Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Valg av wedger

Terje

over 21 år siden

Terje

Hvilke wedger er de beste på markedet og hvorfor?

Hva slags skaft skal man velge på nærspillskøllene (AW /SW / LW). Samme stivhet som på resten av settet, eller mykere / stivere?

GalePet

over 21 år siden

GalePet

Titleist vokey design og Cleveland 900 serien

Børje i Køllebua

over 21 år siden

Børje i Køllebua

All ekspertise og sunn fornuft tilsier at du bruker forholdsmessig stivt
skaft i wedger for mere kontroll. Om navnet er det ene eller det andre tror ikke jeg betyr så meget så lenge du spiller på ett normalt klubbnivå.
Vil kanskje si det på den måten at om du hadde hvert dyktig nok til å merke stor forskjell, hadde du ikke spurt. Med det mener jeg at en Dynacraft wedge med samme design og materiale som Cleveland, for de fleste vil gjøre samme jobben.Har selv en Cleveland LW og en Dynacraft SW i bagen, og begge er like gode for meg. Flertallet av alle golfspillere i Norge er høyhcp.ere, og greier oss med rimeligere utstyr enn proene.Forskjellen merkes best på de 6 - 800 kr. du kan ta protimer for i stedet.Som basis for disse bastante meningene, gir jeg alltid fire ukers returrett på køller fra meg.

Chief Bunker

over 21 år siden

Chief Bunker

Til nissen i bua ! (og alle andre som opptrer på samme måte)
Slutt å bruk dette forumet til egenreklame pls..

Børje i Køllebua

over 21 år siden

Børje i Køllebua

Tror ikke at folk skal se så negativt på om jeg og andre får litt "snikreklame" av og til. Undertegnede er i alle fall først og fremst interisert i at golfspillere på alle nivåer skal få utstyr av høy kvalitet til rimeligst mulige pris. Jeg er trygdet, og har dette med køllebygging som hobby, og synest dette er helt topp.Når det er sakt, så har jeg levert så mye køler at jeg er nødt til å registrere meg som næringsdrivende, noe som nå er gjort. Så nå er det ett bierverv istedet for hobby, og staten vil ha sin moms o.l. Forretningideen min vil allikevell være billigst mulig kvalitet til alle. Det vil i alle fall bli enklere å betjene de andre hobbylimerne, da jeg får utgiftsført frakt, og dermed kan levere billigere ved fellesimport. Vil alltid være hobbylimer.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her