Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Wie vs. Henrik??

ALOHA!

over 20 år siden

ALOHA!

Hvem vinner denne matchen??

704

over 20 år siden

704

Hvis man spille mange nok hull til at man får et gjennomsnitt av hva man er god for så vinner Henrik, men ungjenta kan helt sikkert slå han på enkeltrunder eller en match over 18 hull.

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Tror ALOHA! sikter spesifikt til helgens turnering, og plasseringen de to får her.

Jeg tipper Henrik blant de 35 beste og Wie blant de 65 beste.

TAH

over 20 år siden

TAH

Ingen av dem klarer cutten....

H

over 20 år siden

H

Jeg tipper HB på topp 30. Han har hatt en liten nedadgående kurve etter kval og det skjerper. Samme som etter ET-kval og da gikk det jo rimelig bra på PGA-kval.

Wie klarer med nød cut.

-erik-

over 20 år siden

-erik-

Tipper at HB misser cut'en med god margin. Han er sannsynligvis så nervøs at dette vil påvirke spillet hans denne gangen.

Wie klarer derimot cut'en... så vidt

704

over 20 år siden

704

aha... var ikke klar over at hun skulle spille. i så fall tror jeg begge misse cut'en med lik score, men mener at henrik har større sjanse til å snike seg med i helgen.

Niblick

over 20 år siden

Niblick

As long as it does not get windy Henrik will easily make the cut. Wie will miss the cut.

4711

over 20 år siden

4711

Wie spiller god golf, ingen tvil om det. Men hun slår ikke langt nok til å matche gutta - sorry. Med mye vind vil dette gjøre større utslag.

Glem ikke at Bjørnstad har spilt på "dette nivået" før. Gått i lederball på europatouren, og har flere top 10 plasseringer. Spilte på en sesong inn 3 mill!! Forskjellen på tourene spillemessig er ikke så stor - kun pengepremiene. Han er nok spent - hvem er ikke det første dag på ny jobb.

Sist men ikke minst - selv om de har samme start-TID, starter de fra to forskjellige TEEs. Det er ingen større match mellom de to enn mot resten av feltet. Hadde de spilt i samme ball, hadde det vært noe annet. Klart ingen synes det noe gøy å bli slått av en av "det svakere kjønn" - men hun har spilt skjorta av mange av de etablerte spillerne før, og kan gjøre det igjen.

Lykke til til begge to.

300

over 20 år siden

300

Da må jeg spørre om følgende:

Spiller Wie fra en annen tee enn gutta? Høres jo litt rart ut at en 16 år gammel jente skal slå gutta fra samme tee?

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Det han mener er at noen starter på hull 1 og noen på hull 10, ikke at hun slår ut fra annen tee enn gutta. Hun konkurrerer selvfølgelig på samme premisser som gutta.

704

over 20 år siden

704

Og til å være jente slår hun veldig langt. Ikke glem at hun er omtrent 1,80 høy, atletisk bygd og kommet lang i den fysiske utviklingen. Så jeg tipper hun slår bortimot like langt som en del av de kortslående mennene. Men jeg tror likevel ikke hun klarer cut'en.

Er det dette som er hjemmebanen hennes?

300

over 20 år siden

300

Kan vel hende at jeg hisser på meg forumet her, men la gå!

Jeg kan ikke i farten komme på en annen idrett der en jente kan hevde seg mot de 50 beste mennene i verden.

Hvis man i forkant av en konkurranse håper at Bjørnstad, som mange hevdet sto for årets norske idrettsprestasjon ved å kvalifisere seg, slår en 16 år gammel jente må man spørre om følgende:

Er det Wie som er fryktelig god, eller er det gutta som er dårlige? Man må jo også ta i betraktning at Wie ikke engang har hevdet seg blant damene, og at det er mange som egentlig burde stilt her før henne.

705

over 20 år siden

705

Hahaha, Wie atletisk bygd...... Tynn som ei flaggstang, smal over skuldrene, tynne armer og bein, ikke akkurat det som blir kalt atletsik der jeg vanker ihvertfall.
Men hun slår klart lenger enn de mest kortslående gutta.
Og jeg tror hun kan matche Henrik.......

