Innmari serriøs
vi "vant" ikke OL, og Henrik "vinner" ikke på PGA.
hva skjer da?
jo, da angripes det fra alle kanter, og også nå direkte på Henrik.
Henrik har sagt at han har et stort ønske om å gjøre ting annerledes denne gangen enn tidligere, slik at stemplet som litt sær og sta visner og blir til noe positivt.
jeg vil jo si at det å klare cutten på 3 av 4 turneringer er en god start og et godt utgangspunkt for at dette er riktig.
men alikevel, så er det noen som ikke kan dy seg.
på bloggen til Henrik, så har en statsautorisert bedreviter, også politiker og tidligere aktiv i diverse golfforum, kommet med denne uttalelsen til Henrik:
"Hei Henrik
Tredje runde ferdig!
For å være helt ærlig, så synes jeg du virker litt uinteressert i det du driver med akkurat nå. Spiller du ditt eget spill, eller hører du litt på caddien din? Både du og vi andre vet at du har hatt en tendens til å gjøre som du vil uten å ha evnen til å ta mot råd fra andre."
Dette sier han da fordi HB fikk to dobbelbogeys i løpet av turneringen.
han ber også HB om å ikke publisere innlegget hans, men bare høre på hva han sier, og at han også har sagt det samme til Tutta.
Ærlig talt, dersom alle vi gjøkene som holder på her skal få gjennomslag for å våre gode råd, så ville ikke hverken HB eller tutta hatt tid til å spille golf.
kan vi ikke bare akseptere, som gode nordmenn, patrioter og medmennesker at vi ikke kan makte å prestere topp 5 i alle idretter til enhver tid?
OL er en katastrofe sier mange idrettsgærninger nå. NRK teamet sa at høydepunktet ved dette OL var å stå på flyplassen og skulle dra hjem.
det er helt sykt. vi har fått 19 medaljer, og Henrik har tjent mange millioner i løpet av en drøy måned som PGA spiller.
HVA ER GALT??????
argh.... jeg blir skikkelig sinna mens jeg skriver..... hihi... :)
hva mener dere?