Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ping G5i Craz-e pris

Putteper

over 20 år siden

Putteper

Hei. Jeg har en slektning fra USA som skal ta turen til Norge neste uke. Var i USA i høst og fikk inntrykk av at golfutstyr var billigere der. Jeg ser meg om etter ny putter for tiden og har prøvd litt forskjellig. Har så smått havnet på en Ping G5i Craz-e som koster en 120-150 dollar i USA. Det jeg lurer på er om noen vet sånn ca hva den koster i Norge. Er det noe poeng å kjøpe den fra USA? Husk at han da tar den med, så betaler ikke noe frakt eller moms.

Et annet moment her; Er denne putteren bra? Ut ifra det lille jeg prøvde den likte jeg den veldig godt (standard shaft, 35"). Om noen her virkelig fraråder meg å kjøpe den så tar jeg gjerne i mot råd.

:)

St.Able Ford

over 20 år siden

St.Able Ford

Jeg kjøpte flere køller da jeg var i USA i fjor vår. Bestilte på tgw.com og fikk køllene sendt til hotellet og tok dem med på flyet hjem. Dermed slapp jeg både frakt, norsk moms og amerikansk tilsv. Betalte mao, prisen du kan lese på nettet. Kjøpte bl.a Ping G2i Craz-e putter og er meget fornøyd! Den gangen var prisene litt under halv veil. norsk butikkpris. Betalte 119 $ tror jeg og den kosta den gangen 1799-1899 NOK i Norge.
Lykke til!

Pepper

over 20 år siden

Pepper

Valg av putter har svært mye med følelser å gjøre, inkl. hvor hard/myk er overflaten og hvor god er den på lange kontra korte putter, hvor tungt er hodet, hvordak er lyden ved balltreff etc. Selv prøvde jeg Ping Cras-E flere ganger på puttinggreenen ifjor og sammenlignet med både 2 ball, flere typer Ben Hogan og andre. Jeg for min del endte opp med en Cleveland Classic putter med metall slagflate som passet meg best.

gazza

over 20 år siden

gazza

då kan du jo kjøpe en driver til meg i samme slengen....!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her