Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Henrik Bjørnstad in the bag

utstyr

over 20 år siden

utstyr

noen som kan fortelle meg detaljert om hva slags utstyr han bruker, som skaft,flex osv...

Marius

over 20 år siden

Marius

Henrik har TaylorMade r7 TP, 9,5 grader fujikura 757 stiff. Regner med at han får den nye r7 425 TP med det nye RE*AX skaftet fra fujikura når han kommer til California.
r7 TP 15 graders 3-wood med fujikura 757 stiff.
2-PW Rac MB Dynamic Gold S-300
Rac Black TP 52 og 56
Rossa Monza Corza 35 tommer

Truls

over 20 år siden

Truls

Marius, hva blir veiledende pris på r7 425 TP i år? Sikler en del på den!

Marius

over 20 år siden

Marius

Hei Truls.

Vanlig 425 eller 460 er veiledende 3695,-
For TP er veiledende pris beskjedne 6795,-

Sinnsyke priser

over 20 år siden

Sinnsyke priser

799 dollar for TP-modellen er ca 5200 kr i statene også, så ikke så mye å hente der heller.
Nå begynner det jaggu å bli dyrt.
Styggdyre Callaway Fusion er plutselig blitt et billig-merke.
Vedder på at alle de store nå følger Nike og Taylor Made og kommer med en superdyr tour-versjon for ikke å "tape ansikt"
Morro å se at det fortsatt er billige køller til rundt 1500kr som dominerer long-drive tourene, så lengde er ihvertfall ikke et argument for å betale overpris.

JB

over 20 år siden

JB

Hei Marius!

Spillte med deg på Losby under p4. Du lovte at du skulle gi meg en god pris på den Rozza-putteren, centershafted 33". Husker du:P?

Johansen

over 20 år siden

Johansen

Nike sin ny SQ Driver kommer jo ikke til å koste mye da nå retail prisen ligger på 419$ det er tour versjonen. men blir jo en del mer med
Diamana 85 skaftet vell.

Nike SQ drivere vill koste omlag 1000kr mindre enn Ignite

Det som er dyrt når man lager en driver er vell "workability"
så vidt jeg husker.

Marius

over 20 år siden

Marius

Hei JB.
God pris på Rossa puttere får du i landets proshoper, f. eks på Losby.

...

over 20 år siden

...

VG skrev at han hadde fått nye køller, stemmer det?

mikkelrev

over 20 år siden

mikkelrev

Oppdaget en liten "artighet" på sendingen fra Torrey Pines i går....

John Daly spillte med Taylor Made :-))

sjekket på siden til TM, enn så lenge er hverken han eller Henrik B på listen over "players"....men jeg regner med at det vil komme kjappt.
men på John Daly sin hjemmeside kan du lese om hva han bruker:

http://www.johndaly.com/aboutthelion.asp

42 køller

over 20 år siden

42 køller

Mange som liker Daly.
Hippo, som han spilte med for mange år siden bruker han fortsatt i sin reklame.
Dunlop som han hadde avtale med for to år siden påstår fortsatt at han spiller med dunlo-utstyr, se:
http://www.dunlopsportsonline.com/golf/daly.html
Skal vi tro alt som skrives har han minst 42 køller i bagen og spiller 3 baller samtidig...
Regner med det som står på hjemmesidene hans er riktig (TaylorMade)

Marius

over 20 år siden

Marius

Henrik fikk ny driver denne uka. r7 425 TP.
Fikk i tillegg nytt jernsett, Rac TP (nytt sett som vi ikke vet når kommer i butikken)

Som du sier mikkelrev, John Daly spiller TaylorMade. Brukte TM driver også ifjor, men nå er det full pakke. Han spiller også Maxfli Black Max ball.

M45

over 20 år siden

M45

Marius: Finnes det noen bilder på net av de nye jerna til Henrik?

evo

over 20 år siden

evo

http://www.tgw.com/customer/category/product.jsp?SUBCATEGORY_ID=5562
Kan jo være at det har kommet et nytt sett racTP, men disse har vært til salgs i et snaut år, og koster nå bare 800 dollar.

lk

over 20 år siden

lk

Her ser du jernene: http://cache.gettyimages.com/xc/56681347.jpg?v=1&c=MS_GINS&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1939847EC77F5F8D1CE5C76FA9AC2961F7F

De ser rimelig bra ut, skulle ønske at jeg var flink nok til å bruke slike jern :)

lk

Marius

over 20 år siden

Marius

M45, ingen bilder ennå, men følg med på www.taylormadegolf.com

704

over 20 år siden

704

var inne på hjemmesiden til henrik nå nettopp og oppdaget noe jeg syns var litt morsomt.

her inne i debattforumet sitter det mang en ekspert som kan alt om golf og utstyr og hva alle andre burde gjøre, uavhengig av hvor god personen er å spille selv...

vår desidert beste spiller (altså henrik, for den ene av tusen personer som ikke vet det per i dag) har ikke peiling på hvilken svingvekt han har på køllene sine!!

fantastisk lesning :o)

Og så...

over 20 år siden

Og så...

Henrik har en haug med ressurser rundt seg som tar seg av alt slikt.
Vi vanlig dødelige må gjøre det sjøl.

704

over 20 år siden

704

Hvor mange er det her som gjør dette selv, fremfor at det er en pro/køllemaker som gjør alle vurderinger og jobben for oss??

Poenget mitt er at vi sitter som verdensmestere på alt mulig og vet hver minste detalj om utstyr og sving, mens vi (med et par unntak som spiller ned mot scratch) knapt kan svinge den stokken slik som det er ment...

Nå stiller nok jeg noe strengere krav til hva som er en god golfspiller enn mange andre, men jeg tror poenget er like gyldig for det.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her