Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Solkysten - Mest for pengene?

sunny

over 20 år siden

sunny

Planlegger reise til Malaga/Torremolinos i midten av februar. Hvilken bane gir mest valuta for pengene? Har fått tips om Atalaya, men er litt usikker på den. Har spilt La Quinta, Paraiso og Duquesa og der var La Quinta den vi likte best.. Noen som har gode tips??

ernst

over 20 år siden

ernst

Spilte Atalaya Old Course 4 ganger i fjor vinter. Jeg synes banen var veldig bra. Har ikke spilt noen andre baner der nede, så kan desverre ikke sammenligne med noe.. Men tør uansett anbefale Atalaya!

Ola

over 20 år siden

Ola

Har også spilt Atalaya Old ved et par anledninger og var meget fornøyd. Skal spille den om igjen om 14 dager + Santana, Mijas Los Lagos og El Paraiso. Santana har jeg ikke spilt før, men har gode erfaringer med de andre.

Ellers kan du finne en liste basert på "the best cost-value, personal service and overall experience" i venstre kant på forsiden av www.golf-service.com. Jeg har benyttet dem til booking ved tre anledninger med stort hell.

Ola

kamrien

over 20 år siden

kamrien

Santana, er en helt utrolig bane , er og anbefale. Rio Real er også en mulighet.

Bestintest

over 20 år siden

Bestintest

Vil på det sterkeste anbefale Playboy Club i San Pedro og MyLady Palace i Marbella. Alle hull av meget høy kvalitet, greenfee noe høy (300 euro). Det finnes billigere alternativer men med usikker kvalitet, ikke å anbefale.

Kanari

over 20 år siden

Kanari

Spilt Atalaya old flere ganger og liker den meget godt. Fornuftig greenfee, ikke for stor trafikk, ikke for mye bebyggelse rundt banen, hyggelige ansatte.

sunny

over 20 år siden

sunny

ola: hadde vert fint om du kom med en liten tilstandsrapport fra banene du spiller!!

Ola

over 20 år siden

Ola

Hei Sunny

Her er fjorårets opplevelse av banene og jeg kan oppdatere denne posten etter å ha kommet tilbake om 14 dager.

Atalaya Old: Åpen, flat parkbane med romslige fairways. Her kan du bomme litt med driver uten å bli straffet for hardt:-) Fine og jevne greener.I god stand da vi var der for trekvart år siden.

Mijas Los Lagos: Rimelig åpen denne også, men med en hel del vann i spill på mange av hullene. Flott bane i god stand i jan 05, men med en hel del bebyggelse som omkranser banen.

Paraiso kjenner du jo.

Ola

sunny

over 20 år siden

sunny

takk! er det noen som har spilt den nye banen på la cala (europa)..?

Sutre McPutte

over 20 år siden

Sutre McPutte

Valderrama uten tvil!

Albert Einstein

over 20 år siden

Albert Einstein

hva er prisen på en runde på Valderrama nå?
sist jeg spilte, så kostet det rundt 220€ eller noe...

sunny

over 20 år siden

sunny

har ikke tenkt å spille valderrama før jeg har singelhcp... det skal bli premien til meg selv! synst 220 euro blir litt i meste laget for å slå i stykker vakre trær ved siden av fairway......!

Albert OneStone

over 20 år siden

Albert OneStone

hehe, jeg spilte der med 14hcp, og jeg vil nok få langt mer glede av det i dag ja.....
prisen, derimot, er det ikke mye glede over. det er steike dyrt for en bane som det.... selv om den riktignok, er fantastisk bra.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her