Jutta Kleinschmidt

over 20 år siden

Jutta Kleinschmidt

300 bør holde seg bedre informert om damer som hveder seg blandt menn. I idretter som skyting, riding, motorsport, finnes det flere eksempler på damer som har blandet seg inn i toppen blandt menn.
I presisjonsidretter er det fullt mulig, men jo mer fysisk idretten blir jo vanskeligere blir det.

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Mr. 300 sier ovenfor at Wie ikke en gang har hevdet seg blant damene. Kanskje en drøy påstand når hun basert på sine resultater i fjor ville tjent mer enn 500.000 USD hvisw hun hadde vært proff - og husk at hun kun deltok i noen få turneringer. Ser man på Majors så plasserte hun seg som nr. 14,2,23 og 3. Å si at det ikke er å hevde seg er å ta hardt i.....

300

over 20 år siden

300

Hallo Jutta Kleinschmidt.

Først må vi skille mellom idretter. Du likestiller skyting, riding og motorsport med golf som er langt mer fysisk krevende. Dette blir tullete fra starten.

Når du har brakt disse idrettene frem, kan du da nevne de damene som hevder seg blant de 50 beste mennene i disse respektive idrettene. Jeg ville trodd jeg hadde hørt om dem. Gjennom forskning er det i maraton hvor jentene er nærmest å slå gutta, og der er det nesten 1000 menn i verden som kan slå Radcliff til enhver tid.

Donald

over 20 år siden

Donald

Til 300: At du ikke har hørt om damer som hevder seg blant de 50 beste i idrettene Jutta nevner har bl.a å gjøre med mediedekning, eller manglende sådan for enkelte idretter. Jeg er selv skytter på elitenivå, og kan fortelle deg at de beste damene er fullt kapable til å slå alle gutta.

Ellers er jeg enig med deg i at man må skille mellom fysiske idretter og idretter som først og fremst krever presison eller konsentrasjon.

704

over 20 år siden

704

705, vet ikke hva du ser på som atletisk jeg, men når jeg har sett Wie i det siste så er hun en av de jeg syns er desidert mest atletisk bygd på dametouren i alle fall. Så forbaska tynn er hun da heller ikke. Hun er ikke 14 år lenger... Minner faktisk litt om Tiger Woods da han var en ung spire (hvis det er et kompliment for en jente...??)

http://golf.about.com/library/slideshows/blmichellewie05sony5.htm

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Jutta har vel hevdet seg rimelig bra i et billøp som er rimelig fysisk krevende - eller er Paris-Dakar "a walk in the park"?

Anyway - Wie har ikke en sjanse i dette selskapet på Hawaii. Vet ikke om jeg syntes det er ok at hun i det hele tatt får lov til å ta en plass fra gutta på touren. Hadde jeg vært 1.reserve i turneringen hadde jeg i hvertfall ikke vært spesielt happy....

Nye Gunnar Bull

over 20 år siden

Nye Gunnar Bull

Ville bare nevne at...

Muskler kun trengs i en tredjedel (maks) av slagene du slår på golfbanen. Og at alle slag er like viktige.

Er du litt bedre på nærspill, kompenserer du raskt for 40 meter kortere drive. Finnes mange eksempler på det på PGA-touren.

Golf er - etter mitt skjønn - i hvert fall ikke først og fremst en fysisk idrett.

4711

over 20 år siden

4711

Lake Placid:
Wie har fått en "sponsorinvitasjon". Det er 5 wild cards (149 plasser til forskjellige kategorier + 5 wild cards er 154 startende) til disse turneringene. Arrangøren eller hovedsponsor ønsker at hun skal være med - da dette drar publisistet. Jenta er jo fra Hawaii. De wildcardsene tilhører ikke reservene med mindre de ikke finner noen å bruke kortene på. Som 1. plass på reservelisten får du heller håpe at en av de bedre rangerte brekker beina. Uten sponsorer - ingen turnering!

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

4711: Mener du at Sony hadde trukket seg som sponsor hvis Wie ikke fikk spille?? Hallo!! Det er kø blant sponsorene om å få sin egen turnering!!

Det stemmer at wild cardsene ikke tilhører reservene - la meg omformulere meg litt da: "1.reserven blant WC gutta da...."

