Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Køller og kvalitet

Pinseeker

over 19 år siden

Pinseeker

Har sett litt på brukte køller til en nybegynner. Ser ut til at Olyo har en stor del av markedet for nybegynnere. Hvilke andre merker har brukbar kvalitet til en hyggelig pris?
Hva med Top-flite, noen som kjenner kvaliteten på dette merket?
Må legge til at nybegynnern er en liten dame på 20.

runis

over 19 år siden

runis

Top flite har heilt ok kvalitet, har sjølv spelt dette merke dei 3 siste sesongane og er storfornøgd. Her er sjølvsagt forskjellar på kva folk likar, eg likar t.d tjukk topplinje, mens andre ikkje likar det. Prøv deg fram er mitt tips. Kvaliteten på top flite er ikkje noko og seie på.

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Damer vil ofte ha god nytte av en litt annen oppbygging av køllehodet enn menn, og det vil nesten altid lønne seg å kjøpe utstyr designet for damer. Maltby har en modell som heter "Logic Lady", og er en meget lettspilt damekølle. Denne og andre Maltby modeller vil kunne leveres av alle proshoper, tilpasset den enkelte bruker.

snappy

over 19 år siden

snappy

Hvem er importør av Maltby i Norge????

Trodde de solgte fra www.golfworks.com

Jobber selv i Proshop, og vi selger ikke Maltby..

Top flite er gode kølle det, men de ha mange dårlige også.. Ofte er det forskjell på stål kvaliteten.. Mange veldig billig køller er laget av støpe jern, disse er veldig porøse, og brekker lett i hosselen..

Vil vel egentlig anbefale Olyo, disse har vist god kvalitet i mange år, selv på de aller billigste modellene...

Velger du den mer avnaserte metoden å gå for Maltby, vil den lille damen på 20 bli meget fornøyd.. Maltby bygger på kvalitet og er svært lett spilte.. Men man har liten klage mulighet dersom noe går galt...

Det eneste som kan trekke ned hos Maltby er at de er grimme som fy... Har to sett fra Maltby som jeg har bygget selv, spiller sjeldent eller aldri med dem pga at jeg ikke like å se på dem... Men jeg poengterer at det er jeg som ikke liker dem... Bra køller for all del..

Lykke til

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Maltby Importeres og bygges av ProShopService, og er tilgjengelige for alle proshoper. At det finnes stygge Maltbykøller er nok riktig, en del gamle modeller har ikke vært helt pene for å si det mildt. Dagens modeller er noe helt annet, mye pent her.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her