Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tourcast

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Hei!

Tourcast er ikke lenger gratis. Noen som har betalt allerede?

Jeg ser man kan velge måned eller årlig abonement.(Free trial på 14 dager er liksom innkludert, men man må betale minst for en måned).

Jeg er litt skeptisk til å betale for dette da det har vært ustabilt til tider, i hvertfall for oss som sitter her på bjerget.

Noen som kjenner til hvilke rettigheter vi som norske fornrukere har om produktet viser seg å ikke holde stand? Jeg mener, dette er jo et rent webbasert produkt, og kjenner jeg IBM og amerikanerne rett, så har vi ikke forbrukerne like store rettigheter utenfor USA som innenfor.

Kommentarer eller andre meninger?

Betaler og ta sjansen

over 20 år siden

Betaler og ta sjansen

Hadde du virkelig trodd at dette ble laget for å ikke tjene penger på det?

Hahahahahahaha og riktig god bedring.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Tourcast var morsomme greier, men intet å betale for for min del, tror heller ikke vi har særlig med rettigheter om det er ustabilt.

Får satse på audio/radio-sendingene via pgatour.com, samt play-by-play muligheten på scoreboard, dette er vel så grei info som tourcast!

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Takk for både den seriøse og den useriøse kommentaren!

Jeg har j.. lyst til å fortsette å bruke det, er tilogmed villig til å betale hahaha!
Men da vil jeg sikre mine rettigheter som forbruker! Basta!

Jeg gjør som Foore foreløpig.

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Jeg har vært litt skuffet av TourCasts evne til oppegåenhet. Den har svært ofte blitt hengende, eller vært ute av stand til å fremskaffe data. Det har kanskje vært et kapasitetsproblem pga gratisprøver, men ...

Kjenner jeg amerikanerne rett så er vil det være en lenke til flere sider med 6-punkts skrift der alle rettigheter er oppsumert, samt alle reservasjoner og forbehold!

På den annen side er det jo i deres interesse at brukerne er fornøyde med tilbudet slik at de fornyer abonnementet. Jeg har abonnert på andre nettbaserte tjenester i USA og har stort sett vært fornøyd med både produktet og servicen.

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Spørsmålet Dilter er om ikke Tourcast foreløpig funker best i USA, tror vi er avhengige av at IBM bygger ut og speiler med flere Tourcastservere i Europa (evt. Skandinavia) for å sikre god nok oppetid.

Eller er jeg på jordet nå? Det er jo en flashbasert greie, så mye lastes ned lokalt på ens egen pc før det kjøres.

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Det er jo riktig som du sier at det til nå har vært en gratis tjeneste, som igjen har ført til utrolig mange brukere.

Nå som dette blir en betalingstjeneste vil det medføre at iallefall halvparten av brukerne forsvinner og vips så er tjenesten dønn stabil tror nå jeg...

Dessuten så har ikke Tourcast noe å leve av dersom de ikke får til en stabil overføring, brukerne vil da svikte dem og de står igjen med ingenting. Så de vil nok gjøre alt for å levere en stabil tjeneste.

Der fikk du mine tanker iallefall...

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Dette kan være et alternativ, Internet golf tv:
http://www.pga.info/articlearchive.asp?id=3440&offset=
http://www.pgabroadband.com/

Østen

over 20 år siden

Østen

Mange av mine fotball gale venner benytter seg av diverse gratis websider fra Kina for å se Premier League live. Sidene er kun tekstet på kinesisk, så det kan være vanskelig å finne frem. Er det noen som vet om slike sider som sender fra PGA-touren.

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Har sett litt mer på PGAbroadband. Det ser ut til at de er "underlagt" det britiske PGA. Altså, de sender ikke livebilder fra USPGA tour etter det jeg kan se.

Ser frem til en gratis asiatisk broadcastingside!

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Jippi! Tourcast er gratis denne turneringen også!

Husa

over 20 år siden

Husa

Er jo nesten enig i "jippi"

Vi får bare håpe at det virker litt bedre denne gang.

Husa

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her