Børje Pedersen
Før jeg tar natta vil jeg bare komme med noen rolige ord. Golf skal være gøy, og det skal være gøy å prate om golf og utstyr m.m. Når det utarter seg til munnhuggeri , velger jeg å hoppe av den aktuelle diskusjon. For meg er denne dagen en milepel, i og med at jeg endelig etter lang planlegging er i mål med åpning.Så, en lykkens dag er det, og jeg har fåt utrolig mange hyggelige hilsener fra kjente og ukjente.Som de fleste vet er det ikke ofte at noen fra grasrota satser stort i denne bransjen, det er mest de med litt mere kapital og interesser.Derfor er det spesielt viktig at jeg har "tunga i rett munn"
og har alt rundt meg i orden. Ja, selv en produktskadeforsikring er tegnet, i tilfelle en kølle jeg har limt løsner. Hvor mange ellers som limer køller har en slik forsikring? Totalt sett er jeg meget fornøyd med første dagen, selv om det selvsakt er enkeltsaker som fortsatt ikke er på plass. Det er ikke alt jeg har kontroll med heller, for eks. at det er lang ventetid ved registrering i Brønnøysund. Ønsker alle som har hvert inne på siden takk for en meget hyggelig dag, til dere andre sier jeg bare at vi kan hygge oss i morgen.
Vil framovr ligge litt lavt her inne, men svarer selvsakt på konkrete spørsmål. Til Køllekalle må jeg bare svare at det ikke er stor sansynlighet for at jeg knytter meg opp mot Maltby. Integra har jeg interesse av, men har problemer med å finne riktig firma. Liker ikke å gå rundt smågrøtfatene, trives best i hovedbollen.
Nå er det viletid, før tredagers golftur til Mora i Sverige.