flappo
Var innom Mjøsen golfklubb og spilte en runde forrige fredag. Var klar over at den var meget kupert var litt betenkt m.h.t. varmen og en ellers slakk kondis. Det jeg ikke viste var at greenene var så dårlige. Hvordan de skal karakteriseres så dere skjønner hvor jævlig det var vet jeg ikke, men at foregreenene på Hauger er vassere enn greenene på Mjøsen er sikkert.
Jeg vet at medlemmene på Mjøsen ynder å karakterisere banen som et eller annet underverk. Makkverk er vel en mer passende karakteristikk.
Partik Bråstad, du er Pro på den banen. Dette bør du gjøre noe med. Det er landeveisrøveri å kreve full greenfee under rådende forhold, og under enhver kritikk å ikke informere intetanende gjestespillere om forholdene.
Egentlig burde jeg skjønt at noe var på gang da treningsgreenen var like ille.
Helt til slutt, et lite tips; Det ER interessant å se hvor ballen lander når du slår over 170 meter på D.rangen!
Kommer ikke tilbake
Jeg vet at medlemmene på Mjøsen ynder å karakterisere banen som et eller annet underverk. Makkverk er vel en mer passende karakteristikk.
Partik Bråstad, du er Pro på den banen. Dette bør du gjøre noe med. Det er landeveisrøveri å kreve full greenfee under rådende forhold, og under enhver kritikk å ikke informere intetanende gjestespillere om forholdene.
Egentlig burde jeg skjønt at noe var på gang da treningsgreenen var like ille.
Helt til slutt, et lite tips; Det ER interessant å se hvor ballen lander når du slår over 170 meter på D.rangen!
Kommer ikke tilbake