Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Greier Bjørnstad CUTTEN???

birdie-birdie-birdie

over 20 år siden

birdie-birdie-birdie

I dag gjelder det, personlig ser jeg for meg Bjørnstad over streken.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

tja, da spørs det om du mener det er de som er over streken som er videre, eller om det er de som er under.

jeg tror han går videre. Han har så tro på seg selv nå, og det er sterke egenskaper i en slik turnering.
noen her inne mener at det ikke er noe som helst prestisje i turneringen, men det er jo det. og for oss her på berget, er det kjempeprestisje, så dette blir gøy...

:O)

birdie-birdie-birdie

over 20 år siden

birdie-birdie-birdie

Er det ikke prestisje i denne turneringen så vet ikke jeg Alle turneringene på PGAtouren er vel prestisje, vi snakker plass for kun de 200 beste golferene i verden:)

jarle

over 20 år siden

jarle

Bjørnstad greier dette i kveld, heia Norge

704

over 20 år siden

704

Jeps, vi skal ikke glemme at han ligger et slag foran Vijay... Ikke så lenge siden han var på toppen av rankingen.

Jeg syns det er veldig imponerende av Henrik etter dag én. Håper han holder stand i natt. Hadde vært utrolig moro om han klarer cut'en. Men det blir tøft!

Jørgen

over 20 år siden

Jørgen

Klart han kan fikse det. Akkurat nå er cutten +2

Heia

over 20 år siden

Heia

Nudelig utslag fra Henrik på hull 12. 339 yards midt i fairway. 91 yards inn til hullet.

Her kan det bli birdie med et godt innspill.

Heia

over 20 år siden

Heia

Innspillet endte 16 fot fra pinnen (ca 5 meter). Brukbar birdie sjanse dette !

heia

over 20 år siden

heia

puttet 9 tommer i fra. Paret ut.

bjrein

over 20 år siden

bjrein

Ikke prob, håper da på bedre spill i morgen

NIC

over 20 år siden

NIC

Han klarte cutten, men er missfornøyd. sier han har vondt i hoder, men at det ike er årsaken.....hmmmm, er det ikke hjernen (hodet) som styrer kroppen vår?

. Uten hode hadde han ikke levd engang.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her