Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

HJELP!!!! Fjern O.P.W

Petter

over 20 år siden

Petter

Er det mulig, kan ikke noen fjerne denne O.P. Westereng fra kommentator plassen? Nå er jeg dritlei kakling om Tiger og alt annet uvesentlig i 3 timer. Mannen er helt amatør når det gjelder å kommentere på TV.
Hvis flere kan henge seg på, kansje Viasat hører til slutt.

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Synes OPW er fin jeg, diggere å høre om de som slår sykt langt.. gang på gang. Han knuser i hvert fall Halvard Flatland

Hjelp

over 20 år siden

Hjelp

Hvis du plages at o.p.w så er det nok du som har problermer...

O:P:W

over 20 år siden

O:P:W

Kan ikke du fjærne ham da Petter.
Du behøver vel ikke be andre dersom du ikke gidder
,tør, selv. Feiging

Petter (the real one)

over 20 år siden

Petter (the real one)

Hva er så galt med Ole Petter Westreng ?
Hvis vi fjerner alle kommentatorene kan vi kanskje høre rock & roll i stedet.
Dessuten er Petter egentlig mitt nick, bare så ingen forveksler oss.
Jeg synest det er helt greit å høre på OPW

...

over 20 år siden

...

Er vel han samme tullingen som klager på opw hele tiden som har stjært nicket ditt petter.

kanskje han kan finne noe annet å gjøre?

Ranking

over 20 år siden

Ranking

1. Ramnefjell
2. OPW

3. Flatland

vel

over 20 år siden

vel

hører alltid på danske kommentatorene, de er en helt annen liga!

Putte

over 20 år siden

Putte

Synes OPW er helt bra... AR også, for den saks skyld. Men ikke kjeltring-Flatland, da slår jeg heller av gitt.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Regner med at jeg er den "tullingen" det siktes til her, men jeg må nok dessverre skuffe deg her. Kl 00:03 i natt lå jeg og sov.

For øvrig er jeg selvsagt helt enig med Petter. OPW er nitrist, og det må det være lov å mene. Hver sin smak.

veggiss

over 20 år siden

veggiss

jeg prøver og prøver hver gang han kommenterer å la meg engasjere av våset hans, men det går ikke, og jeg ender opp på viasat dk/viasat sport 1 hver gang. skramlefjell er i verdensklasse i forhold til westereng.

Petter

over 20 år siden

Petter

veggiss. Gudskjelov at noen er enige med meg. Må også innrømme ar OPW er bedre i dag enn første dagen, da hadde han så mye å si og så mange historier å fortelle at han nesten ikke trakk pusten.

Lost ball

over 20 år siden

Lost ball

Troverdigheten til personer som gjemmer seg bak nick når de rakker ned på navngitte personer befinner seg ett eller annet sted langt under 0. Slikt er bare feigt, og kan ikke tillegges vekt av rasjonelt tenkende individer.

elbow

over 20 år siden

elbow

Jeg er til dels enig med Petter, spesielt angående forgudingen Tiger, som til tider tar aldeles overhånd. I kveld fortsatte han å snakke om mannen i 15 minutter etter at han var ferdig. Det kan da ikke være nødvendig kveld etter kveld?

Gode golfkommentatorer er en mangelvare her til lands, det er vel egentlig bare AR som holder mål (selv om også han kan være i tørreste laget noen ganger). OPW har mye bedre peiling på golf enn Flatland og Eggen, men for meg er det likevel mer avslappende å høre på de to sistnevnte.

elbow

over 20 år siden

elbow

Som en kommentar til Lost ball vil jeg legge til at jeg er enig i at anonym drittslenging er en uting, men saklig kritikk må være lov. Han har tross alt valgt å jobbe i media.

Helt Anonym

over 20 år siden

Helt Anonym

Lost Ball skrev: "Troverdigheten til personer som gjemmer seg bak nick når de rakker ned på navngitte personer befinner seg ett eller annet sted langt under 0. Slikt er bare feigt, og kan ikke tillegges vekt av rasjonelt tenkende individer."

Hvorfor skriver du her inne da, Lost Ball. Dine anonyme argumenter er akkurat like lite trovcerdige som andre sine anonyme argumenter.
Bortsett fra Bernt og Børje og Simen og noen få til er det INGEN her som ikke er anonyme.
Blir bare tåpelig når en anonym kritiserer en annen anonym.
Vitner om manglende tankegang.
Comprende!!?!!?!!