Jeg mener fremdeles Wie ikke har en dritt å gjøre i den turneringen - når får vi første herre på dametouren?? Tenk så enkelt det hadde vært for en Nationwide spiller å vinne alle turneringene (les. en god slump) penger.....(joda litt flåsete, men dog)

LP

4711

over 20 år siden

4711

Personlig er jeg enig i at det sportslig sett ikke er noen god bruk av plassene. Sannsynlivis finnes det talenter, gjerne ytterligere en ung lovende amatør, som kunne vært gitt en sjanse. Se bare på scoren hennes nå - dette kan fort bli en farse, men hun er enn så lenge IKKE sist i feltet. Da må det være en del andre som heller ikke har noe der å gjøre.

Men selv om det skulle være kø blant sponsorene - hvilket jeg tviler på, og gjerne skulle sett luksusproblemet overført til næringslivet her på berget- må sponsorene få bruke sine ytelser på den måten de føler er best - i dette tilfellet publisitet.

gunnar

over 20 år siden

gunnar

Katostrofal start for Wie. +7 etter 9

Ollie..

over 20 år siden

Ollie..

Wie har ingenting på herrens tour å gjøre.
Hvertfall ikke enda!!

Henrik imponerer!
GLEDELIG!!!

Jada!!

over 20 år siden

Jada!!

Utrolig deilig å se Wie tryne. Er så lei av at hun skal få sjansen på bekostning av en spiller som sannsynligvis en mye større mulighet til å klare cuten.

Få damer ut av herregolfen, du ser ikke Gerrard med Hege Riise som midbanemakker heller.

Hahaha

over 20 år siden

Hahaha

Wie geht's ?????

Riktig med Wie

over 20 år siden

Riktig med Wie

Jo mer damene driter seg ut jo mindre sjanse er det for at de stadig dukker opp som maskoter blant herrene.
Det verste ville være om Wie nesten greide cut'en, det ville bare gi vann på mølla og enda flere damer.
Men nå skal vi heller ikke glemme at Wie sannsynligvis hadde mye publikum og et enormt press på seg, og dermed ikke spilte sin beste golf.

Nestbest

over 20 år siden

Nestbest

Dette er jo bare en B-turnering, bare Vijay som er med av de gode. Her mangler Tiger, Phil, Sergio, Ernie, og mange av de beste på rankingen. En god plassering her har likevel en bismak.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

tror det er mange som har et litt forvridd forhold til det å slippe damer inn på herreturneringer her.
Hva i all verdens skade gjør det at Wie får lov til dette? er det noen som blir skadelidende?
Jeg forstår virkelig ikke denne hetsen mot Michelle Wie, eller andre som prøver seg mot herrene. Det er da bare gøy, og ville vært gøy om det kunne blitt en lederball en gang i tiden hvor det var med en dame!

jeje.... smak og behag kanskje, men katastrofe som noen av dere vil ha det til?.... vel...

Og "300" som påstår at golf er en mer krevende idrett enn motorsport... lol... hvor mange kjenner du som driver motorsport i verddenstoppen? vi snakker ikke om de samme som ble mester i sjakk-klubben altså! det er heller ikke PS2 disse gutta trener med(og jentene da)....
dersom du virkelig påstår at Meg Mallon og John Daly har større fysiske utfordringer i spillet sitt enn det en gjennomsnittlig rallysjåfør har, så tror jeg du trenger litt rettledning.....

Statistikk

over 20 år siden

Statistikk

Michelle Wie hadde både større lengde og høyere treffprosent enn spillere som Stuart Appleby på driven. Ingen grunn til at hun ikke skulle hevde seg.
Generelt var det svært lav fairway-treff-prosent over hele fjøla, det var ikke der HB datt av lasset. Synd med bogey på par-3 hullet.

Tendensen hos HB har vært at han spiller godt og "dårlig" annenhver dag, og begynner oftest med sin beste runde på første dag. Håper han greier cut.

400

over 20 år siden

400

Slapp av Tiger, ingen mistenker 300 for å være spesielt glup. Sånne blabla-skribenter har alltid vært tilstede på forumet, det beste er å ignorere dem.

300

over 20 år siden

300

Allrigt 400 og Tiger. Jeg spurte om følgende:

"nevn en idrett hvor en jente kan hamle opp med de 50 beste i verden"

Dere får ramse opp i fleng!

(jeg kommer til å vente et meget intelligent svar fra 400)

Facit

over 20 år siden

Facit

Kommentarer til diverse innlegg:

Golf er vel en fysisk idrett så lenge jentene driver ihvertfall 30-50 meter kortere enn herrene.

