Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Oppgave for de smartest av de

Billyblodøks Darre

over 20 år siden

Billyblodøks Darre

Ei and forpester dette forumet, så killerinstinktet kommer til å drepe nattesøvnen min.

Dolly, ei utrolig nebbete, snobbete, dum, psykisk syk og med en så endeløs rekke andre vemmelige personlighetsforstyrrelser. Anda har herjet vilt og uten blygsel som den værste maredrømmen.

Noen som klarer å oppspore uvesenet å benytte seg av retten til å gå på andejakt. Skuddpremie etter hurtig og nådeløs framferd.

Vi blir nok enige om sluttsummen. Du bestemmer selv om du har vett til å skjemmes over griskheten som lurer i alle menneskekropper.

Dollyvesenet holder muligens til på sørlandet, dopa og utspjåket som hun sier hun er, bør hun stikke seg ut blant blådressene.

@LLE fugler verner vel sin egne fjærkledde slektninger. Derimot finnes det en Fugle Jeger blant leserne her.

Kanskje du.....eller andre likesinnede, klarer i få fjørene i god golfjord.

Selv er jeg livredd ender, derfor spør jeg med lua i hånda og bøyd nakke om livsnødvendig førstehjelp.

Ei kasse bloddryppende rødvin i bonus, hvis anda er brakt til taushet innen en uke.

Ring meg på telefonnr. reg. på undrtegnede pt. gamle gaustad mentalhospital avd. for vanskelige pasienter av adelsslekt.

bloody nick

over 20 år siden

bloody nick

Blodøks - jeg stiller også med en kasse - Makan til surr.
Merker ikke engang forskjell fra etterm. til natt.
Får håpe fluesoppen er slutt og kvakkingen stilner ellers sendes kassevis patroner til alle fugle jegere.
Få a dypt i jorda - Aaammenn.
Litt gøy også , men blir for mye.

Donald Duck

over 20 år siden

Donald Duck

Jeg kjenner de fleste ender på gangen, og tipper at Blodøks og Dolly er samme person.

Dolly - fra nå av er det slutt. Og nevøene mine får IKKE besøke deg lenger, og mine generøse bidrag kan du bare se laaaangt etter.

Skam!

tal

over 20 år siden

tal

Legger vi til Donald, så har vi vel en person med tre personligheter. Og disse er kommet i samme tråd. Tør ikke begynne å lese flere tråder for å finne flere personligheter, de finnes helt sikkert.

SIGMUND Freud

over 20 år siden

SIGMUND Freud

herr Darre!

1: bryter ikke taushetsplikten -Dolly har aldri været min pasient.
2:sa du lett å finne, enhver som ser seg godt rundt, må se ham.
3: er du redd ei and, bør du ikke prøve deg på dette torkel ravndal liknende mennesket.
4: sladderen går i alle miljøer, golf, og sannelig ikke bedre i psykiatrien.
5: Dolly Duck dukker neppe opp før et halvtår likevel. Det er bare et par ganger i året denne kjempebamsen får Dollyskrulleideer. Han er så betatt at han ikke klare å skille seg selv ut fra eventyrverdenen.
4: det er ikke uvanlig av storvokste menn er transer innimellom (ester/espen), det som skiller Dolly fra resten er at han er ekstermt opptatt av de smarte Dollyskoene, sløyfa er nydelig dandert, men da han ville gå med stjrten bar, ble det bråk med myndighetene.
5:han er helt på tuppa -slenger penger i øst og vest og lar seg rive med helt impulsivt.
6: helt klart to much - derfor vet jeg hvem denne personen er.(Ljung sladret)
7: legg inn en stille bønn, gjerne i en moske, om at ikke Dolly dukker opp, like før han skal på banen. Han er for snill til bli ofret for kalveblod.
ellers: ser heller ikke vekk for at Dolly og blodøks er samme person - når kjempen blir lei av dilldallet, har han behov for å kvitte seg med forgåend dag, og hele Dolly og må sove henne bort i et døgn, minst.
Trygt er det absolutt ikke for snarlig opptreden, men usansynlig, hvis ikke min tidligere kollega Ljung roter det helt til for ham - han bedriver de villeste seanser for å hjelpe ham.
Det blir for hot spice for et golfforum. Han er ganske god golfspiller og er blitt oppdaget en gang minst, som jeg vet. God bedring Macho/Dolly. Hjeper ikke tullete Ljung deg, har jeg noen timer ledig, men jeg er sexfiksert noe du nok trenger en dose av for å lete etter rett identitet. :)

nibelmarbel

over 20 år siden

nibelmarbel

Hven husker ikke Dolly på et stevne i rogaland i fjor. Staret fjongt fra rød tee (mener jeg å huske). Kjolen raknet som et gammelt laken da han bøyde kroppen.

Han lot seg ikke affisere av denne bagatellen, da de lyserøde mammelukkene med kledlige blonder skjulte, den hårete? rumpa.

Dolly spilte bra golf, han. Senket til og med hcp-et

Noe fnising avslørte at noen hygget seg, ihvertfall til terassekosen, Dolly ble vel entusiastisk, og med den store kroppen med armer og barberte legger, viftende skrøt han fnisende av seg selv.

