Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Jernsett

Pål

over 21 år siden

Pål

Skal kjøpe nytt jernsett, tenkte eg.. Gode tips?? Har sett på Olyo CS 2305, kor finn eg best pris på dette? Og er det andre sett som er bedre, men som kostar mindre??

golf ?

over 21 år siden

golf ?

www.egolf.no har gode priser på olyo.
(Nei, jeg jobber ikke der. Har heller aldri handlet der).

Hehe

over 21 år siden

Hehe

Eneste jeg vet om de, er at han unggutten som driver det spamma fælt med reklame for siden sin og ble rimelig lett avslørt etter å ha brukt diverse navn.

Pål

over 21 år siden

Pål

Er det nokon som har dette settet, og som har kommentarar???

Pål

over 21 år siden

Pål

(Då meiner eg Olyo CS 2305.....)

Bygger`n

over 21 år siden

Bygger`n

Prøv nettogolf.com. de har også gode priser på ferdige sett etter dine ønskemål.

Tomm

over 21 år siden

Tomm

Seriøst, Bygger'n er det deg Børje?? E-post adressen er ihvertfall det, men ikke sikkert du har skrevet dette.
Hvis så er tilfelle, dette blir for dumt, spill med åpen kort og ikke utgi deg for å være en annen, det blir på samme måte som leserinnlegget på golfsiden.com jeg refererte til i et annet innlegg.

Inntil du bekrefter eller avkrefter skal jeg ikke si noe mere.

Bygger`n

over 21 år siden

Bygger`n

Ja, selvsakt er det meg. Har da heller ikke skjult det, da ville jeg utelatt adressa mi. Lett forståelig spør du meg. Det er jo bare meg og ett par andre som ikke er anoyme her.

Tomm

over 21 år siden

Tomm

Børje, det er langt i fra alle som vet hvem boe-ped@online.no er.
Som en golfentusiast med en meget bra ide og webside som har kommet bra igang og med masse goodwill synes jeg du bør holde deg for god til slikt dårlig markedsføring. Akkurat det er ikke bra reklame..

Dersom du har pantsatt huset til over pipa for å komme i gang med nye firmaet er dette /ikke/ veien å gå.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her