Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

golf i Barcelona?

skippy

over 20 år siden

skippy

Jeg skal til Barcelona i mars i forbindelse med Ch. league kampen mellom Barca og Chelsea. Er det noen som kan anbefale noen baner som er ok? Kan ikke være for lang tfra sentrum. Vet at det er del baner i Costa Blanca området men er redd det er litt lang med taxi. På forhånd tusen takk for hjelpen.

vel

over 20 år siden

vel

I Brcelona i Mars kan du oppleve fulkl vinter bare så det er sagt eller maks 10-15 grader.

Golfbaner er det flust uv, utenfor byen, men spørs hva som er åpent

vel

over 20 år siden

vel

hva sier jeg, maks 15-20 grader mener jeg, kluet er at det kan varriere veldig der nede pga de spesielle vind forholdene.

skippy

over 20 år siden

skippy

Takk for infoen, alle banene jeg har funnet på nettet er åpen hele året. Hele denne uken her, har temp vært ca 15 grader. I mars snitt temperaturen 17 grader på dagtid. det er mye bedre å spille denne temp. i forhold til Dynekilen i 2 grader og sludd....

skippy

over 20 år siden

skippy

så ikke siste innlegget ditt før jeg skrev mitt.. Jeg vet at det er nære pyreene, men kan jo være heldig. Har du spilt noen baner der?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her