Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tyvspilling

Flyer

over 20 år siden

Flyer

Greenfee inntektene til golfklubbene er viktige for økonomien. Har hørt at noen har lånt både bagtag og hcp-kort av andre og på denne måten å få spillt gratis.
Skal innrømme at jeg en gang i Danmark for 8 år siden glemte å betale, fordi det var stengt i shopen
når jeg gikk ut.

Vet at min klubb Hauger gjennomførte mange kontroller av greenfee i fjor sommer. Tror resultatet var positivt, dvs at man ikke tok noen.

Noen som kjenner til hvordan moralen hos norske golfspillere er.

Pepper

over 20 år siden

Pepper

Moralen er så vidt jeg vet gjennomgående god, men ved min klubb blir det tatt noen innimellom som går ut tidlig på morgenen uten å betale. Kontrollene blir vel derfor intensivert i år rgner jeg med.

Kopite

over 20 år siden

Kopite

Vet at min klubb syntes dette var et problem. De annonserte dermed med at det ville bli kontroller både seint og tidlig. Dette gjennomførte man og, og etter en tid var problemet borte.

De fleste golfspiller (som jo er som folk flest) har god moral og betaler sin green-fee og spiller etter reglene (hvertfall hvis man kan dem). Overalt finnes det noen råtne tomater, men hvis man tar tak i problemene blir de etterhvert borte. Det er hvertfall min erfaring.

Helge

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her