Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Useriøse golfbutikker på nettet ..!!!

Frida Frustrert

over 21 år siden

Frida Frustrert

Vil bare advare mot et nettsted som heter: www.customgolfsales.com. Bestillte driver+div i mai i år og har ennå ikke fått utstyret.
Det første som skjedde var at det ble trukket penger fra kontoen. Etter en stund etterlyste jeg køllene og da tok det 2 mail før de svarte. Etter masse rot fram og tilbake og sikkert 7 mailer står jeg igjen med en forsikring om at de skal sende utstyret pr. US mail og at det kan ta noen uker. Dette er 6 uker siden. Jeg har ikke mottatt noe referanse nummer...
Noen som har noen formening om hvordan jeg skal gå frem for å evnt. få pengene tilbake...eller liknende opplevelser...

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Du må sende krav til kortselskapet ditt, legg ved print av alle mailer og bankutskrift. Selskapene ordner vanligvis fort opp i slike saker.

Børje Pedersen
nettogolf.com

Glenn

over 21 år siden

Glenn

Hei!

Bruk bare golfbutikker som oppgir orgnr. så du kan sjekke de opp på www.brreg.no, da vet du i alle fall at det ikke er en ren bløff. Men sikker kan man vel alderig bli.

Ett annet tips, hos noen nettbutikker du kan betale med kort, finner du logoen til netaxept. De som driver disse butikkene får ikke pengene overført til seg før varene er sendt. Det er ett eller annet kontroll ledd her som gjør at banken holder tilbake pengene frem til varen er sendt...

Postoppkrav er vel det aller sikresete?

Nysjerrig

over 21 år siden

Nysjerrig

Gikk inn på customgolfsales av nysjerrighet.
WOW! Opp spratt en melding om at jeg var kunde nr 50000. Bare å legge igjen navn og adresse og vinne ferie verdt mer en 1000$
Gjorde selvfølgelig ikke det.
Ikke kjøp av dem! Svindelere? Det tror jeg!

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Glenn, Selv om vi driver nettbutikker i Norge, så er ikke det det største problemet.Her i landet er det så oversiktig og alle passer på hverandre på en omsorgsfull måte, uten selviske tanker og konkuransehensyn. Nei da er det bedre at vi som har god erfaring med import hjelper de som trenger hjelp til å luke ut en del useriøse utenlands. Når jeg advarer mot ett useriøst selskap i USA blir jeg beskyldt for å mele min egen kake, istedet for å hjelpe andre. Dette av andre som konkurerer her i landet. Jeg er heldigvis ikke i den situasjon at jeg konkurerer med de der borte.Det hjelper heller ikke med Brønnøysundsregistert der borte, der er det hard cash og kort som gjelder, samt Pay Pal.

Børje Pedersen

Frida Frustert

over 21 år siden

Frida Frustert

Har sendt et par mailer til med spørsmål om utstyret var sendt og referanse/tracking number. Den første svarte de ikke på, etter den andre kom dette svaret:

Yes, tracking number will follow ASAP.

Thanks
Jody
www.customgolfsales.com

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Her er du nok lurt. Neste gang må du handle på bruttogolf.com

Frida Frustert

over 21 år siden

Frida Frustert

Det som er litt rart er at det er Jody Baucom som står som eier av Custom Golf Sales, president i AccuFlex.

Se her: http://www.charlotte.com/mld/charlotte/sports/golf/5957063.htm

Sitat: "Gastonia's Jody Baucom started Custom Golf Sales in 1999. He says it does seven figures in sales annually. Baucom also owns Accuflex golf shafts, which have been played by several PGA Tour pros."

Frida Frustert

over 21 år siden

Frida Frustert

Avslutter tråden med å fortelle at det er en pakke på vei, etter at jeg truet med "legal actions". Gudene vet hva som kommer ....???

Jan

over 21 år siden

Jan

Hva var det i pakka ? :-)

Ole Petter

over 21 år siden

Ole Petter

Ja, hva fikk du i pakka :-)

Frida Frustert

over 21 år siden

Frida Frustert

Det var faktisk varene jeg bestilte.
Alt i alt ble det veldig rimelig, frakta ble billig og køllene var gode. Det eneste som avviket fra bestillingen var skaftet på SMT-driveren. Fikk Accu-Flex Tour Lite skaft, men den er god å slå med... Gap-Wedgen var skikkelig god...Bare så jævla synd at jeg fikk sakene 2 dager etter sesongens siste runde, etter å ha bestilt i mai...drivingrangen er ikke helt det samme...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her