Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad snart i ilden

Tomba

over 20 år siden

Tomba

Noen som vet om turneringen blir sendt på tv, og når?

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Ja, SportN sender hele helga!
Men...jeg får TV fra Lyse og de har nettopp tatt SportN ut av grunnpakken sin, så jeg må bestille hele Viasat Gullpakken for å få kanalen. I tillegg så kan de ikke levere denne pakken før en gang i midten av januar, så mest sannsynlig går jeg glipp av første turnering på PGA med en nordmann i spill.
FY F... FOR NOE #¤#%&!

pro

over 20 år siden

pro

hahahahahahaha........ EID!

H

over 20 år siden

H

Men, vi andre som får se "alt" får kun se HB hvis han spiller så bra at han ligger i toppen. Det finnes maaaange eksempler fra sendinger fra PGA Tour hvor man ikke får se den ene som går i lederball søndag fordi han evnt har for dårlig score.
Ikke ha for store forventninger til at vi får se han på skjermen.

Tomba

over 20 år siden

Tomba

Har ikke store forventninger, men morro å følge med på score og vite at det er en norsk med i feltet!

Niblick

over 20 år siden

Niblick

Henrik is 200-1 on ladbrokes.com

Anyone putting a bet on?

Bp

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Enig med H; er forundret noen ganger da det er klin umulig å se at det faktisk er en tredjemann i lederballen f.eks. Får håpe amerikanske medier "faller" for Henrik på en eller annen måte - stikkord Kournikova ;-) ... alle midler er lov for at jeg får se en nordmann spille en pga turnering :-D

Mann med dress

over 20 år siden

Mann med dress

Så får vi bare håpe at denne tråden ikke blir en ny idiot-tråd med forslag om at Henrik skal gå med påmonterte Mikke-Mus ører bare for å komme på TV.
Hver turnering får vi maks se 15 spillere, og bare 3-4 av disse blir vist mye. I tillegg får vi bare se resultatlisten av de 15-20 beste, så sjansen for at Henrik Bjørnstads person eller navn skal dukke opp på skjermen er nærmest lik zero.
Får håpe kommentator holder oss oppdatert, eller i det minste at yrkes-turist Aalbu er på plass med mobiltelefonen sin.
Personlig håper jeg Henrik klarer cut'en, men er slett ikke så sikker på det heller. Tipper han nivåmessig ligger et sted mellom 100 og 150 på PGA, så får vi se om han har en god uke og hever seg, eller om han er inne i en dårlig periode og faller helt gjennom.

HB Leaderboard

over 20 år siden

HB Leaderboard

Henrik sitt navn kommer forhåpentligvis til å dukke opp på skjermen. Det er relativt vanlig at det vises et "european leaderboard" som en separat info. På dette er det jo et håp å få se han.

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

en liten korreksjon HB Leaderboard.

Det vises flere ganger under hver sendedag en "notables in the field" gruppe, og det inneholder alle ikke-amerikanere.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her