Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dagbladet helt på jordet

PlayBoy

over 20 år siden

PlayBoy

Sitat fra artikkel i Dagbladet skrevet av Trond Erling Pettersen:
Overskrift: "Bjørnstad Bye Bye"
-------
"Henrik kan glemme topp-plassering etter svakt spill mot Justin Timberlake."
-------
"Bare med en superrunde på under 65 slag i morgen, kan Bjørnstad komme seg opp i tetstriden igjen. Etter dagens runde så «cut'en» ut til å ende på rundt -6."
-------
"Til tross for en tur innom tjukt gress og en green dekket av skog, slo Henrik et fantastisk innspill og var på greenen på to slag på par 5-hullet."
-------
"Midt blant stjerner som Donald Trump, Mark Wahlberg og Justin Timberlake, klarte ikke Henrik Bjørnstad å følge opp storspillet han har levert på PGA-touren så langt."

1 under par er jo ikke så mye dårligere enn snittet hans på touren hittil, selv om denne banen kanskje er litt lettere. Med cut på -6 blir det et lite felt på søndag.....

Utover dette vil jeg ikke kommentere utsagnene til herr Petteresen i Dagbladet, de taler for seg selv.

Golf J

over 20 år siden

Golf J

Ja det er vel ikke så j..... vanskelig for dem og skrive om golf. Det greiene som stod i overnevnte artikkel er jo bare så ræ..... journalistikk!! Greenen dekket av skog? Ja da er det fint med en Eagle. Kan ikke være lett og putte da:-) De må vel kunne knytte til seg en person som kan noe om golf. Nå virker det jo som om de bare stikker fingeren i været, og skriver etter egen fantsi!! De får ta et golfkurs med AR!!

Snoop

over 20 år siden

Snoop

God ide "Golf J", så kan AR lære litt journalistikk med det samme!!

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Synes faktisk ikke artikkelen er all verdens elendig, at han klasker inn litt tekster fra JT er da vel helt greit.

Henrik spilte ikke all verden, og er sikkert ikke fornøyd.

wahwah

over 20 år siden

wahwah

Djises, artikkelen var helt grei, folk som ikke spiller den fant den interessant (ut fra kommentarene og dømme).

tha golfer

over 20 år siden

tha golfer

"bare en superrunde på 65 slag" hvor i h....... får han alt dette fra?-6 blir et lite felt på søndag tror jeg desverre.........for en dust,dagbladet burde hatt en som kunne om golf til og skrive artiklene sine...

Lavida

over 20 år siden

Lavida

tha golfer skrev:
.......for en dust,dagbladet burde hatt en som kunne om golf til og skrive artiklene sine...

Det blir neppe deg...

tha golfer

over 20 år siden

tha golfer

lavida,har jeg noen gang sagt at det skulle vere meg?men jeg er 100% sikker på at tilogmed jeg kunne gjort det bedre enn det han Trond Erling Pettersen skreiv.du er sikkert bare en barnslig unge som er ute etter og krangle...;)

abc

over 20 år siden

abc

det hadde vært fint om journalistene som skrev om golf spilte selv, eller i det minste hadde en viss peiling!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her