Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

hvor mye skittkasting skal tol

gal psykologistudent

over 19 år siden

gal psykologistudent

Se det webmaster gjorde endelig jobben sin godt :)

Skal formulere meg snillere med dette. SÅ: Har lagt merke til at folk kan få hyle temmelig høyt anonymt på dette debattforumet, inkl. meg selv, men hvor bør streka gå for hva folk skal utsettes for grunnet et uskyldig utsagn eller spørsmål????

For ordens skyld vil jeg si at jeg ikke kommer til å besvare tull og overveid snøballkasting.

den sorte panter, leoparden

over 19 år siden

hva syntes du selv da?

gal psykologistudent

over 19 år siden

gal psykologistudent

for å ta et eksempel, der jeg ikke har lest hele stripa og defor bare et EKS.

Skyter man en golfball? Mange som hiver seg på det utsagnet. Merkelig , etter en stund kommer det ei kuvending eller at folk blir klengete svar....svar tulling.....ææææ vi får ikke svar.

Om man skyter slår eller hva det kalles med en golfball, så blit det uttrykket skyter ofte brukt i flere sammenhenger. Skutt på røntgten osv.

Er det noe å debattere til det ugjenkjennelige. Går ikke grensen en plass der man kan klappe sammen den bærbare en plass før det blir vassgraut eller sure oppgulp? Vel det syntes jeg.

Webmaster bør stoppe en diskusjon når det kun blir tøvete, og man ikke gidder å lese lenger/ kuvending, klenging

Vanlig student

over 19 år siden

Vanlig student

Greit det, bare la være å svare du. Men hva er du ute etter egentlig? Å teste toleransegrensen på forumet? Hva er poenget med det? Stikk innom andre debattforum og sjekk grensen der istedet. Dette forumet er bare et teselskap i forhold. Helt ok med litt tempratur, mener nå jeg!

gal psykologistudent

over 19 år siden

gal psykologistudent

Jeg kan godt svare på spørsmålene dine, de er ok nok

1. Hva den vanlige bruker av dette forumet syntes. Hvis jeg forstår deg rett mener du det er helt ok med litt temp, ja for all del.

Med litt , mener du da at jeg godt kan kalle deg en drittsekk? at du burde bures inne, eller ta imot en golfball med hodet, så vi blir kvitt deg en stund ( om ikke for alltid )

Vanlig student

over 19 år siden

Vanlig student

Kall meg akkurat det du føler for hvis du kan glede deg over det. Jeg er selv anonym og tar ikke det så veldig personlig...

over 19 år siden

Temperatur og teselskap. Håper virkelig ikke den vanlige studenten mener at det er i orden at folk kaster skoldende tevann i trynet på andre for å få litt "gøy"- det finnes en del slike mennesker også ;)

gal psykologistudent

over 19 år siden

gal psykologistudent

he, he, vanlig du. LOL , du må gjerne få en gratistime hvis du tror det gleder meg å såre deg selv om du er anonym - du er jo et menneske med følelser likevel?

over 19 år siden

Mener at man kan tolerere mer av registrerte navn en av anonyme, de kan fort bli ekle.

Var det ikke snakk om registrering som et must om en stund ?

Tipper kokevannet får avkjøle seg litt da. Håper det!!!!

vel

over 19 år siden

vel

klart noen S/M-er her inne som ikke er klar over at man ikke kan være S uten å også være M. Å elske å kaste skitt for å få en på trynet tilbake, er en metode disse folka bruker.

Om dette til tider er et teselskap, skulle jeg gjerne visst hvor den vanlige tilbringer tid på nettet. På et samlingsted for S/M-er ?

PøttFøkker

over 19 år siden

PøttFøkker

gå til VG, og se debattsidene der. evt. samme på Aftenposten.
eller hva med bastionen og Vålerenga.... de debattsidene får SG til å virke som barnebursdag med skikkelig god sjokoladekake.....
gjerne med fyll av Stratos(tm).........

gal psykologistudent

over 19 år siden

gal psykologistudent

LOL :-) det er helt sant, kjøper for det meste Dagbladet, vet ikke hvorfor jeg tror det er litt mer seriøst, jaggu litt av hvert der også. Fotball helt pyton men gjerne den stratosen nam, nam.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

jeg er et ikkeanonymt vesen og tåler masssssssssssssssse drittkasting. Er vel bare å ikke bry seg om det da soppskaller ;) ja dere lest rett. soppskaller! Her inne har det vokst mye sopp i det siste - men du verden det er jo morro å følge med her. Fin underholdning mellom takene.