I sprangridning er det vel en svensk jente som hevder seg i verdenstoppen, dama til Petter Solberg hevdet seg så vidt jeg kan huske i Rally Sweden eller noe sånt. Det er det jeg kommer på.

Også har vi vel bowling, curling, casting... lol :-)

MB690

over 20 år siden

MB690

Hva er det med folk i denne grauten der inne????

"Nestbest (13.01.06 kl. 07:43)

Dette er jo bare en B-turnering, bare Vijay som er med av de gode. Her mangler Tiger, Phil, Sergio, Ernie, og mange av de beste på rankingen. En god plassering her har likevel en bismak."

Hvordan i all verden er den mulig å spy ut denne type søppel? Her har vi endelig en nordmann som ikke bare har kvalifisert seg som fullverdig medlem på den mest eksklusive golftouren i verden, men han ligger også an til å få spille fire dager i sin første opptreden. Og det eneste du klarer å gjøre er å disse nivået på turneringen?????? En turnering med et startfelt som helt sikkert innerhar flere seiere PGA-touren enn det finnes +handikappere i lille Norge... Hvor mange turneringer i året har med alle de 25 beste på rankingen tror du? Du imponerer virkelig!!!

Grauten

over 20 år siden

Grauten

Det stemmer jo det som "Nestbest" skriver.
Ca 1/3 av turneringene drar alle de beste på bverdensrankingen.
Har ikke dette feltet flere seiere enn det finnes +handicappere i Norge er det ikke rare greiene. Dårlig sammenligning.

MB690

over 20 år siden

MB690

OK, jeg legger meg flat. PGA-touren generelt stinker!

over 20 år siden

Jeg trenger ikke ramse opp noen ting 300, for jeg har ikke påstått at jenter hevder seg over gutter på noen idretter. ikke påstår jeg det motsatte heller, men du påstår at golf er mye mer fysisk idrett enn rally og formel1, og jeg kan vedde armene mine på at du ikke har prøvd noen av de.
snart skal du vel si at golf er mer fysisk enn fotball og svømming også tipper jeg....

minus 300

over 20 år siden

minus 300

300 skriver at en jente kan hevde seg mot de 50 beste golfspillerne i verden ?
Når har det skjedd ???

Tittlæist

over 20 år siden

Tittlæist

Minus 300, sliter du med å lese?
300 har vel ikke skrevet at en jente kan hevde seg mot de 50 beste golfspillerne i verden! Om han hadde gjort det, så ville ikke det at det ikke HAR skjedd utelukke at det KAN/VIL skje.... Kløne!

H

over 20 år siden

H

Fullstendig enig i MB690's første innlegg 10:14.
De som er med denne week-end har vunnet flere store turneringer, major Tor Champinship m.m.

En annen ting er at Wie må ha dårlige rådgivere. Mye bedre å lære seg å vinne turneringer på LPGA under press enn å spille uten press på PGA og allikevel ikke klare cutten. Hun blir ikke bedre av dette, snarere motsatt

Lær å lese

over 20 år siden

Lær å lese

Ingen som har nektet på at de som er med har vunnet mye.
Det som ble sagt er at de fleste i toppen av verdensrankingen mangler.
Og det er et faktum, ingen vits å diskutere.

Wichelle Mie

over 20 år siden

Wichelle Mie

Uten sterk vind hadde kanskje resultatlista stått på hodet.

Birger

over 20 år siden

Birger

yes, and maybe monkeys can fly as well, if they had wings...

300

over 20 år siden

300

Tiger -

Beklager at jeg ikke visste at du har kjørt rally og formel 1. Hvilke andre idretter har du hevdet deg i, utenom å spille deg helt ned i 14,7?

minus 300

over 20 år siden

minus 300

300, hvorfor er du her bare for å lage kvalm ???

over 20 år siden

er det virkelig mulig å være så kverulant 300?
jeg har da ikke påstått at jeg har bedrevet noen av disse idrettene.

Det er kun du som påstår noe som helst her inne, og det er at Golf er en mye mer fysisk krevende idrett enn motorsport.
Det er du som med andre ord påstår at John Daly er en atlet, mens Petter Solberg bare koser seg og girer litt i ny og ne.

når du i tillegg hetser handicappet mitt, så mister du litt fokus synes jeg.
eller mener du at når man ikke har bedre handicap så vet man ikke hvor krevende fysisk det er å spille golf?

kan du ikke svare på spørsmålene i stedet for å bare komme med usaklig tøv tilbake?

