Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Åpne baner?

Pål

over 21 år siden

Pål

Skal på en Oslo-tur 9-12.oktober.. Lurer på om dykk veit om nokre baner som er opne for spel då? Veit det er ein del som stenger 1.oktober...

Terje

over 21 år siden

Terje

De fleste baner i området ser an været når de vurderer hvorvidt banen skal holdes åpen eller ei.

Noen av banene stenger på faste datoer, men det er ikke mange (vet bare om Drøbak og Ballerud - og det er kanskje ikke der dere har tenkt til å spille...)

Pål

over 21 år siden

Pål

ok.. har sjekka litt på nettet, og det er ikkje mange som har satt fast stengedato, ser eg... får heller sjekke litt når det nærmar seg! takk..

Lars

over 21 år siden

Lars

Ta deg en tur til Tyrifjord Golfklubb.. en perle kun 40 min fra sentrum av Oslo.. Den er garantert ikke stengt !!

Pål

over 21 år siden

Pål

ok.. vi får no sjå kor det blir!! blir 2 besøk, fredag og lørdag... 2 ulike baner... tyrifjord er aktuell!!!!

Per

over 21 år siden

Per

Jeg vil foreslå en tur til Solum Golfklubb. Banen ligger ved Holmestrand ca 45 minutter sør for Oslo (i Vestfold). Den er åpen på aktuelt tidspunkt!

Solum??

over 21 år siden

Solum??

Det er vel endel andre baner som er bedre enn Solum dersom man skal til Oslo både når det gjelder banekvalitet og reisetid (er det ikke bare 9 korte hull på Solum?).

Bra baner i Oslo-området (min mening):

Hauger
Miklagard
Losby
Nes
Bogstad
(Haga)
Tyrigjord

Greie baner i Oslo-området
Grini
Oppegård
Drøbak
Asker
Bærum

Pål

over 21 år siden

Pål

Takk for tips! Slik det ser ut no, så vert det Nes på lørdag 11.10. Fredagen er fortsatt åpen...

golf

over 21 år siden

golf

Prøv Losby, men anbefaler å kjøpe dagsmedlemskap ellers tror jeg det blir vanskelig å få spilletid.

Lykke til

Nico

over 21 år siden

Nico

Vel, Losby kan jeg ikke anbefale. Var der forleden og da hadde de jobbet intensivt med dressing og lufting av greenene. Vi fikk ingen beskjed om dette og ble svært skuffet. Stor nedtur å spille der.
Da må jeg heller på det sterkeste anbefale Miklagard, helt utrolig flotte greener og fairways, om litt kjedelig natur. Er ikke medlem der.
Du finner svært rimelig greenfee billetter til salgs på nettet til M.

Pål

over 21 år siden

Pål

Kor på nettsida finn eg billige greenfee-bill? Leita og fann ingenting....

golfsiden.com

over 21 år siden

golfsiden.com

se annons øversp øreside på www.golfsiden.com

Pål

over 21 år siden

Pål

takkar!

tolle

over 21 år siden

tolle

Ring NGA, 67 16 76 90, de har billetter til Losby og Miklagard.

Pål

over 21 år siden

Pål

Har fått svar frå nettsida no.. golfsiden.com. Kan tilby gunstige prisar på Losby og Miklagard!!! Takkar så mykje!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her