Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ikke akkurat Hot Shots...

Facit

over 20 år siden

Facit

...Henrik skal spille med de to første dagene!

treputt

over 20 år siden

treputt

kvar har du funne gruppene facit?

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Artig innlegg... Hva med å utdype litt mer? Du kunne kanskje nevne hvem han skal spille med? ;)

Tiger

over 20 år siden

Tiger

er det 2 asiatere han ska spille med?

treputt

over 20 år siden

treputt

daisuke maruyama og kevin hayashi. synd det ikkje var shigeki maruyama. han er rimeleg populær der borte.

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Helt greit at det antakelig ikke er noen bombere han skalspillemed første dagen.

Sikkertnerver nok om han ikke skulle måtte gå med en Furyk eller en Mickelson

treputt

over 20 år siden

treputt

Hayashi er ein lokalhelt. Kanskje det vert litt folk som følgjer dei rundt.Elles er eg einig med deg HenrikFan.

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Ser at Mathias Grønberg bare er reserve. Han klarte vel kortet akkurat. Kan være verdifullt at HB klarte delt 13 i kvalet ja!

treputt

over 20 år siden

treputt

Såg på vgnett at henrik er langt nede på reservelista til bob hope. feltet er berre på 122 mann pga dårlege lysforhold. høyrest veldig merkeleg ut.

taylor made

over 20 år siden

taylor made

The harder he play, the faster he fell. When he think that he knew it all, he knew nothing at all.

Say it`s not true, say it today. When he open his eyes, will it all go away.

Can it happend to him, can it happend to me......

704

over 20 år siden

704

Et godt tips til folk som lurer på hvor man finner ting på nettet (f.eks. tee times, informasjon om spillere, statistikk og mye annen moro):

www.europeantour.com
www.pga.com
www.pgatour.com
www.jgto.org/jgto/WG01000000Init.do
www.pgatour.com.au
www.pgatour.co.za
www.asiantour.com

:o)

Taylor made

over 20 år siden

Taylor made

704. You make us feel like we can fly....:)

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Enda flere tourlinker:
http://www.golfdata.se/tour/program.asp?WEEK=2

ALOHA!

over 20 år siden

ALOHA!

Henrik kommer til å spille med 'dårlige' spillere de 2 første rundene hele sesongen. Skulle han vinne en turnering vil dette antagelig forandre seg. De spillere som er attraktive for publikum og TV er seedet slik at de vil spille sammen.

H

over 20 år siden

H

ALOHA!
Det er ikke andré det kommer an på hvorvidt han skal bli vist på TV. Det er hans EGEN score som avgjør det. Har opplevd at Topp10-spillere gikk i lederball uten at vi så dem etter 9 hull, fordi de scoret for svakt.

H

over 20 år siden

H

Jeg forklarte hvorfor han spiller med ukjente spillere første to dagene. For å gjøre det lettere for publikum og TV-produksjon er derfor de antatt beste spillerene satt sammen. Men, kameraene går og spiller Henrik bra eller gjør noen spesielle slag (eks. hio) får vi selvsagt se dette.

ALOHA!

over 20 år siden

ALOHA!

Sorry H, den over var selvsagt fra meg, prøver ikke å stjele nicket ditt...

704

over 20 år siden

704

Du må ikke fly FOR høyt da, Taylor Made... ;o)

Grunnen til at jeg la det inn er at jeg flere ganger har sett spørsmål rundt hvordan man vet at noen skal slå ut til et gitt tidspunkt og hvem de skal gå med etc. (som i denne tråden). I ni av ti tilfeller står dette på de offisielle sidene for touren det gjelder, så det er veldig lett å finne (SELV om ikke Facit dokumenterer påstanden sin).

H

over 20 år siden

H

ALOHA!
No problem, og vi er vel ganske enige.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her