Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Internett handling

over 21 år siden

Hei, leser om alle som har bestilt golfutstyr fra nettbutikker i USA, lurer på om jeg kunne få noen forslag til butikker som er seriøse og bra og handle fra. Noen med erfaring her?

BT

over 21 år siden

BT

Edwin Watts, www.edwinwatts.com.

Steinar Boge

over 21 år siden

Steinar Boge

Prøv www.nettogolf.com, det gjorde jeg i dag. Der slipper du å bestille fra USA.

Mr. Nelson

over 21 år siden

Mr. Nelson

God erfaring med www.tgw.com

Bjørn H.

over 21 år siden

Bjørn H.

Jeg har vært fornøyd med det jeg har fått fra:

www.valuegolfclubs.com

Glenn

over 21 år siden

Glenn

Hei!

www.golfverden.com

Denne siden er verdt et besøk, prisene er tildels drastisk lavere enn i pro-shops rundt på banene.

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

ADVARSEL:
Vær forsiktig med å handle med Diamondtour.com. Jeg handlet en gang med dem i Juni, og nå 4 september belastet de Visakortet mitt med 900 us$ uten faktura eller bestilling.Ren svindel.Skal dere handle med ukjente firmaer i utlandet, så vær obs. Jeg anbefaler å benytte Pay Pal systemet hvor dere sender penger via e mail uten å oppgi kortnr. til leverandør. Det er kun Pay Pal som har dette. Jeg har ikke noe link eller afilianteavtale, men hjelper gjerne om det sendes meg en mail.

Børje Pedersen

Bergenser

over 21 år siden

Bergenser

Til Børje Pedersen.
Jeg synes nettogolf.com prinsippet ditt er veldig bra, og er selv en potensiell kunde hos deg. Har selv handlet fra diamondtour.com i juni, og jeg har ikke oplevd dem som useriøse, tvert imot, de ettersente en putter de hadde glemt å legge ved(hadde selvfølgelig ikke belastet kredittkortet for putteren) i forsendelsen GRATIS. Når du driver ditt eget foretak, må du være ytterst forsiktig med å kritisere andre aktører i markedet, hadde trodd du hadde tatt signalene etter all den skepsisen du har opplevd etter at butikken din kom på nett?

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Bergenser, jeg kritiserer ikke andre i markedet, tvert i mot. Jeg synest alikevell at jeg ,selv om jeg er næringsdrivende, må ha rett til å opplyse om såpass alvorlige ting som dobbeltbelastning av Visakort. Når jeg anbefaler andre betalingsalternativ, så er det for at folk skal kunne fortsette å handle i USA, men på en sikrere måte. Har selv hadlet med flere over der. og har gode erfaringer med alle, helt til dette hendte nå.
For øvrig, jeg har ingen ting med PayPal å gjøre, bare en fornøyd bruker.

Roy Cordu

over 21 år siden

Roy Cordu

Har selv handlet diverse varer på www.ebay.com, og må bare si at når det skal betales, er paypal måten å gjøre det på!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her