Ranking

over 20 år siden

Ranking

Joda. Enig i mye som blir sagt her. Ramnefjell er utrolig avslappende og samtidig meget interessant å høre på.

De andre er kan oppsumeres slik:

OPW: "Da skal vi se på Garcia drive. Oddsen er vel 1 på at han treffer midt i fairway, se der ja! ...Og denne mannen da, Tiger Woods, er jo en mester når det gjelder putting. I 1997 gikk han inn på 2 slag på det tøffe par 5 hullet i hilton open i LA. Var jo en fryd å se på jernslagene hans der. Men i dag henger han med geipen, uten grunn da han er verdens beste. Det sies jo at man spiller 'tiger-golf' når man er aggressiv. Det sier jo alt om hvor god denne mannen er. Bjørnstad er forresten meget god med wedgene sine, OG HAN ER IKKE DANSK dere. Hørt sånt tull. Men over til Tiger Woods igjen..."

Flatland: "Aaaah. Skal ikke så langt ut på her om han vil holde seg på fairway. Den går i roughen den ja *sukk*. Er ikke greit for Stenson her, akk ja, roter det til...Ernie Els har funnet frem putter ser vi her ja, skal du sette denne da? jada! Og da går han også til 7 under. Meget solid. Se på deg da Nicklas Fasth, skal du gjøre som din landsmann? Du legger deg der ja, da kan du nok ikke forvente allverdens, jaja. Broadhurst inn mot green, jahh, meget solid, hmmm"

Flatland har jo ikke peil på hva han snakker om, OPW har litt for mye peil/tror han har mye peil.

H

over 20 år siden

H

Ser på reprisen fra Quatar nå. HF snakker om glatte og speilblanke greener. Godt de har stålspikes -;)

Lost ball

over 20 år siden

Lost ball

@Helt Anonym:

Hvis du ikke ser det negative i at anonyme nick rakker ned på navngitte personer, så er det ikke veldig smart å prøve å henlede på andres manglende tankegang.

Hvis du ikke skjønner at det IKKE er det samme som når 2 eller flere nick går i strupen på hverandre, ja da har du selv kanskje ikke comprendet så mye som du strengt tatt burde.

Jeg har ingenting i mot anonymitet i debattforum, men synes ikke det er OK å drive personangrep bak det, selv om målpersonen tilfeldigvis jobber i media. Mulig at jeg er i mindretall, men det forhindrer ikke nødvendigvis at jeg har rett.

Lost Brain

over 20 år siden

Lost Brain

Hilken forskjell er det om kritikken er fra en anonym eller kjent kilde ?
Den er like sann eller usann uansett.

Anonym feiging

over 20 år siden

Anonym feiging

vel, i noen tilfeller, ja, men når det blir postet informasjon om navngitte personer, som ingen andre vet om kan være sant, og det er injurierende eller verre, så er det særdeles lite troverdig, samt vanskelig å sjekke opp, når det kommer fra en anonym tulling.

Per Hansen

over 20 år siden

Per Hansen

Hva er det som gjør at jeg blir mindre anonym nå? Jeg har et svært vanlig navn, og kan være hvilken som helst av over 500 personer i Norge.

Dersom man skal ha et internettforum hvor folk får tilgang uten at man sjekker fødselsnummer, så er det anonymt uansett. Og hvis det betyr at man ikke kan diskutere offentlige personer, så blir det et ganske lite interessant forum.

Slik jeg ser det er det saklighetsnivået av ros/kritikk som er utslagsgivende for om det er lite troverdig eller ikke, og ikke graden av anonymitet.

ole gregert

over 20 år siden

ole gregert

OPW er helt ok og han gir oss en helt annen innsikt i hva disse store turneringene er i USA. Det er sirkus og underholdning med golf i bunnen av det kommersialisert til de store høyder med TV og internett til hjelp.

OPW er vel ikke noe problem. Vi gleder oss til dagens finale med 12 plass blir det spennende

Flyer

over 20 år siden

Flyer

Vi får mene hva vi vil. Personlig så klarer jeg ikke å høre på OPW. Desverre er mulighetene for å skifte til svensk eller dansk kommentator på Viasat, endret etter at de innførte Sport N fra Viasat Sport1. Et stort tilbakeksritt etter min mening.
Det er synd at så stor turnering skal bli ødelagt fordi Ramnefjell har fri, som etter min mening er en av de bedre i Scandinavia.