Vinneren ble nesten glemt ....Frem fra glemselen ..sidslurp, slurp.

????

over 20 år siden

????

Det er mulig jeg har misforstått, men er ikke dette forumet for GOLF.
Det finnes helt sikkert andre nettsider som vil slike idiottemaer.

???

over 20 år siden

???

Du har nok misforstått ja...

Walt Disney

over 20 år siden

Walt Disney

Dolly er ikke død.
Noen engstlige barn, med ekstratimer på skolen(lurt mener Dolly hvis det baller på seg med forvirrede tanker), som gjemmer seg bak ??? tegnene ?
Mangel på evnen til å se Dollys iron kjennetegner disse "missforstående".
Mennesker fikk øyne for å se, Men de kan de SE ?
Personen bak Dolly har sett og lest en masse innlegg fra golfentusiaster.
SE, kjære "blindet av golfballen". Dolly er et gjennomsnittsmenneske i dette forumet.
Hun har lest om følelsesmessig avstumpede/selvopptstte mennesker, angriper andre som sansynlig har godt hjerte og hode, og oppgitt over mennesker lever i nød, mens andre bytter den nye dyre bilen før askebegeret er tomt.(Dolly nøyer seg med en 57 mod.) Hva har DET med golf å gjøre? Mannen spurte etter en seriøs billig postkasseklubb...Hallo..det handlet om golf, og snille hjelpsomme mennesker svarte klokt så - herre min skaper for et spetakkel for ingenting - hallo igjen, hvor ble golfen av. Enkelte brifer med hvor mye penger de bruker på golf!..Dolly velter seg også hemningsløst i dette gamet, i samme ånd. Andre bryr seg om seksuell legning, Dolly er kjønnsløs, men er en grisenovelleskribent likevel. Vurderer utroskap, for å tjene penge penger. Hun kom på dette fordi en eller annen like udødelig som Dolly spør om forventet pengebruk på golf i kroner kommende år...Vel nic - et bak Dolly vet at dette var et kjedespørsmålmål. Enhver med mer en tre hjerneceller, der to er forelsket i hverandre så kun en funker, vet at hvis en lever og har helsa så bestemmer lommebok, tid, familieforhold og lystbehovet ++ dette. At noen skriver nic - ærrk , og svarer det samme ærket, på et relevant spørsmål, fikk Dolly et lite sekund til å tro at vedkommede svelget tunga og holdt på å dø. Siden Dolly ikke forstår seg helt på død og mange andre ting, som gjennomsnittet her, glemte hun det like fort.
Forfengelig som en del golfere, er hun også...grisk...men ærlig...litt småkriminell som enhver som gransker sin sjel, nok kan kjenne seg igjen. Bassen som brukte bremsa mindre en gassen.(kilde - gravstein)Dolly er opptatt av the bright light of life, det gjenspeiles på en del som kommer med morsomme innlegg. Kall det gjerne klovneri, men jeg tror fullt og fast på at folk som ikke tar seg selv så høytidelig, prøver å leke litt med satire og irono er og blir litt rausere mennesker, mulig klokere også. De surmaga som ikke skjønner, spyr galle, mister nattesøvnen for noe de ikke er tvunget til å lese. Kasr gjerne pc - en. Eller ikke les det du ikke tåler (av andres innlegg ), så du ikke forkorter levetida di for egen maskin. Dolly er ikke smålig, hun er snill og hjelpsom, misforstår så det blir forviklinger, hun mener man kan leve godt uten å være Sokrates, Søren Kierkegaard, Jola Sigmond eller Anne Lene med IQ 170 +. Så at noen fattet ironien, lo litt, og forlenget livet. Håper inderlig på en ny lettlivet skapning inntar forumet. Bill Gates fikk Dolly til å melke elger, av medfødt overlevelsesinstinkt...Dette muligens grunnet en av nic Dollys beste venner (avdød :( ) sin far var svoren kommunist og besøkte Lenin i russland. Den døde selv var en av pionerene bak dette, for noen makkverk og til andres glede. Han tjente så med penger, at han studerte psykologi, geologi, forsket på noe jeg ikke forstod et kvidder av, for pengene han tjente, før han i godt selskap ble tuppet ut av landet han da jobbet i. Gjett hvilket... fordi det mistenktes at han var kommunist, som resten av familien, før han slo seg til tåls med å jobbe på en psyk. poliklinikk. Spilte kanskje golf med Bill Gates, men Dolly dreit i det. Intet tema. Dolly setter aldri noen/eller noe i bås. Hun syntes forumet delvis er helt topp. Rause folk hjeper gjerne med reistips, og deler så det monner, av egne erfaringer innen golfsporten. Walt Disney mener at man tross alt bør ha tillit til webmaster, Han/hun har vel hjernekapasitet til å fatte alvoret bak spøken, samt som Dolly, være overbærene og forståelsesfull overfor de som ikke er noe geni, som Dolly selv.
Hils Hannibal Lekter, høflig og med respekt, men NB: ikke kyss

Walt Disney

over 20 år siden

Walt Disney

???? Jo, kjære. Du har misforstått . Dolly prøver å fortelle litt om temaet golfdebatt.
Se overfor......kyss til deg ?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her