Henrik Wie

over 20 år siden

Henrik Wie

Frøken Wie ser ut til å knuse Henrik i natt.....

Jepp

over 20 år siden

Jepp

Wie ender med 5 slag mindre enn Bjørnstad på denne runden

Jante

over 20 år siden

Jante

I dag var det faktisk bare 11 spillere som slo Wie, synd ikke denne runden kom først. Regner med at en del testosteronaper hadde latt tastaturet hvile da......

Herregud - her inne er det mange idioter!

dedë

over 20 år siden

dedë

janteloven ruler forsatt.

Boggie

over 20 år siden

Boggie

TAH og andre pessimister:

Ingen nordmann har noensinne misset cut'en på PGA touren!

Legg merke til Duval: -3 på siste 27 spilte... Han er på vei tilbake!

TAH

over 20 år siden

TAH

Boggie, er egentlig ikke pessimist, men håpet så mye (at han skulle klare det) at jeg ikke ville tro han skulle klare det.

Joda

over 20 år siden

Joda

Boggie, 2 nordmenn har misset cutten på PGA touren. Per Haugsrud og Lars Brovold gjorde det i British Open som jo også er en (stor) del av PGA touren. Dermed er heller ikke Henrik den første til å spille en turnering på PGA touren, ikke mange som har tenkt på det i disse dager.

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Ingen nordmann har misset cut'en med spillerettigheter på PGA touren.... PH og Brovold hadde kun ET spillerett.

Hvis vi først skal dra slike utsagn kan jeg klinke til med at ingen medlemmer av Drøbak GK noengang har misset cuten på PGA touren...

over 20 år siden

ingen Tiger med 14,7 i hcp som er medlem i TYGK har noensinne misset cutten i en turnering.

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

... jeg visste at den Tigeren måtte komme....

Oppfølger: Ingen Smilende Sam har noengang tapt i matchplay mot noen Tiger (hverken Woods eller andre)

JUppjupp

over 20 år siden

JUppjupp

Greit at den andre runden til wie er bra, men nå må snart damene skjønne at de er langt fra gode nok for herretourene.

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Til Jada - måtte sjekke opp din påstand om The Open.

The Open er IKKE en del av US PGA Tour - men en Major Tournament - hvor alle "Tourene" har sin kvote. Når The Open spilles - har US PGA sin egen turnering BC Open - dog ikke like feit som vanlig - men dog.

Det blir det samme som å si at US Masters, PGA Championships og US Open er en del av EuropaTouren.

Alle Majors står på alle terminlister og derfor tror kanskje noen at The Open er en US PGA turnering og US Open er en European Tour Turnering.

Det er som Smilende Sam skriver - rettighetene som avgjør hvilken tour du spiller. Det er også grunnen til at Morten Hagen ikke står på CT rankingen selvom han tjente spenn der.

over 20 år siden

hehe, Sam..... jeg følte trangen, og synes selv det var ganske festlig faktisk....... :O)

Oppfølger part deux: Ingen Tiger (hverken Woods eller andre) har noengang tapt i slagspill mot en Smilende Sam.

Spørs om vi ikke må få en garantert samme flight i høstens SG Turnering....... på tide med et oppgjør :D

Joda

over 20 år siden

Joda

Selvsagt er British Open en del av PGA-touren! Pengene man tjener her blir også regnet på OOM til PGA-touren. Den er også en del av Europa-touren, sammen med de andre Major-turneringene. Dette er grunnen til at f.eks. Els, Garcia, Goosen etc. blir regnet på OOM i Europa. De må nemlig spille minst 11 turneringer for å bli dette. At BC Open blir spilt samtidig som The Open, er bare fordi det er mange som ikke er kvalifiserte til 'the real thing', dvs. en skikkelig B(C)-turnering.