JA

over 20 år siden

JA

Også må Flatland lære seg StensOn og ikke StensEn

Hans Hansen

over 20 år siden

Hans Hansen

Staskkars jævler som skal kommentere noe så utrolig ensformig og monotont som golf time etter time.
Det gjør det heller ikke bedre at amerikanerne har reklameinnslag halve tiden og vi ikke får se annet enn busker og bølger.
Det er mange jobber jeg kunne ha tenkt meg, men å kommentere golf er definitivt ikke en av dem. Man skal ha mye på tunga for å holde stemmen i gang så lenge med så lite å kommentere.

Nye Gunnar Bull

over 20 år siden

Nye Gunnar Bull

Spørsmålet er vel også hva slags kommentator vi egentlig ønsker? Personlig liker jeg best at det ikke snakkes mer enn nødvendig. AR er slik sett den beste, men jeg synes at han også prater for mye.

Mulig det er bare meg, men jeg liker liksom ikke at kommentatorene prater når noen skal slå... Jeg mener - det er liksom helligbrøde å prate midt i baksvingen...

Joker

over 20 år siden

Joker

Jeg vil henge meg på kritikken av OPW. Stor sett snakker han om Tigern, hvor høyt nivået er (noe vi alle vet), hvor tykk rougen er osv, osv. Egentlig så lurer jeg på om han bare snakker i loop, for jeg føler at jeg har hørt alt før.

Flatland har muligens ikke like mye peiling som de andre, men han forsøker i det minste å kommentere det som foregår på skjermen.
Det burde både OPW og Ramnefjell gjøre.

I går prøve jeg forresten å finne ut av hvordan jeg kan ta inn andre kommentatorer. Vet at XM Satellite Radio (http://www.xmradio.com) kanal 146 sender, men desverre ikke akkurat denne kanalen på internett (må ha satelittmottager). Har UPC kabel så man er litt bundet mhp lydvalg.

Noen som vet om alternative lydkilder?

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Synes OPW er bra! :-)

NIC

over 20 år siden

NIC

Petter registrer navnet ditt, - hvis du mener det blir missbrukt.

Det kan se ut som om du "kødder" når du snur flisa med "Petter the real one".

be real.

antiOPW

over 20 år siden

antiOPW

Vær så snill, la oss slippe OPW resten av året. THAIGERN diss og THAIGERN datt. Se hvor langt han slår, se hvor god han er, han setter alt, hei og hå.

Fulgte med på søndag, og kan ikke sitere ordrett, men når THAIGERN hadde 235yards inn til hullet i svak motvind, og Garcia slår en spoon fra samme sted, klarer OPW å prestere følgende gloser når han ser THAIGERN står med en spoon.
-En wood her altså, jeg syns kanskje det er i overkant litt mye vertøy.

HVORDAN I HELVETE KAN DU SI NOE SÅNT?

Tror verdens beste spiller vet hvor langt han slår, og har nok peiling på hva han vil.

THAIGERN gjør vel eagle her og vinner hele turneringa, er det en som er god nok så er det THAIGERN. HOLD KJEFT!!!
Jeg er lei av å høre om THAIGERN, finnes mange andre spillere som er verdt å snakke om.
Bare så du vet det så er det spillere som slår lengre enn THAIGERN, folk som er bedre med putteren, folk som er bedre i sand, vann og vind. Det er psyken som skiller han fra purra, han er en vanvittig spiller, men du finner flere spillere på touren med like gode kvaliteter.

OIoi

over 20 år siden

OIoi

AntiOPW, jeg lar meg mye mer provosere av språket ditt faktisk, selv om jeg ikke har helt sans for OPW jeg heller.

HVORFOR SKRIKE SÅ J.....???

King Ben

over 20 år siden

King Ben

OPW er satt til å kommenter det vi ser på skjermen.
Når vi ser mest til TW blir det naturlig og kommentere ham mest.

Personlig har jeg ikke noe imot OPW som kommentator, synest en del av det han sier blir litt banalt... Men, dama likte ham godt. Hun begynte å spille golf for et par-tre uker siden.....

Bobjoy

over 20 år siden

Bobjoy

Jeg så for første gang på golfsendingene over en lengre periode i helgen. Ettersom jeg har fulgt med litt dann og van på debattene her på Scangolf fra tid til annen, tenkte jeg at jeg skulle gjøre meg opp en mening om hvordan kommentarene var og også gjette på hvem som kommenterte.
1. Helt greie kommentarer!
2. Ole Petter Westereng! Kan ikke fatte at kommenteringen hans skal avstedkomme slike debatter.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

personlig ville jeg ønsket å høre OPW som kommentator..... for det ville betydd at jeg faktisk hadde VIASAT.....

sukk....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her