Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

WOW - Hva skjer på Tyrifjord??

TGW

over 21 år siden

TGW

Sjekk den oppdateringen fra helgens turnering, mega leaderboard!!!! Koser meg på kontoret med slik service!!!!

http://www.tyrifjord-golfklubb.no/leaderboard_d.asp?turn=82&kl=herre

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Kombinasjon av glimrende websider og godt drevet klubb ??

Louis

over 21 år siden

Louis

Enig! De har skjønt det! Skikkelig profft! Noe å lære her Sola (ref: NM)..

Johnny Puma

over 21 år siden

Johnny Puma

Bøyer meg i støvet.....

Henrik Færevåg

over 21 år siden

Henrik Færevåg

Dette er det flotteste jeg har sett i Norge. Virkelig bra. (Gratulerer til Berg. Hole in one.) Dette vil gjøre interessen rundt turneringer i Norge større. Slik burde det være på hver eneste turnering i forbundsregi også.

Jon Steffensrud

over 21 år siden

Jon Steffensrud

live scoreboard krever syv stk frivillige (2 m/mobil), pluss fast i-net forbindelse. arti at det ikke bare er tilskuerne m/ storskjermen på klubbhuset som får nytte av oppdateringene..

mvh,
Jon Steffensrud
Live Score TYGK

Henrik Færevåg

over 21 år siden

Henrik Færevåg

Klart dette krever ressurser, men dette er et ledd i å gjøre golfturneringer mer attraktive.
Glimrende jobbet!

Nilsern

over 21 år siden

Nilsern

Vi får vel gi litt skryt til utvikler også..
"Leaderboard by ScanGolf.no "

Tilskuer

over 21 år siden

Tilskuer

Ble så fristet av den gode "nettservicen" på fredag og lørdag at jeg tok turen opp til turneringen på søndag. Jeg ble ikke skuffet!! Arrangementet virket utsøkt og banen så ut til å være i prima forfatning. Mange blide spillere, tilskuere og funksjonærer. I tillegg var maten i restauranten upåklagelig!

Håper andre klubber lærer av Tyrifjord og forsøker å ta arrangementene sine på alvor!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her