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Soppskalle?!? Nei nå...

Yngve

over 19 år siden

Yngve

ja, Gunnar, det var deg han siktet til......... soppskalle....

hihi

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Det var jammen godt den traff der den hørte hjemme! :D

Jeg syns skittkasting er bra jeg. Spesielt når det går utover vennene mine.

PøttFøkker

over 19 år siden

PøttFøkker

Dere er alle soppskaller.......

PøttFøkker

over 19 år siden

PøttFøkker

Gunder,

jeg trodde ikke du hadde venner jeg!!!! eller var det han derre Krutt?

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Gunder, du er den beste!

Tenk: Gå ned fra 3,9 til 1,1 i hcp på ett minutt - det er vel rekord :-)

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Eller hvis det er han småfete kameraten din, så er det enda bedre...

Linda

over 19 år siden

Linda

Gutter!!! Nå begynner dere å bli ufine! Vær vennlige og slutt med dette. Kanskje dere kommer til å møtes på golfbanen om et par måneder. Hva skal dere gjøre da?

Nei, krangel er roten til alt vondt.

gal psykologistudent

over 19 år siden

gal psykologistudent

Nope Linda- en god krangel er roten til verden beste vennskap, det er i hvertfall slik jeg får venner.

Forstår du det med galne psykologer - de sloss som et helvette på pauserommet, mens de "snille" utøver yoga ;)

PøttFøkker

over 19 år siden

PøttFøkker

Nye Gunnar Bull,

jeg er i hvertfall ikke Gunder.
hvorvidt jeg er småfet eller ikke tør jeg ikke svare på, for med den charmen jeg har, så spiller det ingen rolle om jeg er litt rund om hoftene.....

Derimot, så har jeg hørt at du er en gammel tørrpinn som liker å kommentere litt innimellom.....
er du mann eller dame? eller begge deler her inne kanskje?

gal psyklogidentstudent

over 19 år siden

gal psyklogidentstudent

Tenker at golf er den minste og beste fornøyelsespark, bare plass til en, og den må stå! Stå på gutter!! plopp.

Ser også etter (flein)sopp - da blir det morsomt. Har alltid med en batteridrevet hårføner/høner i tilfelle rask tørking.

flyter rundt i E.

:-))

den sorte panter, tigeren

over 19 år siden

den sorte panter, tigeren

Hei, galning

Du mener vel ikke en golfbane men et hull? Den fornøyelsesparken jegtenker på er det kun plass til en, stående ;)

gal psykolog

over 19 år siden

gal psykolog

Er nok den samme tanken vil jeg tro, dette hullet har mange kjære navn, men det med soppen slo meg ut en stund :)

Tipper en lystig golfspiller kom på den definisjonen av et "umulig" hull.

AEDM

over 19 år siden

AEDM

Åpenlys humor er bra, ironi kan være verre fordi den ikke er lik over hele landet.

En person som de fleste mente ironiserte (og det kunne se slik ut) . Fornavnet var riktig, men litt omskrivinger på etternavn. En jeg kjenner mente ganske sikkert at det var hans onkel, og de meningene han kom med var slik han var.(brukte enormt med penger på golf)

Mannen er eldre og de opplysningene han kom med stemte med innlegget og et par svar.

Tar vi ofte feil over ironisering? JA. Fleip - ser ikke ansiktene til menneskene som skriver inn her og må derfor ikke brukes, untatt mellom folk som kjenner hverandre.

Mange Muslimer er sinte for en tegning, Si oppriktig unnskyld både konge, redaktør og statsminister. For noen skal ikke "gud" flåses med inkl. kristne

Anal Ysator

over 19 år siden

Anal Ysator

Politikere holder en høflig tone og får ikke utført en dritt.
På Scangolf har vi skarpe uttalelser og snur verden på hodet.
Vi på debattforum liker å sette ting på spissen og legge masse krutt bak kula. Også fint å kunne skrive mange innlegg etter hverandre under forskjellige nick for å få hjelp og støtte.......... Noen ganger skinner det bare så altfor tydelig gjennom.
Debattanter som stikker hodet for langt frem her inne må tåle en støyt.
Personer som ikke er her bør vi holde oss for gode til å prate dritt om.
En ting er hevet over tvil: JANTE RULES

Til A Y

over 19 år siden

Til A Y

Enig

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her