Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf"skole", Maldivene

impulsiv

over 19 år siden

impulsiv

Jeg har hørt at det er en golfskole på maldivene. Jeg vet ikke hva den heter eller hvor den ligger.

Er det noen som har vært der eller som kan hjelpe med navn, hotellnavn på stedet.eller i nærheten?

Reiser i morgen, om jeg så bare får bilett og boplass. Blir det unødvendig og bare dyrere å dra på et billig halvsett, enn bare leie, eller kjøpe noen jern å ta dem med hjem?

Takker på forhånd og håper på rask respons fra folket på forumet :)

Orker ikke mer sludd og slaps :(

også impulsiv.

over 19 år siden

også impulsiv.

Spør om reisebyrået kan hjelpe deg, med en avbestillingsbilett, hvis du vil ha tur billigst mulig.

Når det gjelder en kjip golfbag å drasse på. Tror jeg ville fått treneren til å hjelpe med å finne køller som passer deg.

Lite hjelp, håper noen kan svare bedre en meg. Uansett lykke med.

Golfsuget gnager og kiloene renner på i vinterværet. Heldig som kan reise på impuls.

Lykke til!!

impulsiv

over 19 år siden

impulsiv

Fikk flass på Gran Canaria, costa Marabellas.

Problemet er at jeg ikke har fått mitt grønne kort enda. Kan regler, da jeg har spilt uten en stund, med erfaren spiller. Har hatt protimer klart grønt kort testen, men har litt igjen. Noen pro-til.

Er det sleip umulig å ta med min søsters kort (vi er temmelig like)?

Er det noen som spør uansett?

Please hjelp

<<<

over 19 år siden

<<<

<<<<<<<<<<<<<<<<

TAH

over 19 år siden

TAH

Ja, det er upassende å utgi seg for å være noenannen enn den man er...

Impulsiv

over 19 år siden

Impulsiv

TAKK TaH, moralen svikter når jeg er impulsiv. Jeg trenger nok noen til å holde styr på meg. Derfor sitter jeg og angrer, selv på min bursdag..snufs.

Maldivene da, for en løgnaktiv lysten ugolfspiller!

Noen må da ha vært der og kjenner litt til bane og hotell ? smil igjen1

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Trodde at det kanskje ikke var plass til noen golfbane på Maldivene, og det er det nok heller ikke. Køller kan du nok like greit leie om du vil slå noen slag.

Impulsiv

over 19 år siden

Impulsiv

Kunne nok fått plass til golfbane på eiendommen om Dilter spytter inn noen penger.- Tenk lyve om Maldivene-fæl kilde. Huff

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her