Wie og Bjørnstad

over 20 år siden

Wie og Bjørnstad

Begge er ujevne.
Begge kan spille kanonbra enkeltrunder.
Tipper de er noenlunde på samme nivå.
Wie slo faktisk lenger enn Bjørnstad på driving average på runde 2.
En må anta at spillet til Wie forbedrer seg mye mer enn gjennomsnittsspillet på herrenes PGA, og da kan hun bli ubehagelig god for noen feiginger som ikke liker å bli slått av damer.
Hva Henrik B angår gjennomførte han en grei turnering, synd med dobbeltbogeyen på 3dje siste hullet.
Men avstanden til teten var VELDIG stor, og det kan bli tøft når Tiger og Phil og resten av pengelista er på plass.
Tror ikke han kommer til å få noen topp 10 i år, er vel mer naturlig at nivået daler litt etter at "nybegynnerflaksen" er oppbrukt.
Klarer han halvparten av cut'ene og å beholde tour-kortet må vi være fornøyd.

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Neida, "Joda".
Den eneste måten du kan få oss til å bli enige med deg på, er å finne et PGA- register som sier at Per Haugsrud og Lars Brovold har deltatt på PGA-touren. Inntil da er det vi som har rett.
Happy hunting!
;-)

Joda

over 20 år siden

Joda

Til Snoop. Da oppfordrer jeg deg til å finne et Asia-tour, Syd-Afrika-tour, Australasia-tour og Japan-tour-register hvor f.eks. Sergio Garcia står. Det finner du ikke, men han har selvsagt spillt enkelte turneringer på disse tourene. Lykke til!!! British Open ER en PGA-tour turnering samtidig også en Europa-tour turnering, dvs. 'co sanction event'. Dette gjelder også WGC turneringene. Om f.eks. Brovold hadde kvalifisert seg for en WGC turnering i USA senere på året, vil du ikke kalle det en start på PGA-touren? Selvsagt vil jo alle med litt innsikt og kunnskap gjøre det.

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Til Joda:

Hvis Brovold hadde vunnet The Open ifjor - hadde han da vært fullverdig US PGA spiller iår og de neste 5 eller 10 årene som en Major normalt gir? Når du finner det svaret - så har du vel svaret.........

Jeg vet svaret....

LP

Joda

over 20 år siden

Joda

Til Lake Placid. Brovold hadde blitt fullverdig medlem av PGA-touren etter selvsagt og betalt medlemsavgiften sin, han hadde også fått Exempt-status i 5 år frem til 2010. Det er denne Exempt-statusen David Duval spiller på fortsatt etter han vant British Open i 2001. Denne utgår i år. British Open står også på turneringslista til PGA-touren i juli. Regner med at dette er svaret du VET også, det er ihvertfall fasitsvaret.

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Poenget er ikke om han hadde kvalifisert seg til neste sesong, men om han hadde fått rankingpoeng/pengelistepoeng på PGA-touren i den inneværende sesongen. Her er svaret ettertrykkelig, NEI.

Og når Gracia spiller, i kraft av sitt europatourmedlemskap, i en turnering som er med i både europatour og asiatour, så får han kun registrert turneringen som en del av europatouren, da han ikke er medlem i asiatour.

Jeg forstår veldig godt hva du mener "Joda", men jeg er ikke enig.
Nå gidder jeg ikke gnåle mer om dette, da alle parter bør ha forstått hva den andre mener, uten at det betyr at vi trenger komme til enighet.

over 20 år siden

voldsomt så personlig dette er for noen gitt....

Joda mener visst at alle som har kunnskap og innsikt mener det samme som han...

hehe.... samme mener Erik om fattigdom og egoisme, så i virkeligheten så er alle untatt dere Dumme, kunnskapsløse uærlige egoister.

dæven. listen over komplimenter som skal stå i nekrologen min begynner å bli skikkelig lang

Erik

over 20 år siden

Erik

God ide Tiger.
Er virkelig på tyde med en ny omgang med fattigdoms diskusjon.

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Ja Erik, du kan jo begynne med å fortelle oss om hva du har gjort i det siste ,for å komme et skritt nærmere fullstendig avskaffelse av all fattigdom...
;-)

Joda

over 20 år siden

Joda

Snoop, poenget som du 'poengterer', er ikke det du snakker om. Derimot kan du vel være enig i at British Open også er en del av PGA-touren? Dermed ble Bjørnstad den 3. nordmann til å spille en turnering på denne touren etter Haugsrud og Brovold. Tore Sviland spilte også BO men mener at den på den tiden ikke var inkludert i PGA-touren, men er usikker.

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Jeg er enig i at British Open er en del av PGA-touren for de som er medlem av PGA-touren, men ikke for de som kun er medlem av Europa-touren.
Comprende?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her