Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bestille golf-components.com??

Nico

over 21 år siden

Nico

Er det tilfeldigvis noen i Osloområdet som skal bestille noe fra www.golf-components.com / IN GOLF INC snart??
Grunnen jeg spør er at driveren min kjøpt derfra brakk idag og jeg skal nå selvfølgelig maile og klage. Dersom jeg finner en som skal ha noe til Norge så er de muligens litt mere medgjørlige.

Mail meg gjerne på nicste at bredband dot no

Nico

over 21 år siden

Nico

For de som vil le litt skikkelig kan jeg fortelle at driverhodet forsvant selvfølgelig i vannet foran teestedet i tillegg, typisk Murphys lov. :-(

Bist es møglich..

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Køllekalle, hvor er du. Er ikke du den som har mest med dem å gjøre tro? Vi får prøve å hjelpe ham litt. Selv om det virker jevlig dumt å kaste driverhodet i vannet. Skulle likt å høre og se litt der da.

Nico

over 21 år siden

Nico

Hehe, ikke noe kasting her, men knekking. Får da være måte på temperament..
Det var et fint treff og snap.. Kølla ble plutselig veldig lett. 10 meter uti vannet med hodet. Lå å duppa litt på sine 450cc med luft, men da jeg kom tilbake for å redde den var den gått ned med mann og mus..

Nico

Tyskern

over 21 år siden

Tyskern

Nico sier "Bist es møglich..."...

Det heter "Ist es möglich.."

Roy Cordu

over 21 år siden

Roy Cordu

...und Er Vater war eine sehr berümther spuhrhund!

KølleKalle

over 21 år siden

KølleKalle

Hei Børje, her er jeg.
Har en bestilling på trappene, men vet ikke om det blir til golf-components.com
Har prøvd å klage på et køllebrekk en gang tidligere via mail, men fikk ingen respons. Uansett kosta skaftet meg bare et par hundrelapper så jeg gadd ikke bruke mer penger til porto og telefon, det ble like billig å kjøpe nytt.
Et skaft brekker forøvrig uhyre sjelden uten at kølla har blitt brukt feil, f.eks ved at den dæljes i bakken etter et dårlig slag.......
Prøvde en gang å klage på et brekt skaft på en Wilson-wood hos Nevada-Bob på Lilleaker, men de nektet å reparere det gratis nettopp fordi det ikke var mulig at et skaft brakk ved normal bruk......
Hva slags skaft skaft brakk hos deg Nico, og hvor brakk det ???

Nico

over 21 år siden

Nico

Hei, jeg la inn en melding i går og fortalte hva som videre har skjedd.
Denne er ved en glipp blitt borte og webmaster skal legge den inn igjen, men jeg kan heller gjenta..
Køllen brakk rett over hosel, under ferrulen. Jeg sendte derfor en mail til golf-components.com hvor jeg krevde å få nye deler, også fordi det var diverse småfeil ved forrige forsendelse.
Dette var de ikke uenig i og sender meg altså nye komponenter gratis, også hodet!
Det kaller jeg svært god service! Frakten tar jeg og noen kompiser.

Så jeg må altså sterkt anbefale www.golf-components.com, de putter ikke hodet i sanden ved reklamasjon.

Nico

over 21 år siden

Nico

Oppdatering..

Delene nå kommet, og det svært raskt. La inn orderen på torsdag, sendt fredag og mottatt idag på døra mandag.
Det er raskt jobba av golf-components.com og Fedex.

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Det var bra for deg Nico, og bra for meg. Følte liksom at jeg hadde måtte følge opp når jeg først hengte meg på de medfølende. Se da til å få montert hue så det sitter før neste utslag. Synest forøvrig at denne saken vitner om at det er seriøse folk som driver i komponentbransjen.det er alltid deilig å se kolegaer oppføre seg bra.
Neste gang du hiver driveren til sjøs, byr jeg på litt sponsing.
Børje

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her