Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Logoballer

Otto

over 19 år siden

Otto

Planlegger å kjøpe inn logoballer for bedriften jeg jobber.
Er det noen som har kjennskap til ulike aktører innen dette, og hvilken har de beste prisene på gode baller?

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jeg har veldig god erfaring med SMD Holding. Anbefaler dem på det sterkeste. Kjapp leveranse har dem, og bra service.

http://www.smd.no/

Sjekk dem ut!

SMD er dyre

over 19 år siden

SMD er dyre

Det finner du fort ut ved å google logoballer og sjekke resultat...

Tore

over 19 år siden

Tore

Har kjøpt fra Kongsberg tidliger, rimelig og rask levering.

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

må man da løpe rundt i Kongsberg og rope på logoballer til de faller ned i hodet, eller har du et firmanavn jeg kan henvende meg til?

:)

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Proshopen på Ballerud tilbyr logoballer. www.ballerud.no

logoballer

over 19 år siden

logoballer

Ønsker du logoballer , så er det beste og snakke med smd.
trenger du hjelp så kan jeg hjelpe deg med det. Du trenger bare og gi meg en liten mld her.

mvh

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Dersom noen er så "lure" si at proshops er plassen å kjøpe logo baller, er det like godt og kansje bedre dere ikke svarer på et slikt spørsmål....

Logo baller som selges i proshop kommer fra SMD eller TWT eller GM...

Er vel bedre å bestille direkte fra leverandør, dersom det ikke lar seg gjøre, ber lasse i SMD deg å henvende hos din nærmeste proshop...

P.s: Alle proshops tilbyr logo baller, det er jo bare å bestille dem... Og alle bestiller fra de samme 3-6 plassen i Norge..

ja men

over 19 år siden

ja men

Hvis du sjekker priser på smd.no så vil du fort finne ut at de er dyrere enn f.eks golfbutikken.com... blir vel ca. 24 mot 20 for f.eks Titleist NXT Tour...

snappy

over 19 år siden

snappy

Er jo meget brille fint å ha NXT Tour som logo baller for en bedrift som ikke vett hvor man kjøper baller...

Ville heller satset på Pinnacle e.l...

Koster rundt 130-170 for 15 eller 18 baller..

jeg selger logo baller

over 19 år siden

jeg selger logo baller

men kun titleist

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her