsel her inne, så jeg håper du tar imot kroppen min som betaling...

gal psykologistudent

over 19 år siden

gal psykologistudent

Anne Kari - helt sant - store fete tusinger kan ikke nytte å komme krypende med en ussel unskyldning når hammeren har kakket.

Neste ut er hakkapiggen - men jeg skulle også gjene visst om en 9 hulls er brukandes. De er ofte korthullsbaner så selv jeg kunne da hatt en bitteliten sjanse om ti år :)

Ingen

over 19 år siden

Ingen

som vet noe helt sikkert om de 9 hullene og hvitt kort....

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Ingen ... ??
Joda sjekk Gunders link over!!
(http://ngf.golf.no/wip4/ngf_golf_no/detail_wide.epl?id=65184&cat=2605)

GAD

over 19 år siden

GAD

Sakset fra NGF

Informasjon fra NGFs styremøte

Det nyvalgte styret i NGF hadde sitt første styremøtet 19. desember 2005. Sakslisten var preget av at vi nå står overfor oppstart av en ny sesong og organisatoriske avklaringer knyttet til dette.

Det ble blant annet også besluttet å endre Handicapbestemmelsene slik at etablering av handicap ikke lenger må skje ved 18-hulls runder, men nå også kan skje etter spill over 9 hull.

H

over 19 år siden

H

Hva med videre nedskriving? Er det slik at alle kan spille 9 hull og plusse på 18 p for de siste 9 til de er nede på 26 i hcp? Jeg tror det var slik tidligere? Hva er egentlig vitsen med å gjøre dette? Før eller siden må jo de som skriver seg ned med 18 gratispoeng over på full runde. Da tar de vel så mange mulligans som må til for å få 18 p på back-nine -;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her