Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Henriks bukser

sulle

over 20 år siden

sulle

Noen som vet hvilke bukser Bjørnstad brukte i helgen, de var fete...

kraven

over 20 år siden

kraven

Det er Oakley bukser han har på seg.

Mr.Blue

over 20 år siden

Mr.Blue

Bjørnstads bukser var dritschtøgge!!!

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Så nesten ut som jeans!!!!

wahtever

over 20 år siden

wahtever

ja de eide, jeg har googla etter dem, finner dem ikke :

tiggern

over 20 år siden

tiggern

http://oakley.com/o/o2376a

er det ikke denne

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Men det blir vel den siste gangen vi får se Henrik i de buksene!
Ihvertfall på PGA...
Hørte på radioen i dag at han hadde fått pryl pga det.....

704

over 20 år siden

704

Jeps, kunne ikke ha "cargo-lommer" PGA touren. Det skulle jo tatt seg ut om han fikk lov til å være slik en rebell i flere turneringer... :o)

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Må jo si at jeg også reagerte på det når jeg så ham!!
Kleskode er kleskode!!

b

over 20 år siden

b

Spørsmåler er hva HB har FOKUS på. Hvorfor sånn fokus på klærne han bruker, for det vet han at det blir. I USA skal du ikke skille deg ut fra mengden uten at det blir spørsmål og skikkelig fokus. Sist norske golfere var i fokus i UAS var det banning og ikke golf.

Er vi en gjeng med ubehøvlede "bønder og fiskere" som ikke har vett til å "dusje og skifte klær" før festen begynner, det ser virkelig sånn ut.

Albert Einstein

over 20 år siden

Albert Einstein

du verden så opptatt vi har blitt av disse buksene da.
Jeg tror Henrik har oppnådd akkurat det han ville, nemlig å få oppmerksomhet.
først så fikk han det gjennom kjeft fra pampene, og så fikk han det som leder av turneringen.... da spilte de AHA på USPGA Radio... :)

nå får han det fra alle og enhver, selv om buksene ikke strider med reglene. det var ikke Jeans, og det er vel tvilsomt at han bruker de igjen, for han har allerede fått det han ville.

Idrett eller selskapslek?

over 20 år siden

Idrett eller selskapslek?

I en seriøs og prestasjonsorientert idrett hadde det ikke vært aktuelt å bruke energi på bukselommer. Når golfens absolutte toppdivisjon insisterer på å opprettholde preget av selvskapslek, viser det at golfen fortsatt ikke tåler sammenlikning med andre høyt profesjonaliserte idretter. Men det kommer nok, sakte men sikkert.

Mr.Blue

over 20 år siden

Mr.Blue

Ja det å fremstå som en dust og en hillbilly må jo uten tvil kunne karakteriseres som en kjempegevinst.

704

over 20 år siden

704

Det var vel ikke det at buksene så ut som jeans. De ble godkjente under tvil, men lommene derimot... Hadde jeg vært Henrik så hadde jeg klipt dem av. Payne Stewart fikk jo fortsette å spille da han klippet armene av regnjakken sin under US Open i 1999 :o)

Albert Einstein

over 20 år siden

Albert Einstein

det er jo tydelig at PGA pampene på død og liv skal hugge og vinne over Henrik i denne saken da.
Phil M. spilte jo med samme type bukser uten at noen sa noe til han.

men, la de ture frem. snart så brenner de vel norske flagg for at vi publiserer karikaturtegninger av Ben Hogan også...... :O)

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Herregud for et mas på HBs bukser; han har en helt streit stil. Hva med Jesper P. og Duffy W.? Forøvrig; Phil M. hadde noen bukser som var mistenkelig like cargo pants spør du meg ... ikke at det gjør meg noe som helst, men det for være måte på dobbel std. både her på panelet og blant pga pampene.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her