Dolly Duck
Tom, hvor i landet bo du. Dolly & co elsker å måke snø. Spesielt for mye penger.
Fysisk fostring er nøkkelen til helbredele i følge min egenklonede Fraud
To fluer i ett smekk. Tipper du har mye penger, sånnt lukter årselsgribber seg fram til.(Pytt spart i to år, en gammel og kjær og ikke minst gavemild slektning har nok sett i nåde til snilletom)
Bor du ikke lengre borte en at Dolly påtar seg å kjøre dit i en kald kabriolet og du spanderer alle utgifter: Bensin, olje, motor og dekkslitasje + uventede men mulige utgifter som fartsbøter.
Pilledåsen skal jeg`et personlig låse inn i safen, sammen med pistoler og ulovlige dum dum kuler. kodelås + nøkler er umulig oppgave, min kjære Dolly.
Grunnet den saken blir det neppe, en ny skandale og fengselbesøk. Null politi og statskroner i den anledning, så det blir du spart for.
Når neglebiten herjer og føttene er følelsesløse, vet Dolly råd. Da skal vi alle se for oss varme gode Tom i ei stor hengekøye, med en lilla lekker paraplydrink i hånda.
Det varmer selv de mest forfrosne hjerter. Når vi svinger spaden er fantasien også med oss. Samme svingen som på ei god gammel golfkølle. Trening og atter trening. Snøføyk eller ei.
Siden vi er så lovlydige (untatt med bil), behøver du ikke frykte for verdisakene dine. Hakk og klor med kjempeklør som er spart siden i sommer og er røde som lobsteren du får gasse deg i, til en billig penge.
Ikke selv den mest hardbarka forbryter har kommet helskinnet fra kaldblodige angrep fra Dolly! Å verne verdier er hennes eneste naturlige innstinkt, og sterkere enn seksualdriften til en 20 årig testrostesjonsbombe.
Hvis du i tillegg sender et kort så vakkert at det nesten overgår våre fantasier. Lever vi som i andeby.
Dolly spinner vider på det visuelle, og snart er vi salige tilhørere om hennes påståtte seksuelle opplevelser som vitterlig er løgn, men den detaljen er det bare til å glemme, og heller tenke på hvordan du kan boltre deg i Dollys deilige verden.
Dolly beskriver i detalj, med full innlevelse og blanke øyne om den verden du snart blir en del av. Gled deg ;)
På banen ble hun nektet spikes, men løsningsorientert som hun er, plante hun hælene i gresset, resultat er ukjent, og usunt hvis det legger den minste demper på fortellergleden. Husk golftøflene eller kjøp noen billige.
Het sand mellom tærne(svømmeføttene) og lyseblått hav så langt øynene kan oppfatte.
Siden vi er ett, vet jeg at det er ett under at ei kokosnøtt ikke drepte oss. Lykken står fetter Antons venner nær, så denne hendelsen preger ikke Dollys psyke et våkent øyeblikk.
Likevel sier en indre stemme at vi må advare deg. Gå langt fra disse morderiske trekanonene og husk for alt i verden lommelykt og batterier så det holder!
En vakker tur i stummende mørke, er hyggelig, men etter mange fargerike billige drinker, kjenner vi alle hvordan hemningene forsvinner.
Man blir udødelig, derfor kan skinnet fra en kledelig rosa hodelykt vekke overlevelsinstinktet. Ikke bevisst, men dog.
Kos deg hver sekund, det er vel fortjent. Ikke tenk ett sekund på den beskjedne regninga for snømåking osv. Gjett hvem som vender nebbet sydover da ;)